Koopmans vs. XSH

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En jullie zitten ook nog in de Randstad... Het aantal sjako's dat op jullie afkomt, is het kwadraat van wat bij Twins binnenwandelt... Anthony is allang blij dat hij in een dorpje zit, als hij verderop in Eindhoven zat, kwam er veel meer "minder gewaardeerd volk [vul zelf maar in]" binnen... De mensen die nu in de zaak komen, moeten wat verder reizen, en zijn vaak wat relaxter... Bij jullie in de omgeving moet je echt out gaan van een groot stuk van de klantenkring x|

En volgens mij heeft Anthony z'n handen vol aan Piaggio & Minarelli :)
Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik, Ton Bos, mensen uit Tilburg denk ik [ken geen namen], en een aantal boeren uit de omgeving Gerwen :)
Post eens een grafiek van jou Bart.
 
Ik heb geen grafiek... Ding liep matig, 17,7pk gebankt... Ding loopt nu goed, dus ik durf er €100 op te zetten, dat ik over de 17,99 pk zit... Ik heb geen 19,x pk...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik heb geen grafiek... Ding liep matig, 17,7pk gebankt... Ding loopt nu goed, dus ik durf er €100 op te zetten, dat ik over de 17,99 pk zit... Ik heb geen 19,x pk...

Nja, je hebt dus nog geen bewijs dat je over de 18 zit. Mgoed, je zal er wel niet over liegen denk ik.

Ik vind wel dat Eric een punt heeft als ie zegt dat die Zip een heel stuk vetter loopt dan welke andere scooter ook die door hun getuned is. Iedereen die zijn spul naar Koopmans brengt krijgt het vlammend terug. Er zijn denk ik een stuk of 10 mensen op te noemen die met Koopmans tuned spul rond rijden en boven de 18 pk zitten.

Dus ik zou het wel weten :)
 
Koopmans kan overdag ook nauwelijks testbanken ivm de buren. Alleen savonds en in het weekend is het mogelijk te testen. Dan hebben we Joor die er met de racer wel vaak te vinden is. Een klantengamme van hier tot tokio die willen testen. En dan nogeens Fred die geen tijd heeft omdat de stapel met wachtende blokken en cilinders alsmaar groter word.
Dus de bank kan dan beschikbaar zijn, je moet er ook nog tijd voor hebben.
En Bart. Anthony heeft de kennis al om een snelle machine klaar te maken. De perfecte afstelling kan hij zonder de bank misschien niet vinden, maar 1 of 2 extra monsters met 20pk+ zouden toch wel leuk zijn of niet?
 
ik geloof dat anthony ook wel vaak vlammend spul maakt voor mensen uit de buurt ofzo die verder weinig -met de ons bekende- scooter-scene te maken hebben..
 
Klopt... Als ik een 28 Keihin had [of alleen al een 24 Mikuni] zou ik ook hoger scoren ;) En de vaste klanten met Piaggio + Evo70 zitten allemaal dik boven de 18pk [Robbert, Tom Bos, en ander niet Internet-gerelateerden]...

Dat Fred alleen s'avonds & weekend kan banken wist ik niet, weer wat geleerd :*
 
Originally posted by Razma
ik geloof dat anthony ook wel vaak vlammend spul maakt voor mensen uit de buurt ofzo die verder weinig -met de ons bekende- scooter-scene te maken hebben..

Pijl in de roos... boeren uit Gerwen doen niet aan internet, klaar...
 
Bart, jij doet wel aan internet. Speur eens een paar leuke grafieken op op die pc van Twins. Anthony vind het vast niet erg als je een beetje positieve reclame voor hem maakt hier op het forum!
En dan zijn alle members die zeuren dat Twins alleen zelf iets vlammends heeft ook uitgeluld.
En als tegenprestatie zal ik bij Fred de laatste grafiekjes los proberen te peuteren :*
 
Originally posted by Mol
Bart, jij doet wel aan internet. Speur eens een paar leuke grafieken op op die pc van Twins. Anthony vind het vast niet erg als je een beetje positieve reclame voor hem maakt hier op het forum!
En dan zijn alle members die zeuren dat Twins alleen zelf iets vlammends heeft ook uitgeluld.
En als tegenprestatie zal ik bij Fred de laatste grafiekjes los proberen te peuteren :*
Het gaat hier helemaal nergens meer over, nouja over grafiekjes posten. En laten we maar niet de laatste grafiekjes posten Mol dat is niet de bedoeling :p.

Om nog wat nuttigs toe te voegen aan het topic denk ik dat het ook een groot voordeel is om bij je tuner langs te kunnen gaan en dat ze een testbank tot hun beschikking hebben (voor zover dit nog niet gezegd was).
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Pijl in de roos... boeren uit Gerwen doen niet aan internet, klaar...

Fact.

Het merendeel van de " snelle " klanten zijn echte techniekers, die hebben zelden ervaring met internet. Dat is misschien de reden dat jullie hier daar dus niet veel van vernemen. Datwil dus niet zeggen dat ze niet bestaan, maar als je ze echt wilt vinden moet je mogelijk ergens anders zoeken.

De combinatie internetter en echte scootertechneut is zeer dun gezaaid.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Kan niet iemand die veel @DeJager vragen hoe of wat, i.p.v. dat nutteloos gespeculeer... Coen? Jaguarox/Jeroen?

