VL14 45° & 90°

Advertisement - register to remove this

heeft het te maken met de flexibiliteit/stugheid
van de plaatjes, volgens mij zijn de 90° stugger
dan de 45° Correct me if i'm wrong....
 
De VL14 sp.0,30 (90) is meer voor top.Door stugheid een betere correctie bij hogetoerig.
De VL14 sp.0,30 (45) zou beter gaan voor accerelatie en reactie in het begin.
 
De 45 plaatjes zullen omdat ze flexibeler zijn wat sneller
slijten en stuk gaan dan de 90, maar je reactie is wel beter
onderin met de 45 waar de 90 met doorlopen en bovenin weer
beter gaan(so i've heard) dus het is testen wat het beste werkt...
 
Wille said:
http://www.malossi.com/Catalogo/Cat...lia=0&CodArt=2711796.C0&TRicerca=1&TWord=vl14

In de malossi catalogus zie je 2 verschillende soorten mebraan klepjes:

2711790.C0 LAMELLE f.CARB. sp.0,30 (90°) VL14 MHR TEAM

2711796.C0 LAMELLE f.CARB. sp.0,30 (45°) VL14 MHR

Standaard zitten bij het VL14 membraan de 0.30 (45°) klepjes bijgelverd. Nu is m'n vraag wat is het verschil tussen de 45° klepjes en de 90° klepjes?

Waarschijnlijk geeft het de weefrichting van de vezels aan, inderdaad dus de stugheid.
Kwestie van banken wat het beste is, waarschijnlijk doen die 90 gr plaatjes het beter op een complete MHR Team setup, anders zou Malossi het niet op deze manier aangeven. Alleen gaan ze bij Malossi uit van een 19mm carb, iets om rekening mee te houden.
 
Back
Top