Waar erger jij je aan als je op de weg zit ?

Status
Not open for further replies.
Heineken said:
Voor die auto stil gaan staan en een burnout doen, heel ze voorbumper onder het rubber :+
Is zonde van je band, dan liever diesel in je uitlaat pompen ofzo :p

Of afstappen, op het raampje kloppen en vragen waar die mee bezig is.
 
Bert said:
WAT??!?!?!?! 65+'ers gratis in het OV?...met al die rollators en andere obstakels de bus in ga ik dus heel vaak de trein missen aankomend schooljaar....Ik erger me aan oudjes in de bus!! Kunnen die lui niet lekker thuis blijven?

Sacrifices MUST be made! :p
 
Jaaa, tegen auto's schoppen is stoer9||6

Omfg, waarom zou je meegaan in die triestheid? Daarmee laat je je niveau lekker zien. Als een automobilist de motorrijder wil irriteren, waarom dan meteen reageren? Rij er gewoon lekker voorbij, desnoods aan de andere kant. Dan heb je al 'gewonnen'.

Heb echt een hekel aan mensen die andermans bezit mollen/jatten etc.

Ontopic:

Ik erger me aan mensen die de hele rechterbaan keihard voorbijrijden en dan op het laatste moment in een gaatje van 1 meter invoegen (de uitrit pakken) zodat alle auto's daarachter keihard moeten remmen wat het effect heeft dat de 20e auto daarachter stil staat en er dus voor 30 seconden een minifile onstaat terwijl dat helemaal niet nodig was.
 
Erger me aan schoolkinderen die niet uitkijken. Reed lekker ergens rond (50kmu) en komen er ineens 20 van die kinderen uit een uitrit die ik niet zag.. (13/14 jaar oud). Vol in de remmen en daarbij natuurlijk het nodige hard remmend geluid (niet piepen ivm abs). Hoe dat achterstre jongetje reageerde was niet normaal :D HIJ viel zowat van zn fiets van de schrik. Dus ik deed mn raam open en ging naast hem rijden en vroeg "Volgens mij moeten wij even praten knul?!" waarop er een traantje van zijn wang af liep..

Vond het zo zielig dat ik maar doorgereden ben :D

Ben ik nu de lul of hij :p?
 
Robert@sr said:
Jaaa, tegen auto's schoppen is stoer9||6

Omfg, waarom zou je meegaan in die triestheid? Daarmee laat je je niveau lekker zien. Als een automobilist de motorrijder wil irriteren, waarom dan meteen reageren? Rij er gewoon lekker voorbij, desnoods aan de andere kant. Dan heb je al 'gewonnen'.

Heb echt een hekel aan mensen die andermans bezit mollen/jatten etc.


Moet je eens kijken hoe jij reageerd als je bijna van je motor afgereden wordt.
De motor waar je jaren voor gespaard hebt.
En ws niks van de verzekering voor vangt omdat het alleen maar gedoogd is om langs de file te rijden.
En dan nog eens om het feit dat zo'n geintje je leven kan kosten.

Dan heb ik het even over MIJN situatie waarin er express opzij wordt gegaan.
 
DvO said:
En ws niks van de verzekering voor vangt omdat het alleen maar gedoogd is om langs de file te rijden.
Het is toegestaan en je krijgt in 99% vd gevallen gewoon je geld als je in de file geramd wordt.....
 
Ik erger me aan Duitsers in Toyota Celica die op een rotonde als een gek slingerend tegen de auto voor me opklapt en samen met die wagen tot stil stand komt. Kon er net om heen gisteren, ben wel doorgereden, rot op, ga niet getuigen , duurt mij te lang.
 
4x2 said:
Het is toegestaan en je krijgt in 99% vd gevallen gewoon je geld als je in de file geramd wordt.....


Ik ken dus iemand waarbij het ook gebeurd is, en dat was echt een ramp voordat ie zn geld kreeg. En nog geeneens 100% vergoeding..

Want de automobilist zat ook niet fout, aangezien de motor rijder van rechts komt.
 
Ik erger me kapot aan die oudjes Die in een bocht waar je makkelijk met 70 door heen kan Met 50 gaan rijden en dan nog hele bocht op je rem gaan trappen.OF mensen die bij een rotonde Vrij weg hebben en nog gaan twijfelen of ze nu wel of niet moeten gaan rijden.
 
Weet je wat ook irritant is.. vind ik :D
Als mensen bijvoorbeeld afslaan in een zijstraat, en dat ze dan oppeens midden in die bocht gaan remmen. DAT is irritant
 
Ik erger me aan wielrenners die met een heel peleton oversteken zonder fatsoenlijk te kijken, of midden op de weg blijven rijden om op het beste asvalt te rijden en dan gewoon niet opzij gaan, dan moet je ze eerst bijna aanrijden en dan gaan ze wel ff opzij..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top