This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

1 April

Of ik ben blind, of ik zie geen english2 staan..

Maar het boeit me geen fuck, want ik ga nu toch aan het werk, we zien het wel, als het weer goed is

vorig jaar was het iets met gare banners ofzo die tussendoor kwamen 8P

Stelletje rattekoppen

Ja er is wel heel wat fout gegaan mja leuke grap haha maar maak het snel weer normaal want dit is niet echt fijn

Heb mijn broertje vandaag naar de winkel gestuurd voor perforator vulling En winkel op gebeld dat ze hem een zakje met ''confetie'' mee geven

IK HEB ME stief broertje om half 8 het bed uit gescvhop en gezegd dat het al 9 uur was . hij schrok zich de tering :O

nickspie said:
Heb mijn broertje vandaag naar de winkel gestuurd voor perforator vulling En winkel op gebeld dat ze hem een zakje met ''confetie'' mee geven

Wat is er dan in godsnaam nog grappig aan... Ik bedoel, in de winkel staat ie niet voor lul.

ik moet vandaag werken Ik werk bij een bedrijf waar wekelijks 10 nieuwe mensen worden aangenomen ( voornamelijk 16-17 jaar ).
Die ga ik vandaag allemaal wijs maken dat ze zich moeten melden bij de chef

Als ik een kut klusje moet doen, doe ik m niet ( dacht dat het een 1 april grap was 8P )

Dit word misschien nog wel een leuke dag

wij hebben een leuke grap uitgehaald met cassiere een keertje.
Die was net nieuw, en toen moest ze aktie-kaarten uitdelen aan klanten, zodat ze korting kregen bij de kassa.
En wij ze gezegd, ja we moeten precies weten hoeveel we er weg hebben gegeven elke 10 min....

dus die muts elke keer onthouden hoeveel ze er weg had gegeven.

Maar het boeide ons niet hoeveel er weggegeven waren want staat toch in de computer... :X dus die grap was ook wel lache

Sjoerd said:
Wat is er dan in godsnaam nog grappig aan... Ik bedoel, in de winkel staat ie niet voor lul.

perferator vulling is bs..

en trouwens ik verbaas me er echt over dat jullie je broertjes naar de winkels kunnen sturen, als me zus dat aan mij zou vragen zou ik dat echt nooit doen

Vandaag leuke 1 april grap op school ma niet heus :X

Moesten 100 woorden overschrijven bij Engels , fucking uur bezig geweest , bel gaat.

Zegt ze : Valt jullie niks op? Die woorden bestaan niet.

Iedereen jkk boos

RemcoV said:
Vandaag leuke 1 april grap op school ma niet heus :X

Moesten 100 woorden overschrijven bij Engels , fucking uur bezig geweest , bel gaat.

Zegt ze : Valt jullie niks op? Die woorden bestaan niet.

Iedereen jkk boos

die is wel mooi leuk om te onthouden.

vandaag maken wij alle mederwerkers wijs dat wel "oude" computers en onderedelen over hebben en wie interesse heeft maar moet mailen. inmiddels mailbox groeit goed door en aan het einde van de dag een mailtje eruit of de gebruikers weten wat voor dag het vandaag is .

BTW freezer als dit omgedraaide een geintje is , het kijkt echt enorm kut maar wel geining voor de verandering
hoe pak je alle forum member in 1 keer.