15(!!!)mm voorontsteking @ HPI 2003

Project RR2

Beta Rox Project...
ik heb mijn HPI2003 nu @ 15mm voorontsteking staan omdat die hier de beste prestaties afgeeft. Ik vind t persoonlijk fucking veel want de meesten zitten rond de 4-7mm nu vermoed ik:)rolleyes: )dat het een ongecontroleerde HPI is...hebben er meer mensen last van gehad? @ kundo F1 gaat dit om(met C21 loopt t voor geen meter)
 
Advertisement - register to remove this

Heb je een digitale schuifmaat?
Volgende keer eerst op nul zetten :p

Je moet eerst je zuiger op bdp zetten en vanaf bdp is je '0' punt. En vanaf het dat nulpunt ga je meten.

En nee 15mm is niet normaal.

Beter laat je even je onsteking controleren dan weet je tenminste waar je aan toe bent, want er zijn nog wel eens grote onderlinge verschillen bij de hpi rotors.
 
ErwinB said:
Heb je een digitale schuifmaat?
Volgende keer eerst op nul zetten :p

Je moet eerst je zuiger op bdp zetten en vanaf bdp is je '0' punt. En vanaf het dat nulpunt ga je meten.
egt waar...?:rolleyes:
 
ErwinB said:
Heb je een digitale schuifmaat?
Volgende keer eerst op nul zetten :p

Je moet eerst je zuiger op bdp zetten en vanaf bdp is je '0' punt. En vanaf het dat nulpunt ga je meten.

En nee 15mm is niet normaal.

Beter laat je even je onsteking controleren dan weet je tenminste waar je aan toe bent, want er zijn nog wel eens grote onderlinge verschillen bij de hpi rotors.

Ws. komt die 15 mm overeen met een andere/normale waarde.
 
zet een streepje op de stator waar de spoel begint, en een streepje op de rotor waar de magneet eindigd. zet dan zuiger 5 mm voor het bdp en zet de streepjes gelijk.

dan knalt ie als een malle :*

15 mm is zowiezo NIET normaal, ookal is het een ongecontroleerde hpi.
 
Aprilia_area 51 said:
zet een streepje op de stator waar de spoel begint, en een streepje op de rotor waar de magneet eindigd.
welke van de 2 magneetstrippen? en dat streepje op de stator dat is niet dat std merkteken cker wat op de stator zit?
 
15mm voorontsteking kan niet kloppen. Je kijkt/meet gewoon niet goed.
Misschien DENK je dat ie 15mm voor het bdp onsteekt...
Vrijwel onmogelijk dat je dan nog redelijk kan rijden.
Persoonlijk vind ik het al erg knap dat ie uberhoud start als ie daar echt op zou staan.
 
Als die op 15mm voor bpd ontsteekt start hij waarschijnlijk niet eens. Laat je hpi gewoon controlleren, dan ben je van het gezeik af. :)
 
Back
Top