Ik heb het er over gehad na de meeting.
Hij werd niet helemaal opengedraaid omdat dr zooi aanliep en de vertanding half aan gort lag. Deze is er de 1 volgende run ook compleet vernield uitgekomen.

Ze hebben wel koeling , er zit nm een radje in het schild waarachter de accu zit. En er zit ook een temp meter op.

Wat ik persoonlijk het mooiste vind is dat ze een normale 28mm DO hebben en een C20 ipv de ow zo heilige HR2 en team 2K
 
Originally posted by Twin
Fact.

Het merendeel van de " snelle " klanten zijn echte techniekers, die hebben zelden ervaring met internet. Dat is misschien de reden dat jullie hier daar dus niet veel van vernemen. Datwil dus niet zeggen dat ze niet bestaan, maar als je ze echt wilt vinden moet je mogelijk ergens anders zoeken.

De combinatie internetter en echte scootertechneut is zeer dun gezaaid.

Erg rare stelling.

1. Moet je een scootertechneut zijn om boven de 18 pk te komen? Zijn jullie daar niet voor?

2. Niet bewezen en ik ga er vanuit dat bijna elk jonger iemand, boer of niet, wel bekend is met internet en anders altijd wel viavia.

Ik heb vandaag weer een cilinder van jou in mn handen gehad, en tja, ik weetn iet wat voor tunebeurt het was geweest (ex Evo70 ac cilinder van jeroen van kimmenade), maar dit stelde echt geen RUK voor.

Ik ben van mening dat Twins gewoon een goede naam neerzet door 2 scootertje lekker te laten scoren en vervolgens de klanten aan de lopende band 'helpt', maw snel cilindertjes afraffelen om zo een lekkere omzet te genereren.

Ik zeg dus NIKS over hun kwaliteiten, zullenze tuurlijk hebben, maar wel over hun 'beleid'. En nogmaals, dat is mijn mening.
 
Originally posted by JohnB

Wat ik persoonlijk het mooiste vind is dat ze een normale 28mm DO hebben en een C20 ipv de ow zo heilige HR2 en team 2K

Nou mooi man, doe mij wat kennis en een lasapparaat en ik heb ook een C20 op Pia. ;)
 
Gaat weer lekker hier.
Blijkbaar draait het hier op het forum puur om de hoogste testbankscore.:)
Het leuke is dat als het over de "hoogste" score gaat ,iedereen direct weer in de afzeikmodus gaat.
En het lijkt er op dat het altijd moet uitdraaien op dat er maar een de beste is.
Er is geen beste.......................:|
Er is alleen een select groepje mensen die het mogelijk maken een scooter neer te zetten met meer dan 20pk.
En als je een goed vergelijk wilt hebben tussen de "tuners" moet je niet alleen kijken naar een simpele testbankscore.(ik scoorde ook meer dan 21 met een mina...gaaaaaaaap).
Je moet ook kijken wat mensen in races en sprints presteren.......
En als het daar om gaat kan ik niet anders dan freddie een dikke veer in zijn kont stoppen.
Van twins heb ik in de racerij of sprints nog nooit prestaties gezien.(misschien komt dat nog)

Groeten van de man met lang haar,baardje,wit gewaad en leren slippers.

-:-
 
Originally posted by Valentino...
Gaat weer lekker hier.
Blijkbaar draait het hier op het forum puur om de hoogste testbankscore.:)
Het leuke is dat als het over de "hoogste" score gaat ,iedereen direct weer in de afzeikmodus gaat.
En het lijkt er op dat het altijd moet uitdraaien op dat er maar een de beste is.
Er is geen beste.......................:|
Er is alleen een select groepje mensen die het mogelijk maken een scooter neer te zetten met meer dan 20pk.
En als je een goed vergelijk wilt hebben tussen de "tuners" moet je niet alleen kijken naar een simpele testbankscore.(ik scoorde ook meer dan 21 met een mina...gaaaaaaaap).
Je moet ook kijken wat mensen in races en sprints presteren.......
En als het daar om gaat kan ik niet anders dan freddie een dikke veer in zijn kont stoppen.
Van twins heb ik in de racerij of sprints nog nooit prestaties gezien.(misschien komt dat nog)

Groeten van de man met lang haar,baardje,wit gewaad en leren slippers.

-:-

respect 8)
 
Originally posted by Valentino...
Gaat weer lekker hier.
Blijkbaar draait het hier op het forum puur om de hoogste testbankscore.:)
Het leuke is dat als het over de "hoogste" score gaat ,iedereen direct weer in de afzeikmodus gaat.
En het lijkt er op dat het altijd moet uitdraaien op dat er maar een de beste is.
Er is geen beste.......................:|
Er is alleen een select groepje mensen die het mogelijk maken een scooter neer te zetten met meer dan 20pk.
En als je een goed vergelijk wilt hebben tussen de "tuners" moet je niet alleen kijken naar een simpele testbankscore.(ik scoorde ook meer dan 21 met een mina...gaaaaaaaap).
Je moet ook kijken wat mensen in races en sprints presteren.......
En als het daar om gaat kan ik niet anders dan freddie een dikke veer in zijn kont stoppen.
Van twins heb ik in de racerij of sprints nog nooit prestaties gezien.(misschien komt dat nog)

Groeten van de man met lang haar,baardje,wit gewaad en leren slippers.

-:-

Alweer moet ik me aansluiten bij Tino, ........."afzeikmodus"

Follow the assembling instructions with great care since mistakes can have seriously restrict the results achieved.

Ik ga beter maar weer in de stand by modus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top