Vreemdgaan...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by hebo-aeroxje
Ennuh wat betreft Bartje: Ieder mens kan een fout maken toch? Ook met drank...

Ik rij iemand dood in het verkeer... Ieder mens kan een fout maken toch?

Ik ben van mening dat je op onze leeftijd [pakweg tussen de 15 en 25] meestal wel weet als je niet kan zuipen, en je daarop aanpast... Zuipen als excuus om vreemd te gaan is lame...

Arne; jij bent een geval apart... Jij zult nooit een meisje recht in d'r ogen kunnen kijken, en garanderen dat je niet vreemdgaat :D
 
mijn vriendin ging vorig jaar 2 x vreemd. heb 't nog 3 kwart jaar volgehouden met nu zo'n 2.5 jaar verkering (hield teveel van d'r) en 't is toch uit nu...

ps. ik ging zelf twijfelen, iedere x als ze ook maar uitging kon ik 'r al niet tegen en was ik chagerijnig. alleen al omdat ze uit ging
 
Originally posted by markie aerox
mijn vriendin ging vorig jaar 2 x vreemd. heb 't nog 3 kwart jaar volgehouden met nu zo'n 2.5 jaar verkering (hield teveel van d'r) en 't is toch uit nu...

ps. ik ging zelf twijfelen, iedere x als ze ook maar uitging kon ik 'r al niet tegen en was ik chagerijnig. alleen al omdat ze uit ging


ja dat krijg je vanzelf had ik ook in het begin
das normaal maar wel kut
 
Heb het er gister met haar over gehad. Ze hadden een spelletje gedaan ofzo. Ze had al gezegd dat ze met sommige dingen niet mee deed, want ze had verkering. Nu is het om 1 of andere reden toch iets te ver gegaan.

En die jongens waarmee ze dat spelletje speelde willen de relatie tussen mij en mijn vriendin kapot maken. Omdat die jongens haar ook wel leuk vinden. Heb gezegd dat ze maar niet meer met die lui om moet gaan. Ik zal die jongens wel een keer aanspreken als ik ze zie.

ik heb het er ook over gehad dat de vertrouwensrelatie nu kapot is en dat snapte ze dan ook wel. Maar ze had er echt veel spijt van. We moeten het nog wel een keer helemaal uitpraten. Maar ik denk dat ik wel met haar verder wil. Zal het er vanavond nog wel even over hebben.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Arne; jij bent een geval apart... Jij zult nooit een meisje recht in d'r ogen kunnen kijken, en garanderen dat je niet vreemdgaat :D

Hmmm ik vrees dat je gelijkhebt... op 1 meisje na dan....
 
Drank versterkt je onderdrukte gevoelens vaak. Kennelijk was er toch drang om buiten de deur te eten............
 
Iemand die zich zo verlaagd om vreemd te gaan...is bij mij al een enorm goede reden om er mee te kappen...

En, het vertrouwen is weg...als zij straks weer uit gaat, zit jij thuis met een stressballetje te kneden omdat je bang bent dat ze weer vreemd zou gaan...

Als mijn vriendin zoiets zou doen, kan ze het echt vergeten.
Ik snap echt niet, dat een meisje, die zegt dat ze enorm verliefd is, na 4 maanden al vreemd gaat. Dan klopt er gewoon iets niet...

En ik meen het serieus, stop er nu mee...je komt er echt wel over heen. Haar vertrouwen doe je echt zo gauw niet meer...

Je merkt trouwens als het uit is maar al te snel hoeveel ze van je houdt...als ze niks meer van haar laat horen, dan stelt het dus niet zoveel voor...

Succes dude!
 
Originally posted by Rick
Heb het er gister met haar over gehad. Ze hadden een spelletje gedaan ofzo. Ze had al gezegd dat ze met sommige dingen niet mee deed, want ze had verkering. Nu is het om 1 of andere reden toch iets te ver gegaan.

