Vervolg ''De Jager'' poort

(-KingAppie-) said:
Mijn doel is gewoon om te testen of dit nou echt effect heeft. En dat resultaat dan ook echt te posten.

5533_1144878974.jpg


6534_1144878974.jpg


No offence, maar ik vindt t een brak stukje werk. Zou m niet eens durven te starten. het is in het algemeen de bedoeling dat beide kanten gelijk zijn.

-kan ook aan de foto liggen-
 
Sander said:
Knap...

Is het nu alleen 20 pk of 19 pk... Maareh.. 20 pk @ die setup... als dat waar is, vind ik het netjes...

Facilly said:
Je poorten zijn aan beide kanten anders :p

@Sander, dit was één run 20 pk en één run 19 pk, en daar zat ie bij de 40km/h al op de 19pk dacht ik.

Het staat in zijn special iig.

Allebei fout :*

Hier is de uitdraai (staat ook @ vermogen topic)

Testbank%2520uitslag.jpg


Dat inzakken @ hogere snelheid heb ik de runs erna kunnen verhelpen doormiddel van de voorontsteking. Met dit soort grafieken als resultaat:

Testbank%2520uitslag2.JPG


Heb nog mee fotos van de cilinder, maar die link kan ik niet posten ivm spam. Staan namelijk op het andere forum.
 
Facilly said:
@Johan, zeker een strakke grafiek. Zo hoort het :)

Maar hoeveel toeren draait ie?

Thanx,

Van het toerental heb ik geen precieze meting, kan je in iedergeval wel zeggen dat het rond de 14,5k zit.
 
Die van Henk Slinger draaide meende ik ook rond de 15k

en die zou ook zo'n poort hebben. Die heeft overigens ook de poort op +-200 graden staan en dus de verlaagde poort.

Daar zou je iets uit op kunnen maken....
 
Even voor het vergelijk...

Ik scoorde met het 20.5pk blok van de Storm, (en tevens de NRG van mol toendertijd), 21.9 pk @ vd kruijsbank op meeting Oisterwijk..

Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat het een heeeeeeele mooie score is :)
 
Sander said:
Even voor het vergelijk...

Ik scoorde met het 20.5pk blok van de Storm, (en tevens de NRG van mol toendertijd), 21.9 pk @ vd kruijsbank op meeting Oisterwijk..

Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat het een heeeeeeele mooie score is :)

Weersomstandigheden?

Als je verschillende banken met elkaar wil vergelijken moet je sowieso van gecorrigeerde waarden uitgaan. Dacht dat jij dat wel wist.
 
(-KingAppie-) said:
hoek? Dat is gewoon de hele vorm waar dit topic over gaat, hij moet idd nog verder afgewerkt worden ja.

het topic gaat over een poort naar beneden werken, dat er dan een hoek ontstaat bij je spoelers is een bijkomstigheid om het zo groot mogelijk te krijgen. Jou poort heeft ergens in de midden die hoek zitten terwijl je die ook gewoon had kunnen afronden. Dus waarom die hoek er dan in vraag ik me af? :)
 
Joël said:
Weersomstandigheden?

Als je verschillende banken met elkaar wil vergelijken moet je sowieso van gecorrigeerde waarden uitgaan. Dacht dat jij dat wel wist.

Weeromstandigheden idd... maar tis wel dezelfde bank :p
 
en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt


Dit is volgens mij onzin dat moet je maar eerst ff gaan testen voor je zo'n uitpraak. En ik heb het zelf ondervonden ik had na wat testen een scoore van 18 pk met een 25 do op evo. later nog eens getest met een 28 koso en had toen nog maar 17 pk maar wel een strakkere lijn. Dus eerst ondervinden voor je zo'n uitspraak doet. Of ik heb ierts verkeerd gedaan maar dat terwege gelaten.
 
lhiphy said:
en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt


Dit is volgens mij onzin dat moet je maar eerst ff gaan testen voor je zo'n uitpraak. En ik heb het zelf ondervonden ik had na wat testen een scoore van 18 pk met een 25 do op evo. later nog eens getest met een 28 koso en had toen nog maar 17 pk maar wel een strakkere lijn. Dus eerst ondervinden voor je zo'n uitspraak doet. Of ik heb ierts verkeerd gedaan maar dat terwege gelaten.

Ik zeg niet dat je test helmaal niet klopt, maar heb je wel een goede vergelijking gemaakt? Dus allebei goed afgesteld en met dezelfde omstandigheden getest? Meestal schort het daar nog weleens aan.
 
lhiphy said:
en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt


Dit is volgens mij onzin dat moet je maar eerst ff gaan testen voor je zo'n uitpraak. En ik heb het zelf ondervonden ik had na wat testen een scoore van 18 pk met een 25 do op evo. later nog eens getest met een 28 koso en had toen nog maar 17 pk maar wel een strakkere lijn. Dus eerst ondervinden voor je zo'n uitspraak doet. Of ik heb ierts verkeerd gedaan maar dat terwege gelaten.


En jij vat dit dus op dat hoe groter hoe beter is (dat ik dat bedoel), mij gaat het om de kartcarb constructie. Dus rechtstreeks op het blok
 
Die jongen van wie ik die Speed 7t had bewerkt had gister dus zijn veer met 20cm verlengt. Wig er tussenuitgehaald en zelf iets gemaakt en naja zoals je kan begrijpen ging dat lekker met optrekken :p

Carb liep gek genoeg niet over :) (20cm is dan ook wel een hoop en ziet er niet uit).

Maar die Aerox is nu in beslag genomen :S dus ws zal die nooit op de bank kunnen (tenzij hij heel erg mazzel heeft).
 
Back
Top