Vreemdgaan...

Status
Not open for further replies.
Precies.. arnie heeft gelijk: Ze gaan dan denken van: "oh.. hij houd van me! En die kerel daar iz zo lekker.. ik ga hem gewoon zoene en dan tegen mn vriend zeggen dat ik zat was en dat het me spijt bla bla bla blaaaa...."...

Wat je ook kan doen is de relatie aanhouden, maar de komende maand niet meer te zoenen en geen sex meer (dat laatste is moeilijk, maar effectief!) Zo leren ze het wel af!
 
Originally posted by SoulDarkness
maar de komende maand niet meer te zoenen en geen sex meer (dat laatste is moeilijk, maar effectief!) Zo leren ze het wel af!

dan naai je jezelf niet zeker :p
 
Weet je wat het is. Jullie relatie is gewoon gewenning. Pas als het uit is zal ze merken wat ze mist. Komen jullie weer samen, dan is alles weer als normaal en binnen de kortste keren gaat een van jullie (weer) de fout in.

Er komt soms een tijd dat het gewoon beter is om ermee te kappen. En zolang dat nog in vrede gaat....
 
bespreek de situatie met haar. Lang en uitvoerig (gaat meestal vanzelf). Maak haar duidelijk dat het echt erg is wat ze gedaan heeft en beslis dan voor jezelf hoeveel je van haar houdt.

Is het veel, dan krijgt ze nog een kans. Maar vertel wel dat het bij de eerst volgende keer echt klaar is. Dan geen 'sorry het spijt me'

Twijfel je, maak het dan uit. En ik weet hoe moeilijk het is als je iemand leuk vindt. Heb precies dezelfde situatie gehad.
Maak de goede beslissing.

succes!
 
en dan zal ze juist naar iemand anders toegaan en weeer vreemdgaan

edit: sloeg op post van SoulDarkness
 
Mjah als je haar echt leuk vind zouw ik der nog een kans geven. Vreemdgaan is niet goed te praten, maar ieder mens maakt wel eens een fout. Mjah als ze de fout nog een keer zou maken, zouw ik dr wel aarzig hard terugpakken. })

Iig ff heel goed met dr praten. en laten merken dat je het echt een k*tstreek vind. Verder moet je wel zeker weten dat ze er ook echt spijt van heb...
 
pfff, wat een gedoe om een kus. Als ze daarvoor al een vriendje had gehad en die had ze gepijpt dan was dat geen probleem geweest, maar nu ze iemand anders gekust heeft is ze ineens besmettelijk.
 
Gaat om het principe... Mijn vriendin wees ik ook de deur als ze vreemdging [nu +/- 2 jaar samen]... het is hard, maar [voor de 3e x]; vreemdgaan gaat niet per ongeluk... En alchohol & drugs is hoogstens een zielig excuus om zoiets te doen...

Verder is dit topic van een behoorlijk niveau, hulde :)

En denk eens andersom; hoe kan je vriendin jou ooit kwalijk nemen als jij vreemdgaat, na dit geintje? Kan ze niet, en mag ze niet... Vertrouwensrelatie is gewoon kapot...
 
Principes... Ik zou verontruster zijn over het feit dat ze dronken is, dan over het feit dat ze met een andere gast gekust heeft. Het 1 is gewoon maatschappelijk minder aanvaard. Dat je een stuk in je kraag zuipt moet volgens iedereen kunnen. Voor mij kan dat ook, maar ik zou het dan ook niet zo erg vinden als mijn vriendin met een ander liep te flirten, je moet gewoon consequent zijn in je gedachtengang.
 
Ik heb het zelf ook meegemaakt...na 8 maanden maakte mijn vriendin het uit, ze was ook vreemdgegaan...maar ik was nog steeds helemaal gek van dr...mja ze heeft later laten weten en laten merken dat ze er echt spijt van had, en zo zijn we toch weer bij elkaar gekomen...nu alweer een jaar...
 
Mja het hangt van situatie tot situatie af.

Het feit dat ze het direct tegen je verteld heeft vind ik wel een teken dat ze er spijt van heeft.
Probeer niet gelijk alle deuren dicht te slaan. Laat haar duidelijk merken hoe je je voelt. Kijk dan naar haar reactie. Daaruit kan je meestal opmaken of ze je nog altijd graag ziet.

Ik heb ook altijd consequent gezegd dat het dan over is maar ik begin meer en meer in het principe te geloven dat je soms een keertje iets moet vergeven... Alleen de eerste keer dan...
 
Originally posted by Sakkie
Principes... Ik zou verontruster zijn over het feit dat ze dronken is, dan over het feit dat ze met een andere gast gekust heeft. Het 1 is gewoon maatschappelijk minder aanvaard. Dat je een stuk in je kraag zuipt moet volgens iedereen kunnen. Voor mij kan dat ook, maar ik zou het dan ook niet zo erg vinden als mijn vriendin met een ander liep te flirten, je moet gewoon consequent zijn in je gedachtengang.

