Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
over vreemdgaan, tja heb nu bijna 2 jaar.
De relatie is volwasssen genoeg, en we houden van elkaar.
Waarom dan 1 keer met iemand anders?
Je vriendin is toch zelf ook een lekker wijf waar je gek op bent, anders neem je er nix mee.
Een kut is een kut, neem dan een kut die je kan vertrouwen zodat je snikkel de volgende dag er niet vanaf valt.
Die van je vriendin dus.
 
of dit topic al een jaar oud is of niet dat boeid niet:p maar vreemd gaan is echt zool laf en dan vooral cker niets zeggen! tss naja:p ieder heeft zo zijn eeigen meningen erover
 
Originally posted by Nicolás
Vereemdgaan wil je niet, doe je niet of plan je niet. Dat gebeurt gewoon, of je het nu wilt of niet. Kan eigenlijk iedereen gebeuren.

gelul!

Ik zou het zelf niet doen denk..soms roep ik welleens, "zo vanaaf eens lekker vreemd gaan denk" maar ik denk wel 2 keer na!
 
Tim, natuurlijk zal het niet zeker gebeuren. Mensen en relaties genoeg waarbij het nooit is gebeurd. Toch is de kans gewoon vrij groot, zeker als je er "verzorgd" uitziet. Situaties kunnen het simpele zo verdomd ingewikkeld maken.

Je zegt het zelf al: Ik zou het zelf niet doen denk. Zelf zou ik hetzelfde als jou zeggen.
 
Ik vind vreemdgaan gewoon iets voor lozers. Als je ruggegraat hebt vertel je gewoon dat je er geen zin meer in hebt en maakt het uit. Dan naar de volgende..... Van twee walletjes eten? Ook dat eerst melden. Hoe zou je het vinden als je vriendin het jou zou flikken? Oud spreekwoord uit de achterhoek: waj nie wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet.
 
Hierbij wil ik even het 1-jarig bestaan van mijn vreemdgaan topic aangeven ;)

Even een terugblik:
Zoals ik in de eerste post al heb vermeld ben ik destijds vreemdgegaan. Met het meisje waarmee ik vreemd was gegaan, heb ik korte tijd daarna een relatie mee gekregen van 10 maanden. Hiermee is het nu ongeveer 4 weekjes uit.. en de afgelopen weekenden waren weer helemaal toppie.. ;)
 
Nou door een bungalow te huren ergens in duitsland tussen de oude oma's.

Heb 2 jaar een vriendin nu, zijn zelfs al getrouwd... Begin dit daar heb ik wel staan likken met een meisje in de disko, zodat de zuigvlekken en nagels op mijn lijf stonden |(
Dat doen we dus echt niet meer. Die griet maakte nogal herrie toen ik alleen naar huis wilde, en voelde me ook nogal schuldig.
 
soms kan het wel goed zijn voor je relaite als er 1 van de 2 vreemd gaat :henko:

want het geeft toch aan dat er iemand wat te kort komt, ik ben zelf 1 keer ooit vreemd gegaan. en dat was met een ex vriendin van me, maar toen is de relaite die ik toen met me vriendin had er wel sterker op geworden. want heb het gewoon verteld, en toen zijn we nog zeker 6 maanden bij elkaar geweest.
 
Vreemgegaan: Nog nooit gedaan en wil ik graag zo houde... (Ookal is t af en toe wel moeilijk om je in te houde, je moet toch maar zo denke: ''Als me vriendin mij dit zou aandoen hoe zou ik dat dan vinden?'')

+ralf+ Als je zograag iets met een ander meisje wil doen..maak het dan eerst uit met je vriendin!
 
ik ga nu een maand met me vriendin en het bevalt me prima...
nix mis met der enzo dus dat is goed.
ben ook niet op zoek naar een meid om mee vreemd te gaan.

maar soms bieden ze zich gwoon aan en dan werk ik echt niet tegen.
wat niet weet wat niet deert...

ik zie me vriendin alleen int weekend want zei woont een eindje bij mij weg (en vice versa;)).
 
Waarom ga je een relatie aan als je toch weet dat als er iemand op je afstapt dat je dan toch meedoet?!
Zeg dan gewoon tegen dat wieff dat je geen relatie wil omdat je toch niet trouw kan blijven?! 8P

Beetje dubbelop imo als je een vriendin neemt en ondertussen gewoon doorgaat.
Mijn mening.. :*
 

Similar threads

Back
Top