Vreemdgaan...

Status
Not open for further replies.

Rick

Well-Known Member
Afgelopen zaterdag belde mijn vriendin mij om 1.30 wakker. Ze had me iets te vertellen.

Nou, dat was dus dat ze met een ander had gezoend. Ik heb nu met haar 4 maanden verkering. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben nog hardstikke gek van haar.

Nu zit ik dus met het probleem. Moet ik het uitmaken of niet.

Ze heeft er hardstikke veel spijt van. Ze zei ook dat ik als eerste met haar had geslapen en dat ze dus ook echt van me hield. Nu krop ik alle problemen maar in mij op en ik weet dat dat niet goed is, want ik ga nu gewoon gekke dingen in mijn hoofd halen. Vandaar dat ik mijn verhaal hier kwijt wil.

Ik ben bang als ik het uitmaak dat ik nog hardstikke gek van haar blijf. En ik weet niet hoe zij gaat reageren. Aangezien een goede vriend van haar zelfmoord heeft gepleegd om zo'n reden. En ik weet dat ze daar dus nog niet overheen is, want dat is 1 jaar geleden gebeurt. Ze heeft zelf ook al weleens geprobeerd om er een eind aan te maken. Ik wil dus niet dat zij ook zulke dingen gaat uithalen.

Heeft iemand advies wat ik het beste kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

mja, al zou mijn vriendin vreemdgaan dan zou ik dr zo hard terug pakken!
En kijken wat zij dan doet, wil ze verder, dan zou ik verder gaan 8)
 
Aan de kant zetten. Deze situatie had ze eerder kunnen bedenken.

Misschien dat jullie later er nog eens uit kunnen komen.

Of ben ik nu te kort? :)
 
ik zou haar nog een kans geven. maar ligt er ook aan hoeveel je van haar houd.

als je hierdoor niet meer van haar houd dan moet je dat haar ook zeggen.

maar ik zou het zeker uitpraten enz. van waar hoe wanneer en al die shit.

ik weet het want zo'n gesprek heb ik vrijdag ook.
waarschijnlijk gaat het vrijdag dus uit.

maar goed. ze zeggen geniet van het leven.

als jij dat nog kunt met je vriendin, zou ik zeker WEL verder gaan.
 
Zeg gewoon dat ze mag blijven als je met haar een een leuke vriendin een triotje mag bouwen :D

Ik had het ook en je vertrouwen in haar wordt toch minder,je blijft bang dat ze het weer zal gaan doen......

-:-
 
Ik zou het niet uitmaken.
Als ze er echt spijt van heeft... dan moet dat wel echt duidelijk zijn offcourse, dan zou ik verdergaan ook gezien haar situatie en je zelf ook nog gek van haar bent.
Ze heeft tenslotte gelukkig niet met iemand anders lopen ketsen!
 
vreemdgaan gaat niet perongeluk, daar denk je bewust bij na.
Als ze leuk en het waard is en verder wil dan gewoon verder gaan. Maar dan hoeft ze niet van jou te verwachten dat jij dat ook trouw ben, al is het alleen maar het id.

En je ben nog niet getrouwd, meiden zat, dus doen wat het lekkerts voelt :p
 
ze had er ook geen spijt van toen ze vreemdging, en dat gaat niet vanzelf.. dus er spijt van hebben vind ik zo'n bull shit
ze is nu gewoon bang dat ze je kwijtrijkt.. nix met spijt te maken..
 
Originally posted by Xander
Deze situatie had ze eerder kunnen bedenken.

Hmm, dit kun je haar voorleggen? :)
Nooit zomaar uitmaken, eerst verhaal halen, als het je niet bevalt kun je haar nog altijd zo pakken als je wilt... Komt wel goed denk ik, succes...



[EDIT] 2 ferenc: triootje is wel een ideetje eigelik ;) [/EDIT]
 
niet uitmaken en lekker doorgaan bedoel fouten maken doet iedereen en mocht jij het eens doen sta je nog altijd qiet (gelijk) of hoe je het ook schrijft 8)
 
Zal eerst wel eens een goed gesprek met haar voeren. Kijken waarom ze het gedaan heeft en wat ze nu zelf wil. Ik weet zelf wel dat ze verder met mij wil. Maar zoals hierboven wordt gezegd lijkt me het moeilijk om haar weer te vertrouwen, hoeveel spijt ze er ook van heeft. Het blijft moeilijk.
 
ja precies het voelt raar nu om bijvoorbeeld met haar te zoene nu je weet dat iemand anders ......... he je weet wel

ik had het ook toen we 3 maanden toen heb ze ook gezoend met iemand anders toen ze stom dronken was das overgerens niet goed te praten,hadden inmiddels hebbe we bijna 3 jaar maar ik heb haar heel lang niet vetrouwd en ik vond het vies om met haar te zoene
ik heb gewoon heel goed gepraat en haar echt laten voelen dat ik het niet leuk vond etc etc
maar niet zomaar uitmaken dat zeg ik je !
 
Ik zou haar dumpen... als ze echt met je verder wilt zal ze alles voor je over hebben... als ze er niets aan doet, mja dan is het jammer....
 
Ik heb het nu dus allemaal een beetje op me af laten komen, en nog niet laten merken dat ik er echt mee zit. Zelfs mijn kameraden vroegen waarom ik zo stil was.
Word toch maar eens tijd dat ik eens echt goed met haar ga praten. Wou het eigelijk vanavond doen, maarja ze is druk met proefwerken vanavond. En om het daarover over de telefoon te hebben vind ik ook niks. Denk dat ik morgen maar eens langs haar heen ga.
Alvast bedankt voor de reactie's.
 
Ik heb nu bijna 2 jaar en als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik haar echt niet meer hoeven. Vind het zo goedkoop over komen en ik vind dat als zij vreemd gaat ook jou voor flikker zet.

Maja dat is wat ik zou doen, ik denk dat je er gewoon ook met je vrienden over moet praten maar je dan niet teveel moet laten beinvloeden :)
 
Al heeft ze er spijt van, dit is geen goede basis meer voor een relatie. En ik sluit me volledig aan bij het punt dat vreemdgaan altijd bewust wordt gedaan. Het is gewoon zo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top