Vragen wat betreft motorrijden <21

Bounzz11

Well-Known Member
Ik ben 18 jaar en heb nu een paar maanden me autorijbewijs, maar een eigen auto zie ik nog niet zitten. Ik wil dus mijn motorrijbewijs gaan halen.
Ik heb een paar vraagjes:

- Is een zware, maar afgeknepen motor aantrekkelijk om te kopen?
- Kunnen alle zware motoren professioneel afgeknepen worden?
- Hoe duur kost dat afknijpen?
- Welke lichte motoren zijn aantrekkelijk om te kopen (kunnen jullie me wat vertellen over de dna180, runner180, dragster180, rs125, honda ns?,)
- Welke motoren zitten eigenlijk feitelijk onder de 25 kw grens?

Ik heb mijn autorijbewijs in 1 keer (30 uur) gehaald. Ik rij nu al zo'n 2,5 jaar brommer/scooter, kan elke dag de auto van me ouders lenen (en doe dat ook graag) en ik heb ook al schakelbrommer gereden (tsx).

Hoe duur zou het halen van een motorrijbewijs in totaal voor mij worden? Welke opleidingen zijn aan/af te raden?

en tot slot: Welke kosten komen nog meer kijken bij het bezit van een motor?
 
Advertisement - register to remove this

ErwinZ said:
Kijk in de motortopics zou ik zeggen?

Deze kan wel dicht.

niet zo bijdehand.. hoe kan ik mijn antwoord nou vinden in een topic van 111 pagina's lang waar iedereen praktisch alleen maar zijn eigen motor post?

@ Jorne P: shit.. eens kijken wat ik daar over kan vinden :(

@ maykel: dat is idd wel dom hehe..
 
Bounzz11 said:
niet zo bijdehand.. hoe kan ik mijn antwoord nou vinden in een topic van 111 pagina's lang waar iedereen praktisch alleen maar zijn eigen motor post?

Bijdehand? Jij bent gewoon lui. Je kunt het toch gewoon vragen of niet soms?

Dat de leeftijd wordt verhoogd is toch pas vanaf 2012 ofzo?
 
Mijn excuses voor het niet gebruiken van een hoofdletter bij jouw naam, Maykel. :+ De search-functie kon mij helaas niet verder helpen, aangezien deze niet naar behoren functioneert. Aight?