14 Augustus Illegale Meeting Oldenzaal(ov)

Status
Not open for further replies.
nicks said:
Hier sluit ik me dus totaal bij aan.
Je kan er wel vanuit gaan dat de politie nee zegt als er elke fuckin week een kansloze meeting is (iets anders is eht niet).

De politie heeft dit ook wel door.
Wij hebben een tijd terug een brief naar de gemeente gestuurd om een legale meeting te houden om het GOEDE GEDRAG van de scooterjeugd ook te laten zien.

Als een klein groepje van max. maar 15 man het voor bijna 300 man te verneuken heb ik het ook een beetje gehad.

Wat had je nou liever.
elke week met dezelfde groep naar een afgelegen koude plaats te rijden.
Daar dan een uurtje te staan en dan te zeggen.
IS ER NOG IEMAND SNEL ???
Dat weet je ook wel van die week ervoor bedenk ik me dan. :X

ga dan bij iemand thuis zitten ofzo.
politie kijkt ook wel rond. die beslissen dus of er nou wel iets komt of niet.

Als ze nou zouden zeggen dat er wel iets zou mogen komen kunnen jullie het allemaal vergeten. Ik samen met Arnie doen geen ene drol er meer aan omdat jullie het toch voor ons verknallen met illigale kansloze meetings.

ps. lees kansloze meeting nog 1 maal :|

nja je kan zeggen wat je wil nick, maar je bent zelf ook nog nooit op een meeting geweest met een snelle scooter van jezelf..
ik zie eigenlijk niet in waarom op een meeting altijd snelle mensen moeten komen. Het woord meeting betekent: ontmoeting, niet sprintwedstrijd. Altijd wordt een meetnig aan een sprintwedstrijd gerelateerd. ONZIN vind ik het.
Stel dat er veel snelle scooters komen, ja dan moeten die de gelegenheid en de ruimte krijgen om te kunnen sprinten zonder dat de andere scooters zich er bij tussenin wagen..

Je komt er gezellig bij elkaar, om een beetje te praten enzo, beetje scooters te kijken, desnoods bier te drinke en jointjes te roken en voor degenen die dat willen: sprinten. Laatst in oldenzaal was ik er ook wel met mijn viper die standaard is. Ik kom daar niet om te sprinten, maar gwoon ff voor de gezelligheid. En dat was er wel, we hebben ook kunnen lachen om bv. dylan met zijn puch die achteruit reed..Niemand had er overlast van, en er zijn ook geen vervelende dingen gebeurd, dat zie je veel sneller als er veel snelle scooters zijn enzo.. maar hoeft niet altijd te gebeuren natuurlijk.
JIj gaat vast ook wel eens naar auto-meetings ofzo nick, en daar sta je zelf dan ook ,met je nissan 100nx..
ik bedoel er verder niets mee, maar als jegewoon zon meeting houdt als we laatst hadden, geeft dat helemaal geen negatieve invloed voor de volgende meeting oid. Wil je echt sprinten op meetings, DAN zou k pas een legale meeting organiseren..
 
mastervanloon said:
Ga dan bij de mac of bij iemand thuis gezellig doen.

jules_w88 said:
jij was zelf ook te vinden op de illegale meeting op 14 augustus
Een kijkje nemen hoe kansloos de meetings tegenwoordig zijn en kijken hoe 'jullie' een meeting organiseren. Want een echte meeting is meer dan een tijd en locatie noemen.
Normaal kun je wat leren van elke organisatie maar hier zat totaal geen organisatie in.

Xs-racer said:
dus je bent pas "serieus" met scooters bezig als je setup meer dan 600 euro waard is?
Ik heb het niet gehad over setups die meer dan 600euro kosten.
Het gaat om de manier hoe je met scooters omgaat en hoe serieus je er mee bezig bent. Je hebt figuren er tussen zitten die denken: Boeien dat alles mij in de soep draait zolang ik maar 'hard' kan rijden.
 
Carlosz said:
Geef toe, wie is hier tegenwoordig nou snel in de regio? volk..

Ik weet niet wat je snel noemt, maar jules komt wel aardig in de buurt en ik rij ook niet bepaald met een NRX oid. Dus er is nog wel leven alleen niet zo opvallend als eerst!
 
Arnie said:
Ik heb het niet gehad over setups die meer dan 600euro kosten.
Het gaat om de manier hoe je met scooters omgaat en hoe serieus je er mee bezig bent. Je hebt figuren er tussen zitten die denken: Boeien dat alles mij in de soep draait zolang ik maar 'hard' kan rijden.

wat is er mis met die mensen? 8P moeten ze toch zelf weten? als zij geld teveel hebben mooi schijt laten hebben.
daarom kunnen ze nog wel serieus ermee bezig zijn hoor :*
 
Maar mensen die serieus met scooters omgaan denken er niet zo laks over en hechten waarde aan hun scooter/onderdelen.
 
