Waar erger jij je aan als je op de weg zit ?

Status
Not open for further replies.
Ouwe taarten, Slaapkoppe 'sochtends die ff alle tijd nemen.. terwel iedereen haast heeft om opt werk te komen, Oto's die erg stinken en veel uitlaatgasse hebbe.. baaahhh
 
-Links rijden
-Mensen die 100 gaan rijden waar je 120 mag
-Er tussen proppen ook al is er geen ruimte
-Mensen inhalen of expres lang doorrijden om zo 2 autos tijdwinst te boeken
 
en mensen die inhalen op de snelweg, alleen doen ze dat dan ook gewoon met dezelfde snelheid als waarmee ze rechts reden :X
 
uhm... ik haal altijd in met de snelheid waarmee ik ook rechts rijd.
Waarom extra gas bij geven als je al harder gaat als de persoon voor je ?

Ik erger me aan mensen die bij het ritsen wachten tot het aller aller laatste moment.
En van die mensen die overal net iets te langzaam rijden en TE VAAK remmen.
 
- bejaarden
- onzekere rijders
- als je voorang heb bij een wegversmalling, de eindeloze rij auto's die tog nog door proberen te douwe
- mensen die nog even snel ervoor schieten bij een stoplicht, omdat ze anders achter een tractor moeten optrekken zodat ik vol op de rem moet om niet achterin te klappen (rij op een tractor)
- mensen die inhalen met 2km verschil
- mensen die van alles zitte te doen achter het stuur, behalve autorijde zelf

vast nog wel meer, maar geen zin om erover na te denke :p
 
- bejaarden
- onzekere rijders
- als je voorang heb bij een wegversmalling, de eindeloze rij auto's die tog nog door proberen te douwe
- mensen die nog even snel ervoor schieten bij een stoplicht, omdat ze anders achter een tractor moeten optrekken zodat ik vol op de rem moet om niet achterin te klappen (rij op een tractor)
- mensen die inhalen met 2km verschil
- mensen die van alles zitte te doen achter het stuur, behalve autorijde zelf

vast nog wel meer, maar geen zin om erover na te denke :p

Dan erger je je eigen aan me vriendin :D

- Links rijden (duurt het te lang haal ik ook gewoon rechts in)
- Bumperkleven
- Gehele tijd met de voet op de rem rijden
- Mensen die remmen op de snelweg ipv gewoon poot van het gas te halen
- Bejaarden
- enzovoort... zijn zoveel dingen in het verkeer waar je je aan kan ergeren.
 
- bumperklevers (ik pest ze dan ook altijd)
- mensen die veel te vroeg op hun rem gaan staan als ze moeten afdraaien
- mensen die niet 'meerijden' met het verkeer
 
vandaag ook weer zoiets , ik rijd gewoon netjes aan de snelheid zit er een vrouw met volvo te kleven (is ook nog aan het bellen) ik blijf gewoon rustig doorrijden, heeft ze kans om in te halen doet ze het niet

dus wij draaien een dorp in weer de hele tijd dicht erop zitten, ik al een paar keer expres wat harder op de rem gestampt :p daarna kwam ze me op een drempel voorbij net voor de bebouwde kom stopt, dus ik mooi dicht op die volvo zitten :D dat gezicht in de binnenspiegel prachtig!
 
Mensen die te traag naar rechts gaan (of helemaal niet)
Mensen die geen richting aangeven (ook op rotondes)
Mensen die zich onzeker gedragen, geen knopen doorhakken, en daardoor verwarring scheppen in het verkeer
Mensen die fietsers en voergangers onterecht voorrang geven (gevaarlijk voor iedereen, weer verwarring)
Mensen die rechts inhalen (maak het gelukkig bijna nooit mee)
Bumperklevers, al erger ik me nog vaker aan mensen die te traag rijden
Mensen die achter je rijden, en uitvoegen om mijn voorganger in te halen, terwijl ik hetzelfde van plan was
Zondagrijders, mensen die totaal niet capabel zijn een motorvoertuig te besturen anno 2008

Verder erger ik me nooit
 
Links(telangzaam)rijders met stip op 1, daarom maak ik me zo nu en dan schuldig aan rechtsinhalen en dat irriteert jullie weer :p
 
taxi's

Heb er ook altijd ruzie mee :+


Met mij zou je niet gauw ruzie krijgen hoor :+

Ik erger mij aan mensen die strak de maximum snelheid aanhouden, danwel daar iets onder gaan zitten

(Oja ik erger me het vaakst als ik aan het werk ben als taxichauffeur :#, al die mensen die dezelfde kant opmoeten en daar alle tijd voor hebben enzo :p)
 
Precies, of dan ga je duwen. Krijg je gezeik van iemand die 110 op de linkerbaan rijdt :|

Als je max 100 mag en ik rij 140 op de linkerbaan zal ik niet na elke auto naar rechts gaan, maar zit er dan nog iemand achter me die nog meer haast heeft ga ik gewoon aan de kant en laat hem voorbij en dan ga ik ook weer naar links.

Links blijven zitten met 110 is gewoon super irritant en ik moet me dan ook echt inhouden als hun gaan gebaren :p
 
Mensen die fietsers en voergangers onterecht voorrang geven (gevaarlijk voor iedereen, weer verwarring)

dat heb ik gvd een keer meegemaakt , op een provinciale weg die overgaat in de bebouwde kom waar je 50 mag ging die kerel ineens vol op de rem omdat er wat fietsers over wouden steken die niet eens voorrang hadden en die ook gewoon netjes stonden te wachten 8P toen heb ik wel met gebaren gewerkt :p wat een lul
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top