1 Feb. Zoetermeer

furiousscooting

Furious-scooting.nl Crew!
dit heb ik van scooter-freaks gehaald:

Deze meeting is ver van te voren gepland zodat we allemaal genoeg tijd hebben om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te roepen.
mijn scooter en die van mijn vrienden zijn ook rond die tijd weer KLAAR, gespoten en al.
ditmaal niet bij de silverdome want de joden zijn daar nog al bekent, door ons domme gedrag.
ditmaal dus voor de deur bij hans van wijk motoren (industrieterein).
aan de zijkant van de zaak zit een grasveldje waar wij de scooters kunnen plaatsen.
als jullie het een goed idee vinden kunnen we ook bij silverdome verzamelen en daar dan gezamelijk heen rijden!

wil je meer weten???
vraag het dan gewoon hieronder!!!
 
Advertisement - register to remove this

Nooit van gehoord, van Hans van Wijk. Lijkt me aangezien de laatste reactie's geen goed plan het daar te houden. Vind het wel jammer, de laatste tijd weinig meetings @ omstreken Den Haag/Zoetermeer.
 
nou het is dan ook maar zondag
dus ze zijn dicht daar bij hans v. wijk
xal wel kommen met paar gasten
is mijn scoot ook wel wa mooier gemaak tegen die tijd
zet wel ff neer als er iets verplaatst word
 
nouh ik ben er mee eens
dan komen die twee die het erniet mee eens zijn lkkr nie
trouwens bij hans. van wijk pleuren ze de scooter afdeling eruit
alles in de uitverkoop
ONLY motors wordt het
 
het wor steeds vager hiero...

aero je maakt een hele domme opmerking. Maar over een tijdje kom je daar misschien van zelf achter als je ooit nog eens zelf een leuke/ geslaagde meeting wil organiseren.

Ik heb nog eens nagedacht... wij (bodegraven) komen bijna zker NIET.
Dit gaat nergens over.
 
jah kweet sorry |(
maarruh ken je niet ergens anders die meeting houden

kzou nie weten waar maar er moe toch wel een goede plek te vinden zijn
 
Heb je t nou over een illegale of een legale meeting in Zoetermeer ? :?
Twordt te vaag allemaal, en kweet nu al, dat dit fout afloopt.. 8P
 
Originally posted by bobdebouwert
zoetermeer en op die plaats zal ckkr niet lukken.
waddinxveen komt NIET.
Zwaar klote dat t in waddinxveen niet komt... ik was cker weten gekomen... Is het niet een optie om de gemeente alsnog over te halen dmv Handtekeningen inzamelen ofzo ? :henko:
 
illegaal en zoetermeer is altijd kut
ik ben een paar x geweest en de eerste was de beste dit was in november van 2002 toen was er een goede opkomst en alles verliep rustig. maar sinds die dag probeerde veel n00bs het ook en dat ging vaak niet echt goed.

ik ben ook wel eens geweest en dan waren er nog 2 scooters en dat was het :D en ook een x was ik er alleen met mij groep

dus verspil je tijd niet en blijf thuis
mzls polak
 
Back
Top