14 Augustus Illegale Meeting Oldenzaal(ov)

Status
Not open for further replies.
Komt Die Vandaag nog ofnie

Hey luitjes komt die meeting vandaag bij de mac in oldenzaal nog ofnie de zont schijnt lekker dus why not last moment of the year...
 
Zou eiglijk wel gaan, maar mn ma had mn schoenen en jas in de was gedaan omdat ik gister na ny ergens in de modder gevallen ben op de terug weg :#
 
Net terug van de rally in hengelo..
en heb volgensmij het scooterclubje wel gezien, half nrx en een man/scooter of 12.
was niet veel soeps, wel leuke autos zien rijden :D
 
Xs-racer said:
maar Arnie, hoe moet je iets legaals organizeren als je alleen al een half jaar moet wachten totdat je hoort OF je een vergunning krijgt ofniet... :rolleyes: :|

Hoe vaker er iets illegaals gedaan wordt des te langer er gewacht kan worden.
Als we hier al zo vaak zeggen van wacht eerst af wat de politie zegt over de legale meeting ipv al dat illegale gemeet, en er wordt eigenwijs op gereageerd, dan hebben wij ook zoiets van bekijk het maar.
Daarom zijn wij er niet meer achteraan gegaan.
 
Arnie said:
Hoe vaker er iets illegaals gedaan wordt des te langer er gewacht kan worden.
Als we hier al zo vaak zeggen van wacht eerst af wat de politie zegt over de legale meeting ipv al dat illegale gemeet, en er wordt eigenwijs op gereageerd, dan hebben wij ook zoiets van bekijk het maar.
Daarom zijn wij er niet meer achteraan gegaan.

Je hebt groot gelijk. Er moet eerst eens een einde komen aan die illegale meetings hier in de buurt (zoals ik al eerder zei). Dan kunnen wel mss een keer met de politie/gemeente gaan overleggen.
 
in oldenzaal vind de politie het goed want anders mochten die crossers er ook niet rijden maar de laatste tijd is het wel veels te vaak. we spreken wel weer een keer een meeting af in oldenzaal in maart ofzo maar dan komt er nog wel bericht.
 
Dat klinkt allemaal wel erg leuk enzo. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet naar een half legale meeting willen komen. Het hoeft ook niet persé in oldenzaal te zijn, hengelo oid kan ook best.
 
Arnie said:
Hoe vaker er iets illegaals gedaan wordt des te langer er gewacht kan worden.
Als we hier al zo vaak zeggen van wacht eerst af wat de politie zegt over de legale meeting ipv al dat illegale gemeet, en er wordt eigenwijs op gereageerd, dan hebben wij ook zoiets van bekijk het maar.
Daarom zijn wij er niet meer achteraan gegaan.


Hier sluit ik me dus totaal bij aan.
Je kan er wel vanuit gaan dat de politie nee zegt als er elke fuckin week een kansloze meeting is (iets anders is eht niet).

De politie heeft dit ook wel door.
Wij hebben een tijd terug een brief naar de gemeente gestuurd om een legale meeting te houden om het GOEDE GEDRAG van de scooterjeugd ook te laten zien.

Als een klein groepje van max. maar 15 man het voor bijna 300 man te verneuken heb ik het ook een beetje gehad.

Wat had je nou liever.
elke week met dezelfde groep naar een afgelegen koude plaats te rijden.
Daar dan een uurtje te staan en dan te zeggen.
IS ER NOG IEMAND SNEL ???
Dat weet je ook wel van die week ervoor bedenk ik me dan. :X

ga dan bij iemand thuis zitten ofzo.
politie kijkt ook wel rond. die beslissen dus of er nou wel iets komt of niet.

Als ze nou zouden zeggen dat er wel iets zou mogen komen kunnen jullie het allemaal vergeten. Ik samen met Arnie doen geen ene drol er meer aan omdat jullie het toch voor ons verknallen met illigale kansloze meetings.

ps. lees kansloze meeting nog 1 maal :|
 
net als of ik daar ooit ben geweest, jij denkt ook alleen maar aan je zelf he! Waar slaat dit op man, net als of iedereen die hier reageerd elke zondag op die meeting komt. Ik ben dr zelf nog nooit geweest en ben ook niet van plan om er heen te gaan.
Maar ik wil best mee helpen aan een legale meeting te organizeeren, maar dan moeten er ook eens positief gekeken worden. En niet zo van: het lukt toch niet etc.

Dus als er goede ideeën zijn laat het dan horen en niet van dat gezeik dat het niet lukt. Er is nu genoeg tijd om een meeting te organizeeren omdat je in deze tijd toch niet kunt meeten.
 
F15 DD said:
jij denkt ook alleen maar aan je zelf he!

Hahaha laat me niet lachen.
Een legale meeting willen organiseren en dan alleen aan je zelf denken.
Koop een leven ofzo.

Denk je nou echt dat wij niet weten wat we wouden?
De plannen waren al zo ver uitgediept dat we zelfs al sponsoren hadden die wouden mee helpen aan een legale meeting.

Nick heeft ook niet gezegd dat jij elke week op die meeting te vinden bent (ook al had jij vaak genoeg wel de bedoeling om te gaan als ik dit topic door spit), dus het was ook zeker niet persoonlijk naar jou bedoelt maar toch voel jij je aangesproken.

We hebben ons al lang genoeg ingezet voor een legale meeting en de spirit om door te blijven gaan houdt ook wel een keer op als je reactie's krijgt van pfff legaal lukt je niet of duurt te lang schijt aan jullie.

edit: Je begrijpt pas waarom je bezig wilt met een legale meeting als je serieus bezig bent met scooters.
Ja f15dd jij komt aardig in de buurt :p
 
Last edited:
het duurt ook lang, maar dat wil toch niet zeggen dat het niet gewaardeerd wordt?
jij was zelf ook te vinden op de illegale meeting op 14 augustus dus wat dat betreft hoeft er niet gezegd te worden dat 'wij' (ik voel me evt aangesproken) het verknallen..
nogmaals ik denk dat het gewaardeerd wordt maar om nou te gaan zeggen dat wij het verknallen etc vind ik ver gaan...
no hard feelings verder maar dit moest er ff uit..
 
Arnie said:
Ja f15dd jij komt aardig in de buurt :p

Er zijn wel meer mensen die wel veel met scooters bezig zijn en die een legale meeting willen organiseren. En jullie hebben ook wel gelijk dat er niet zo gezeurt moet worden over dat het zo lang duurt etc. Dat is nou eenmaal zo!!
 
Arnie said:
edit: Je begrijpt pas waarom je bezig wilt met een legale meeting als je serieus bezig bent met scooters.

dus je bent pas "serieus" met scooters bezig als je setup meer dan 600 euro waard is?
 
nicks said:
IS ER NOG IEMAND SNEL ???

Neej..

Geef toe, wie is hier tegenwoordig nou snel in de regio? Waarschijnlijk maar een paar.. En die paar zijn toch zeker 1 tot 1,5 jaar geleden gestopt met "wekelijkse" meetings bezoeken..

1 tot 1,5 jaar geleden was het meeting gebeuren sowieso een stuk vetter dan dat t nu is.. elke zaterdag avond 150+ man @ marsteden met daaronder vele snelle scooters.. wat anders dan tegenwoordig.. alleen maar nrx volk..
 
vrijdag is er in nijverdal een mega grote meeting ik ga erheen met eren helegroep

de meeting begind om 7 uur
er komen dik veel lui nijverdal is wel een eindje rijden maar ik denk dat het wel vet word!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top