xsh minarelli 22,2pk

Status
Not open for further replies.
Mol said:
Marco, beunhaas heeft je overtroffen met 0,1pk :D Check het vermogenstopic maar!

[edit]
Ik zie zelfs 23 staan :|
[/edit]
heb wss al 10x gezegd dat die 23 een eenmalige piek was
dat zie je toch zelf wel aan de grafiek?
beter had ik die niet gepost,met al dat gezeik :|
 
beunhaas said:
heb wss al 10x gezegd dat die 23 een eenmalige piek was
dat zie je toch zelf wel aan de grafiek?
beter had ik die niet gepost,met al dat gezeik :|
Gezeik? :?
Ik bedoelde het bijzonder positief, smiley keuze was misschien niet echt de goede, maar ik bedoelde het positief!
Ik vind het een bizar hoog vermogen en als Marco het mag vermelden, waarom jij dan niet. Je reactie snap ik alleen echt niet, sorry als ik raar overkwam ofzo.
Het piekje had ik eerlijk gezegd niet gezien, ik snap wat je bedoelt. Maar dan nog, al had je 21 gescoord is het nog bizar veel.
 
Mol said:
Gezeik? :?
Ik bedoelde het bijzonder positief, smiley keuze was misschien niet echt de goede, maar ik bedoelde het positief!
Ik vind het een bizar hoog vermogen en als Marco het mag vermelden, waarom jij dan niet. Je reactie snap ik alleen echt niet, sorry als ik raar overkwam ofzo.
Het piekje had ik eerlijk gezegd niet gezien, ik snap wat je bedoelt. Maar dan nog, al had je 21 gescoord is het nog bizar veel.
ow ok dan,je smiley deed het raar overkomen.
maar zijn hier een paar personen @ msn die lopen te zeiken over die 23
 
Lekker laten blaten en wachten tot ze zelf wat presteren ;)
Ik gebruik die smiley op msn altijd als ik iets bizars zie, en ja ook jij viel daar deze keer onder! :*
 
mja, dit topic is zoiezo al verneukt, met het maken ervan al...

zet de grafiek lekker in 'het grote vermogens' topic en iedereen die er vragen over heeft kan mailen naar xsh of reageren op de projectpage.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top