xsh minarelli 22,2pk

Status
Not open for further replies.
Marco, waar haal je al die onderdelen?
Want hier in de regio Almelo-Hengelo-Enschede zit toch geen normale dealer ofwel?
 
Rastabasta said:
Marco, waar haal je al die onderdelen?
Want hier in de regio Almelo-Hengelo-Enschede zit toch geen normale dealer ofwel?

Kijk maar op www.xsh-tuning.nl , daar staat een stukje over verkoop van onderdelen...binnenkort een uitgebreidere pagina erover.
 
tim, ik zie in je sign dat je allerlei onderdelen verkoopt. Wat heb je zoal en hoe duur?
Voeg me anders ff toe:)
 
Marco_v_W said:
thanx joor :)

scoot loopt beter als op jubegga jah, daar zat toen nog een vrijwel standaard speed op, die ik later nog verder heb aangepast... en niet te vergeten de c21 heb aangeschaft ;)

en de laatste keer dat ik gebankt had hiervoor was lelystad 03 :rolleyes:

Hoeveel pk had je met je c20 en hoeveel met je vtm?
 
zullen we anders ontopic verdergaan en niet spammen?

Dit soort extreme prestaties zijn al genoeg reclamen:p
Iig gefeliciteerd ermee!

Was dit overigens met je wigje?
 
Een wigje zorgt ervoor dat er een bepaalde lucht turbulentie ontstaat voor de carb. Hierdoor krijg je positieve druk pulsen door de kelk naar binnen , waardoor je iets meer piekvermogen krijgt
 
JohnB said:
Een wigje zorgt ervoor dat er een bepaalde lucht turbulentie ontstaat voor de carb. Hierdoor krijg je positieve druk pulsen door de kelk naar binnen , waardoor je iets meer piekvermogen krijgt

eigenlijk was t om te zorgen dat de carb niet te schuin staat meen ik ^^
 
heey zeer nette score 8)
maarja jullie zijn toch altijd op zoek naar een nog hogere scores :p
zoals jullie zelf altijd zeggen

nogmaals mijn felicitaties *D
 
Marco, beunhaas heeft je overtroffen met 0,1pk :D Check het vermogenstopic maar!

[edit]
Ik zie zelfs 23 staan :|
[/edit]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top