This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

1 April

Mja, ik zal niet lullig zijn. De mensen die dit topic lezen kunnen via hun usercp de taal op English2 zetten. Dat fixed het. Morgen zal heel het forum weer normaal zijn

Freezer said:
Mja, ik zal niet lullig zijn. De mensen die dit topic lezen kunnen via hun usercp de taal op English2 zetten. Dat fixed het. Morgen zal heel het forum weer normaal zijn

eindelijk

thnx freezer 8)

Freezer said:
Bas mag ik je toch dan wel bij deze bedanken voor de goede grap.

Ik vond hem echt erg goed. Zat vannacht nog ff te twijfelen of het nu echt een grap was of niet :|

kloppen de tijden van het forum nu ineens niet ?:S of komt dat omdat ie op engels staat ?

Op mijn eigen site heeft andere mod ook al zitten kutten en dus dacht ik hopelijk op scootertuning niet maar het is hier godverdomme nog erge)

Lars. said:
Hier is alles gewoon normaal :X

(A)

Hier ook weer, heb me taal maar ff op engels gezet.
Dan verandert alles weer en kan ik tenminste normaal posten .

Maar toch, zoals ik al zei, heel goed bedachte 1april grap hoor! Stukken beter als die van vorig jaar