Koopmans vs. XSH

Status
Not open for further replies.

Raceroxie

Gauloises Rox
Hey,
ik wil me cilinder MHR Team die ik deze week binnen krijg laten tunen nu zat ik te denken aan Koopmans, maar toen ik op de site vanb XSH keek zag ik dat die veel goedkoper waren namelijk 125 euro en koopmans 180 euro.
Nu wou ik vragen of er veel vesrchil zit of ik hem bij XSH laat tunen of bij Koopmans,
als het niet al te veel verschilt dan laat ik hem denk ik wel bij XSH tunen.
Alvast Bedankt
Raceroxie
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind dat je koopmans en XSH niet mag vergelijken....

Koopmans Tuning heeft veel meer ervaring en kennis.Ik wil niet zeggen dat XSH slecht is, integendeel maar tis maar waar je voor wil kiezen...

Goedkoop of...

//Edit Ik laat mn cilinder (s) ook bij XSH doen en ik ben er uiterst tevreden mee...perfect werk.
 
ja het verschil is gewoon: Koopmans is een bedrijf, XSH is meer als hobby.

En net zoals bas zegt, XSH is zker niet slecht, maar het is maar net of je kiest voor particulier of een bedrijf.
 
Originally posted by Eric
Voor de naam Koopmans betaal je gewoon meer :)
Er zal vast wel wat verschil in zitten

Je betaalt echgt niet voor de naam.
Je betaalt voor de resourch, tijd, ervaring en proffesionaliteit.
 
Bedankt.
Ik denk dat ik dan ook maar voor XSH ga.
weet iemand trouwens of zij ook carters tunen?? want dit wil ik ook laten doen.
 
Originally posted by Eric
Voor de naam Koopmans betaal je gewoon meer :)
Er zal vast wel wat verschil in zitten
Weet niet of je hier expres een reactie mee wil uitlokken, mja, ik vind dat Koopmans veel tijd besteedt aan nieuwe dingen en doorontwikkelen, dat kost gewoon heel veel tijd. Je kan heel makkelijk een cilinder copieeren, maar dan evenaar je alleen iets. Je moet ook durven experimenteren en je materiaal daar voor beschikbaar durven te stellen.
 
Ik ga liever voor iemand waarvan ik weet dat ie zelf de research en kennis doet.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Koopmans, Twins of JS-tuning.

Zelf laat ik het koopmans tunen. Duurt langer, maar het zegt ookwel wat waarom hij juist zoveel cilinders tuned.
 
bij koopmans doen ze ook carters ja, cilinder en carter zagen er erg goed uit, xsh heb ik geen ervaring mee

waarom denk je ook niet eens aan andere ?
GS-tuning is ook erg goed
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top