Vreemdgaan...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Rick
Heb het er gister met haar over gehad. Ze hadden een spelletje gedaan ofzo. Ze had al gezegd dat ze met sommige dingen niet mee deed, want ze had verkering. Nu is het om 1 of andere reden toch iets te ver gegaan.

En die jongens waarmee ze dat spelletje speelde willen de relatie tussen mij en mijn vriendin kapot maken. Omdat die jongens haar ook wel leuk vinden. Heb gezegd dat ze maar niet meer met die lui om moet gaan. Ik zal die jongens wel een keer aanspreken als ik ze zie.

ik heb het er ook over gehad dat de vertrouwensrelatie nu kapot is en dat snapte ze dan ook wel. Maar ze had er echt veel spijt van. We moeten het nog wel een keer helemaal uitpraten. Maar ik denk dat ik wel met haar verder wil. Zal het er vanavond nog wel even over hebben.

die jongens indd aanspreken jahh... dan komen hun wel met een verhaal... als er een een bijdehandte bek gaat geven cker weten klappen... majaa eerst maar ff kijken wat ze dan gaan zeggen heh... ons wel op de hoogte houden heh..?
succes
 
Vreemdgaan.. hmm.. ik zou met haar geen woord wisselen en degene met wie ze vreemd is gegaan een goed pak slaag geven.
 
Zielige figuren...waarom zou je iemand slaan die ws. geeneens weet dat t meisje waarmee ie zoent of whatever een vriendje heeft...
 
vechten is zielig... ermee dreigen is iets anders :)

het is gewoon het mooist als je iemand verbaal de baas kunt...
 
Beter, gewoon zorgen dat je gf trek heeft in een trio met een leuke vriendin van der derbij (wat dus niet vreemdgaan is) ipv dat je je gf laat vreemdgaan want dan doe je denk ik iets niet goed.. :rolleyes:

Dat vind ik tenminste, maar goed.. wie ben ik
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top