This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

100% Tuning 16,17 Okt AHOY

Ik ga over een half uurtje weg , heb een oranje trui aan met een bruin colbertje aan en een dikke elvis kuif , kom ff meeten :*

Lars. said:
Wat kost het parkeren daar?

parkeren kan je gewoon voor free maar je moet wel een uitritkaart kopen , geen idee wat het koste ik betaalde et niet :* zal rond de 8€ zijn

Remco 4 Life said:
parkeren kan je gewoon voor free maar je moet wel een uitritkaart kopen , geen idee wat het koste ik betaalde et niet :* zal rond de 8€ zijn

8.50 om precies te zijn

zijn er nou vandaag mensen binnen geweest, een vriend van me belde me op en zei dat ik niet de moeite moest nemen, omdat op last van de brandweer er geen mensen meer naar binnen mochten

Klopt , om kwart over 1 verscheen er op het info bord dat er vanaf kwart voor 2 weer mensen naar binnen mochten , toen waren we bijna binnen werd er om geroepen dat ie voor onbepaalde tijd dicht ging.

Gevolg : Stormloop naar binnen *D

Er waren een paar tovve auto's de rest waren allemaal tupperware dozen op wielen

Gelukkig dat ik zaterdag ben geweest, als ik dat zo lees dat er mensen een uur in de rij hebben gestaan omdat de entree ff dicht is geweest :|

Zijn er nog mensen die ruimte hebben op te uppen, heb nog 10 mb aan vette filmpjes..

-lowrider
-mini parking
-mitsubishi evo

zjonnie said:

Voor de Sys`ers hier, dit is de Carisma van Joop/Joris.
Na de Alfa weer een vette install!

van die alfa heb ik dus bijna me hele cam volgeschoten, wat een vet ding was dat, jammer dat het zo donker daar was. zodat de fotos wat donker zijn uitgevallen, maar zeer vette wagen was dat

Wist niet dat de Alfa er ook stond
Daar zit echt een dik geluid in, heb er wel eens ingezeten, vol gas rammstein aan, echt super gewoon..

Gijs said:
die 156?
Ook menig maal gezien @ alfa meetings , netjes ingebouwd en knalt goed.

Ik bedoel deze:

Audiobahn ownage Gijs

Maar echt een vette install die ook nog super klinkt, en gave kerels van hifi point!