Wat heb je vandaag gesleuteld topic

wat lampjes opgehangen
Is wat een knipoog naar het verleden toen ik met mijn vader nog naar truckraces en truckers festivals ging.
Soort eerbetoon aan me vader net als dat er nog 2 daf tribals op de zijramen komen.
Dit vanwege de daf a1300 kikkeroog die hij vroeger in de jaren 70 reed.

Speciaal voor jullie om te kunnen lachen

Als eerbetoon aan je vader maak je een Aixam wannabee rally auto? Zal ie blij mee zijn :D
 
Vandaag de Santana tot leven gewekt. En volgens mij ook gemaakt (bleef niet stationair lopen), hij klinkt als een zonnetje. Van de week ff testrijden en dan weer keuren :)
 
541563_3988305753746_335281930_n.jpg


Slaapkamer opgeruimd
 
Gisteren een wideband lambda sonde aangesloten, en een wideband afr meter aangesloten.
Een innovate LC-1. Heel mooi spul :).

Nu is het alleen nog wachten op de KDFi, en dan kan het afstellen van de motor beginnen.
 
Stroom dingetje ook gelukt?
Nouja, het is vrij apart, ik heb twee draden op de dynamo omgedraaid en alle rare geluiden etc. zijn verdwenen. Vanavond even een klein stukje rijden. Accu lijkt niet leeg te lopen nu, maar daar ben ik nog niet zeker van.

Heb je die verlagingsset nog? :p
 
krijg dashboardkast-lampje niet werkend... geen stroom op de draden... kan ik gewoon nieuwe draden vanaf de radio trekken?
 
Nouja, het is vrij apart, ik heb twee draden op de dynamo omgedraaid en alle rare geluiden etc. zijn verdwenen. Vanavond even een klein stukje rijden. Accu lijkt niet leeg te lopen nu, maar daar ben ik nog niet zeker van.

Heb je die verlagingsset nog? :p

Nee, vorige week verkocht aan Zollie..
 
gisteren 125cc 4takt dirtbike gekocht die 2jaar stil stond. vandaag schoon gemaakt, benzine in gegooid en hij liep :p
is dat nog steeds sleutelen?
 
Back
Top