stelletjes kleuters ook :rolleyes:
Ze proberen hier gewoon een leuke gezellige meeting te organiseren. wat hebben ze er dan aan om afgekat te worden. Als de meeting leuk is waar zou dit gezeik voor nodig zijn dan. Fix het gewoon ergens in de middel of nowere tussen een paar boederijen. Neem contact op met de boeren. Die zullen het wel vet vinden. Gezien ze ook grasmaaier racen :p.
Ik weet ik praat mischien makkelijk maar klinkt leuk toch? Als je het in of dichtbij een stad houdt heb je veel eerder last van politie en twente is groot......
(heb niet hele topic doorgelezen)
 
Dat je het hele topic niet hebt doorgelezen dat merk ik ja ;):*
Het moraal van het verhaal is om geen illegale meetingen te organiseren omdat je het dan verpest voor een legale.
Zoals je in dit topic kunt lezen zijn er mensen die interesse hebben in een legale meeting. Dit wordt onmogelijk gemaakt door mensen die steeds illegaal willen meeten.
 
de meeste mensen die illegaal willen meeten die lezen dit forum nieteens, maar kopen een "snel" uitlaatje, vario ring eruit en willen een "meeting"

dus hierover door blijven zeuren heeft ook geen nut denkik.
wel een oplossing, rijbewijs halen, aanhanger huren en ergens heen knallen met de auto waar het nog wel mogelijk is om een legale meeting te organiseren.
 
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die het zo doen, maar die luitjes met std scooter en andere lui zonder rijbewijs kunnen niet overal komen.

Dus wrm kunnen we niet nog eens proberen een legalemeeting te organiseren waar snelle en minder snelle scooters kunnen komen. (het is jammer dat die arnold en nick niets meer hebben gehoord van de gemeente) Want ik hoor wel dat er veel mensen zijn die graag een keertje willen meeten. Niet alleen uit Hengelo en Oldenzaal, maar ook uit Enschede bijvoorbeeld.

Ik wil er zelf echt wel tijd en moeite insteken!! En ik hoop dat er meer mensen zijn die dat ook willen doen.

Emiel
 
doe graag met je mee.. maar als ik me rijbewijs heb en nog een plekje vrij in de aanhanger wil ik je die ook wel doen.. dát is ook een oplossing.

kunnen zowiezo een aanvraag voor vergunning indienen bij de gemeente... maar als arnold al een half jaar moest wachten en nog niets hoorde... denk ik dat het verkrijgen van een vergunning nog wel eens lastig gaat worden dan.

en @ arnold... bijna goed, mijn naam is met een J ;):*
 
Xs-racer said:
doe graag met je mee.. maar als ik me rijbewijs heb en nog een plekje vrij in de aanhanger wil ik je die ook wel doen.. dát is ook een oplossing.

kunnen zowiezo een aanvraag voor vergunning indienen bij de gemeente... maar als arnold al een half jaar moest wachten en nog niets hoorde... denk ik dat het verkrijgen van een vergunning nog wel eens lastig gaat worden dan.

en @ arnold... bijna goed, mijn naam is met een J ;):*

Vervoer is niet zown probleem( toch bedankt en mss kan je wel een x met ons meer rijden oid),maar het lijk me ook wel eens leuk om snelle scooters hier uit de buurt te zien vlammen. Zo als eerst in Hengelo. Het is wel mooi dat jij er ook zo over denkt, want dan kunnen we wel echt wat gaan organiseren.
 
Je kunt best rond deze tijd een nieuwe aanvraag indienen.
Ik zal zoeken naar de brief dan kun je die aanpassen en opsturen. Anders vraag Nicks even.
Rond deze tijd zijn er weinig illegale meetings dus is de kans op vergunning misschien weer iets groter.
We hadden al een organisatie team van 8personen dus als jullie hulp nodig hebben kan ik die mensen wel weer benaderen.
 
mastervanloon said:
nja je kan zeggen wat je wil nick, maar je bent zelf ook nog nooit op een meeting geweest met een snelle scooter van jezelf..

bla bla bla

Jij gaat vast ook wel eens naar auto-meetings ofzo nick, en daar sta je zelf dan ook ,met je nissan 100nx..
ik bedoel er verder niets mee, maar als jegewoon zon meeting houdt als we laatst hadden, geeft dat helemaal geen negatieve invloed voor de volgende meeting oid. Wil je echt sprinten op meetings, DAN zou k pas een legale meeting organiseren..

Punt 1: ik heb een redelijk snelle scoot (sr) gehad. hier ben ik weinig mee op meetings geweest omdat die het slecht deed. of gewoon te ver weg was om voor mij te rijden (naar mijn mening).

daarna heb ik een typhoon gehad. deze is voordat die af was weer uit elkaar gehaald en alles is ervan verkocht.

