15 mei legale meeting Wemeldinge incl. vergunningen en testbank.!

Status
Not open for further replies.
Ik was ook aanwezig en heb goed vermaakt,alleen balen dat ik zelf geen scoot mee had maar dankzij knapuh heb ik toch nog lekker kunnen flammen.
 
Originally posted by NeoGeniX

*offtopic: En beresnel ben wel benieuwd naar je sr eigenlijk, mooie score...eindelijk eens een vlammende mina. Heb je toevallig een scooterbase profiel/pics/setup info? :)

Aprilla SR score 20.269 pk
EVO 70 cc, VTM, 24mm Mikuni, Polini Overrange, polini vario. PVL anoloog
score kan nog beter, het mengsel is nog iets te reik i.v.m. nieuwe zuiger, de rolletjes zijn nog iets te ligt draait nu 14.766 rpm dus moeten zwaarder! verder loopt hij behoorlijk:)
 
Last edited:
whahah altijd weer dat tuningbedrijf tegen tuningbedrijf whahah. Zo erg boeiend zijn die ook weer niet die gasten staan 24/7 op de testbank man, zo kan ik het ook. (ja ik ben jaloers :) )
 
Originally posted by Beresnel
Aprilla SR score 20.269 pk
EVO 70 cc, VTM, 24mm Mikuni, Polini Overrange, polini vario. PVL anoloog
score kan nog beter, het mengsel is nog iets te reik i.v.m. nieuwe zuiger, de rolletjes zijn nog iets te ligt draait nu 14.766 rpm dus moeten zwaarder! verder loopt hij behoorlijk:)

Heb hem gezien, dat geluid vond ik zoooo mooi :~ en setup is ook wel :D
 
Originally posted by Dirty_Dunk
whahah altijd weer dat tuningbedrijf tegen tuningbedrijf whahah. Zo erg boeiend zijn die ook weer niet die gasten staan 24/7 op de testbank man, zo kan ik het ook. (ja ik ben jaloers :) )
Spreek geen crap als je niet weet of het waar is.
Verder vind ik het te mooi wat hier gebeurd, ik lach me er kapot om. Sander is weereens dom bezig, om het maar gewoon eens te zeggen :W
Anthony geef ik volkomen gelijk in de dingen die hij zegt, het was er wel weereens tijd voor bij bepaalde personen.
De relatie tussen mij en Twins om het zomaar te zeggen en ook met andere tuningsbedrijven is er de afgelopen jaren niet slechter op geworden. Het is alleen maar gezelliger geworden op meetings (en tegenwoordig met Twins ook tijdens SOBW races), doordat je lekker eens bij kan praten enz.
Ik kan nog wel een uur doorlullen, maar ik denk dat Enrico me nu al een dikke ban geeft. :X
 
Ja jongens, nu ben ik echt ff serieus (ja ook dat kan;)).. Dus blijf nu a.u.b echt on-topic alles is wel gezegd dacht ik zo en wat er nog niet gezegd is doe je maar via PM.. Geen zin om mensen warnings te geven of te bannen want daarvoor zijn jullie te liev :*
 
Originally posted by Dirty_Dunk
whahah altijd weer dat tuningbedrijf tegen tuningbedrijf whahah. Zo erg boeiend zijn die ook weer niet die gasten staan 24/7 op de testbank man, zo kan ik het ook. (ja ik ben jaloers :) )
btw ik heb bij Twins mar 1 x op de bank gestaan verder nog nooit
 
Originally posted by Enrico@nrg
Godver, is lezen nou moeilijk of wa?

Ik wil dit verhaaltje afsluiten met het volgende bericht. Aanstaande donderdag @ Jubbega, drinken Sander en Anthony samen een biertje, geven elkaar een aai over de bol, en dan zijn we weer vriendjes ok? Sander bedoelt het verder niet verkeerd lijkt me, dus dat moet wel goedkomen, verder moet ik Anthony ook nog eens keer officieel meeten, dus 'Ant' bereidt je maar alvast voor ;)
 
Originally posted by Mol
Spreek geen crap als je niet weet of het waar is.
Verder vind ik het te mooi wat hier gebeurd, ik lach me er kapot om. Sander is weereens dom bezig, om het maar gewoon eens te zeggen :W
Anthony geef ik volkomen gelijk in de dingen die hij zegt, het was er wel weereens tijd voor bij bepaalde personen.
De relatie tussen mij en Twins om het zomaar te zeggen en ook met andere tuningsbedrijven is er de afgelopen jaren niet slechter op geworden. Het is alleen maar gezelliger geworden op meetings (en tegenwoordig met Twins ook tijdens SOBW races), doordat je lekker eens bij kan praten enz.
Ik kan nog wel een uur doorlullen, maar ik denk dat Enrico me nu al een dikke ban geeft. :X

Spreek geen crap als je niet weet of het waar is.>>>>>iedereen weet dit. als je een testbank heb dan gebruik je die ook :) en 24/7 is wel een beetje overdreven uiteraard :)

en ik bedoel hier geen kwaad mee ofzo maar ik probeer het grote verschil te verklaren. En die hoge scores kunnen wel kloppen hoor want die scooters vlogen echt laag!!!!
 
die sr vlamde idd super, was die ook getuned of was hij std zeg maar?????
heb er btw een aantal sprints tegen gereden8)
 
Vond het wel leuk, toen ik wegreed met vriend van me..
Kwam die SR samen met die Runner voorbij... Schrok er gewoon van... Die kwamen echt hard voorbij,

Die SR had een vet geluidje en een mooie score.. Benieuwd of die idd std was.. :) (niet getuned beter te zeggen)
 
yep, tging indd heel HAAAAAAAAAARD die sr, ik schrok er ook van ej steph?;)

maaster sound, vond ik dan... wilk ook wel hebben @ sonic

verder was het mooi weer, en best wel bekenden gezien, gezelligh boeltje dus, jammer dat de sonic pas lekker liep nadat we weer thuis waren:s

greetszzz, from zeeland!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top