En die jongens waarmee ze dat spelletje speelde willen de relatie tussen mij en mijn vriendin kapot maken. Omdat die jongens haar ook wel leuk vinden. Heb gezegd dat ze maar niet meer met die lui om moet gaan. Ik zal die jongens wel een keer aanspreken als ik ze zie.

ik heb het er ook over gehad dat de vertrouwensrelatie nu kapot is en dat snapte ze dan ook wel. Maar ze had er echt veel spijt van. We moeten het nog wel een keer helemaal uitpraten. Maar ik denk dat ik wel met haar verder wil. Zal het er vanavond nog wel even over hebben.

dat kan ze ook verzonnen hebben, houd je daar ff rekening mee.
ik zou ook het verhaal willen horen van hun kant (die jongens).
 
Originally posted by Rick
Heb het er gister met haar over gehad. Ze hadden een spelletje gedaan ofzo. Ze had al gezegd dat ze met sommige dingen niet mee deed, want ze had verkering. Nu is het om 1 of andere reden toch iets te ver gegaan.

En die jongens waarmee ze dat spelletje speelde willen de relatie tussen mij en mijn vriendin kapot maken. Omdat die jongens haar ook wel leuk vinden. Heb gezegd dat ze maar niet meer met die lui om moet gaan. Ik zal die jongens wel een keer aanspreken als ik ze zie.

ik heb het er ook over gehad dat de vertrouwensrelatie nu kapot is en dat snapte ze dan ook wel. Maar ze had er echt veel spijt van. We moeten het nog wel een keer helemaal uitpraten. Maar ik denk dat ik wel met haar verder wil. Zal het er vanavond nog wel even over hebben.

Mjah dan zou ik toch best wel met wat vrienden bij haar "vriendjes" langsgaan om verhaal te halen jah. En een beetje pressen, en als dan blijkt dat ze jullie echt uit elkaar wilde hebben, zouw ik ze flink meppen.
BTW als die zogenaamde vriendjes van haar jullie uit elkaar willen hebben, zijn het ook geen echte vrienden van haar. Anders doe je zoiets niet.

Een vriend van mij heeft opzich een interessante theorie:
"Je eet toch ook niet elke dag bloemkool, wat moet je dan met hetzelfde meisje elke dag."

Mjah moet hij weten, ik begin niet aan vreemdgaan ...

Trouwens, iedereen is wel eens zo lam geweest dat hij op dat moment echt niet meer wist wat ie deed, en de volgende dag het ook niet meer wist. Op zown moment ken je misschien vreemdgaan zonder der eigenlijk iets aan te kunnen doen. Mjah in dat soort gevallen ken je ws niet eens meer zoenen of iets anders dus echt vreemdgaan is het dan ook weer niet. 8P
 
Originally posted by Th@ De@LeR

Trouwens, iedereen is wel eens zo lam geweest dat hij op dat moment echt niet meer wist wat ie deed, en de volgende dag het ook niet meer wist. Op zown moment ken je misschien vreemdgaan zonder der eigenlijk iets aan te kunnen doen. Mjah in dat soort gevallen ken je ws niet eens meer zoenen of iets anders dus echt vreemdgaan is het dan ook weer niet. 8P

Neej sorry, te dronken zijn is geen excuus.... Je bent er zelf bij dus dan weet je ook wat je doet.
 
Originally posted by SWA
Neej sorry, te dronken zijn is geen excuus.... Je bent er zelf bij dus dan weet je ook wat je doet.

ben ik 't mee eens, je weet evengoed wel of je een vriendin hebt/vriend hebt...
drank is nooit een excuus, wordt 't op gebazeerd maar kan niet :)
 
Originally posted by markie aerox
ben ik 't mee eens, je weet evengoed wel of je een vriendin hebt/vriend hebt...
drank is nooit een excuus, wordt 't op gebazeerd maar kan niet :)

Jullie moeten meeeeeeeeeeeeer drinken! :)
 
precies, amateurs.

Ik vind dat jullie moeilijk zitten te doen...laat dat wijfie lekker buiten de deur likken, dan kan je dat zelf ook doen
 
Arne en Tim, jullie zijn ook een stel apart zeg:D

Maybe you should hook up?:*

Mag je iig veel buiten de deur likken:D
 
Originally posted by Rick
Afgelopen zaterdag belde mijn vriendin mij om 1.30 wakker.

Maar dit is nog het ergste van dit verhaal. Want wie ligt er om half twee op bed op zaterdag???? 8P ;(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top