Doet jouw vriendin jou leed aan door een paar Safari'tjes te drinken?

Alcholisme & maatschappelijk aanvaardbaar is een heel andere discussie...
 
Omdat ze vreemd is gegaan ga ik bij mijzelf ook iets denken. Van heb ik iets niet goed gedaan? Ze gaat toch niet zomaar vreemd. Ik zit nu dus eigelijk met allemaal vragen.

Toch ben ik wel blij dat ze me het gelijk dezelfde avond verteld heeft en dat ik het niet eerst van iemand anders heb gehoord (zoals karoshi dat ook al aangeeft).

Maja.. Het blijft een k*t streek van haar. Maar ook van die jongen waar ze mee gezoend heeft, want die wist maar al te goed dat we verkering hadden.

Morgen bespreek ik het met haar en dan horen jullie het wel wat ik doe. Vind het ook zo lullig over de telefoon.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Gaat om het principe... Mijn vriendin wees ik ook de deur als ze vreemdging [nu +/- 2 jaar samen]... het is hard, maar [voor de 3e x]; vreemdgaan gaat niet per ongeluk... En alchohol & drugs is hoogstens een zielig excuus om zoiets te doen...

Verder is dit topic van een behoorlijk niveau, hulde :)

En denk eens andersom; hoe kan je vriendin jou ooit kwalijk nemen als jij vreemdgaat, na dit geintje? Kan ze niet, en mag ze niet... Vertrouwensrelatie is gewoon kapot...

ben het helemaal met bart eens. Zeer wijze reply. En ik heb nu meer dan 1 jaar met mijn girl, maar ik zou haar ook dumpen als ze vreemd zou gaan. Want volgens mij zit je dan voortaan altijd te denken: als ze maar niet vreemd gaat. Gewoon klote dus.
 
Ik ben er ook wel mee eens dat de vertrouwensrelatie kapot is. Ik weet ook niet of dat wel ooit weer goed komt. Maar ik denk dat ik haar niet zo aan de kant kan zetten.
 
Originally posted by Rick
Omdat ze vreemd is gegaan ga ik bij mijzelf ook iets denken. Van heb ik iets niet goed gedaan? Ze gaat toch niet zomaar vreemd. Ik zit nu dus eigelijk met allemaal vragen.

Toch ben ik wel blij dat ze me het gelijk dezelfde avond verteld heeft en dat ik het niet eerst van iemand anders heb gehoord (zoals karoshi dat ook al aangeeft).

Maja.. Het blijft een k*t streek van haar. Maar ook van die jongen waar ze mee gezoend heeft, want die wist maar al te goed dat we verkering hadden.

Morgen bespreek ik het met haar en dan horen jullie het wel wat ik doe. Vind het ook zo lullig over de telefoon.

Ja had ik in het begin ook...je vraagt je af van: Ben ik niet goed genoeg ofzo dat ze met iemand anders vreemdgaat...msaar wij kregen vrij snel daarna weer wat, dus dat was wel weer prima...
Idd klotestreek van die kerel, als die gewoon WIST dat jullie hadden...grrrr....was het goeie maat van je? Gewoon meppen die kerel :mad:!
 
Mijn mening is dat vreemdgaan gewoon niet kan, ongeacht welke situatie dan ook.
Als je vandiegene houd, dan maak je het niet zomaar uit, want daar heb je jezelf dan ook nog es een keer mee.
Ga zelf ook een keer vreemd, dan weet zij hoe het voelt om bedrogen te worden.
En dan kan je gelijk zien of ze echt van je houd..
Maar bij mij zou het vertrouwen volkomen weg zijn als mijn vriendin zou vreemdgaan.
Dus je zit met een dilemma: Ook vreemdgaan, doorgaan met de relatie, er een punt achter zetten.
Denk dat die keuze heel persoonlijk is en het er ook totaal aan ligt wat voor vriendin je hebt.
 
Ach, het is gewoon niet leuk meer... Je kan nooit meer normaal ruzie maken, want jij hebt altijd de troefkaart...




"maar ik ga tenminste niet vreemd" is jouw troefkaart...
 
Was geen goeie maat van mij. Maar wel van de vrienden groep van mijn vriendin. En om dat kereltje nou te gaan meppen. Hij is er niet alleen verantwoordelijk voor dat dit gebeurt is. Dus hem inmekaar slaan vind ik ook geen oplossing.

Valt me trouwens wel op dat de menigen heel er verdeelt zijn.

En ik heb ook altijd gezegt dat ik het uit zou maken als mijn vriendin vreemd zou gaan. Maar als je in zo situatie terecht komt is het ineens allemaal anders.
 
Originally posted by Tw0t0nE
hadden...grrrr....was het goeie maat van je? Gewoon meppen die kerel :mad:!

Die kerel meppen helpt mischien om je agressie af te reageren.
Maar vergeet niet dat 'je' vriendin degene is die fout is!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top