Ik heb jou ook niet vaak (lees: bijna nooit) op een meeting gezien.
Daarbij heb ik je in totaal wel 1 hele keer op je standaard :X scooter gezien.
Dan moet je dit punt niet omhoog halen als je zelf ook op hetzelfde als mij deed. Ik was er voor een tijd terug veel (1 jaar geleden) was het niet met scooter dan was het wel achterin of met eigen auto.

punt 2: NEE ik ga niet naar auto-meetings.
Blijkbaar ken je me daar dan toch niet goed genoeg voor.
:X Dus ook weer haal dat punt er niet bij.

punt 3: Wil je echt sprinten op meetings, DAN zou k pas een legale meeting organiseren

MEE EENS

punt 4: Als je niks bedoelt met :Jij gaat vast ook wel eens naar auto-meetings ..... 100nx

Als je hiermee niets bedoelt waarom kaart je het dan aan.
zonder nuttige/nutteloze informatie wat het ook nog eens niet is.

punt5: je moet je niet beter laten lijken dan mij.
dat is niet zo.
(wil niet zeggen dat ik dat wel ben hoor)
ik ben weinig op scooter meetings geweest met mn eigen scooter(s).
Jou heb ik ook niet tot nooit gezien op je snelle viper.

okay mijn mening is er hier ook uit (zoals iedereen dat hier doet en niemand die iets boeiends zegt en of iets leuks probeert te organiseren.
Dus niet elke week hetzelfde op dezelfde plaats etc etc etc
Want hierdoor zal het animo ook niet serieus stijgen om de meetings weer top en superleuk etc te maken.

en zo kan ik nog wel even door maar krijg lamme vingers..

laterzz
 
ik wil mij in iedergeval wel aanmelden voor het regelen van een LEGALE scooter-meeting.
ook kent mijn vader aardig wat mensen uit borne, ook in gemeente bestuur ed.. dus misschien dat hij nog iets kan regelen oid.
 
Ok dan moet er maar eens een brief naar de gemeente in Borne gaan.
Maar ga eerst opzoek naar goede locatie's en maak een goed plan van aanpak.
 
nicks said:
Punt 1: ik heb een redelijk snelle scoot (sr) gehad. hier ben ik weinig mee op meetings geweest omdat die het slecht deed. of gewoon te ver weg was om voor mij te rijden (naar mijn mening).

daarna heb ik een typhoon gehad. deze is voordat die af was weer uit elkaar gehaald en alles is ervan verkocht.

Ik heb jou ook niet vaak (lees: bijna nooit) op een meeting gezien.
Daarbij heb ik je in totaal wel 1 hele keer op je standaard :X scooter gezien.
Dan moet je dit punt niet omhoog halen als je zelf ook op hetzelfde als mij deed. Ik was er voor een tijd terug veel (1 jaar geleden) was het niet met scooter dan was het wel achterin of met eigen auto.

punt 2: NEE ik ga niet naar auto-meetings.
Blijkbaar ken je me daar dan toch niet goed genoeg voor.
:X Dus ook weer haal dat punt er niet bij.

punt 3: Wil je echt sprinten op meetings, DAN zou k pas een legale meeting organiseren

MEE EENS

punt 4: Als je niks bedoelt met :Jij gaat vast ook wel eens naar auto-meetings ..... 100nx

Als je hiermee niets bedoelt waarom kaart je het dan aan.
zonder nuttige/nutteloze informatie wat het ook nog eens niet is.

punt5: je moet je niet beter laten lijken dan mij.
dat is niet zo.
(wil niet zeggen dat ik dat wel ben hoor)
ik ben weinig op scooter meetings geweest met mn eigen scooter(s).
Jou heb ik ook niet tot nooit gezien op je snelle viper.

okay mijn mening is er hier ook uit (zoals iedereen dat hier doet en niemand die iets boeiends zegt en of iets leuks probeert te organiseren.
Dus niet elke week hetzelfde op dezelfde plaats etc etc etc
Want hierdoor zal het animo ook niet serieus stijgen om de meetings weer top en superleuk etc te maken.

en zo kan ik nog wel even door maar krijg lamme vingers..

laterzz

mja, je mag vinden wat je wilt nick, maar ik zeur er niet over hoor. Ik kom op de meeting met mijn standaard scooter, omdat ik het gewoon ff leuk vindt beetje te kutten met zijn allen. Ik erger me er niet aan.. de laatste meeting was overigens best goed, geen problemen enzo gehad, en rustig verlopen..
Ik kom op men standaard scooter, ja dat klopt, ik heb wel lol gehad, en DAAR kom ik voor.
Met 70 cc ben ik eigenlijk nooit naar meetings geweest, kortweg doordat ik geen vervoer had voor de scooter achterop. En dan kon ik een keer mee, omdat jullie een aanhanger zouden regelen, was er dus geen aanhanger..tja, vind je et gek dat je dna niet met scooter komt..
 
nicks said:
(zoals iedereen dat hier doet en niemand die iets boeiends zegt en of iets leuks probeert te organiseren.
QUOTE]

Zijn wij dan niet van plan om een legale meeting te organiseren??

Maar arnold het zou heel mooi zijn als je ons een beetje zou kunnen helpen. Die brief etc zijn natuurlijk heel handig.
Maar wat heeft de gemeente eigenlijk tegen jullie gezegt? Want daar kunnen we misschien wel verder mee gaan oid.

Als er nog meer mensen zijn die wel zin hebben om te helpen met een meeting te organiseren zeg het dan ff!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top