Waar erger jij je aan als je op de weg zit ?

Status
Not open for further replies.

Rene

Jupiler pilsener
Ik zelf iriiteer met heel erg aan auto's die zitten te kleven , aan mensen die nog net ffies oversteken terwijl je met de vrachtauto achteruit rijdt.

Hoe denken jullie hierover :

Greetz Lg ( Rene )
 
Advertisement - register to remove this

ik vind die connexxion bussen echt irri, die rijden je gewoon net niet aan, en dat altijd. En er irriteert me nog 2 dingen: politiewagens en politiemotoren, maar dat laatste geld denk ik voor de meeste van ons ;)
 
auto's die 80 rijden op de rechterbaan. En ook aan vrachtauto's, maarja die kunnen meestal niet harder.
 
Ik heb een hekel aan sluipverkeer. Altijd de zelfde IT-aarzen in een donkerblauwe/grijze/zwarte Golf :r :L die overal voor willen piepen en veel te hard door 30km zones sjezen om dan vervolgens nog geen 5 min. winst te pakken. Ik erger me hieraan met welk vervoermiddel ik zelf maar ga ook. Zelfs lopend ben je er niet veilig voor :(
 
Opa's die met hun smoel op de voorruit geplakt overal 30 rijden en net op het laatste moment remmen

Groepen scholieren op de fiets die de hele weg/fietspad in beslag nemen.

Bussen, inhalen gaat niet en je wordt helemaal vergast.
 
aan bestuurders die met 81 km/h andere mensen gaan inhalen die 80 rijden..en dit vaak zonder eerst in de binnenspiegel te kijken maar gewoon gelijk naar links..
 
maar wees eerlijk no1 blijft toch wel motorwouten, die zijn gewoon het ergst. Maar scholieren en bussen zijn ook vreselijk
 
X5 achtige auto's, er wordt altijd zo lomp mee gereden. Worden ook altijd bestuurd door hetzelfde soort aarzen.
 
In de auto: Gewoon zondagsrijders in het algemeen. Van die mongolen die 70 op de linkerbaan gaan rijden terwijl het net een beetje opschiet.

Ook een keer, zat ik bij iemand in de auto. Rijdt er zo'n opa vet sloom ( 50 op een provinciale weg waar je 80 mag ). Diegene waar ik naast zat werd gek en haalt die opa in over de doorgetrokken streep, en gaat met 100km/h voor hem rijden. In ene zit die opa weer achter op die gozer z'n bumper, met 100.:? Ga een leven zoeken ofzo :|
 
tja. sommige opa's zijn idd wel uberkansloos. maar dit is echt triest. Ga dan liever achter de geraniums zitten
 
en bellen achter het stuur lkkr slingeren of bij een bouwput op de snelweg gewoon in het midden blijven rijden :?

en wat d8 je van , van rechts geen voorrang krijgen...
en onze blauwe helden he , ik woon dna in een straat met een fietspad langs me huis wat alleen is voor fietser ! ( blauwe bord fietsje erin ) je kent m wel en wat zie ik een moteragent (zndr. politiemotor of uniform) over dat fietspad banen opweg naar zijn huis.... zow dat moet ik doen met me scooter is het meteen schrijven :|
 
een agent zonder polimotor en uniform is toch gewoon een normale burger? of vergis ik me nou? hoe weet je nou het het een juut is?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top