veldhoven

Welke baanlayout


  • Total voters
    54
  • Poll closed .
Weer een superdagje gehad gisteren @ Veldhoven.+ralf+

Flink wat collega's en (andere)sportkennissen kwamen kijken omdat het eens een keer lekker in de buurt was.
Druk maar gezellig de hele dag.

Training liep klote omdat ik de carb-setting van mijn Pitbike flink gewijzigd had; stotteren all-the-way.
Terugveranderd en in tijdtraining 8e tijd gezet; moest er no effe inkomen.... (de rest ging gewoon t*ring hard):? Wel 4 sec sneller gereden dan in de training.

Ik was express nog effe op de lijst wezen kijken hoe de startopstelling was en zag dat alle 22 deelnemers op 1 lijst stonden zonder groep A & B indeling. Dacht dus dat door het kleine aantal deelnemers er slechts 1 groep was.

Yasuni-scoots waren aan het rijden toen we ineens Pitbikes hoorden en iemand (van ons) riep; Pitbikes beginnennn! Door ons geouweh**r hadden we dat niet in de gaten gehouden. Ikke vlug helm en Pit gepakt en terwijl de rest al bijna op start/finish stond ook de baan in.
Opgesteld op de 3e rij (P8 ) terwijl Kenny met zijn lijst langskwam om startopstelling te checken. Ik vond het al vreemd dat ik Robinho niet zag op de voorste rij maar dacht dat die ook te laat was; er was immers een plek open vooraan.:+
Licht op rood.... uit....kopstart vanaf de 3e rij.... elke ronde uitgelopen en makkelijk gewonnen...... hier klopte iets niet....8P
Idd.... toen ik uit de baan kwam reed groep A de baan op ... sukkel.
Resultaat; voor Jan L*l gereden en 1 sec. langzamer dan in de quali.
Bij controle van de startopstellingslijst bleek dat er nadat ik was wezen kijken, met balpen een streep getrokken was onder de snelste 11 ofzo en er Groep A en Groep B bijgeschreven was.

De 2e wedstrijd toch maar in Groep A gestart; wilde wel eens tegenstand hebben...... en die KREEG ik. Pffffff....meteen vanaf het begin trokken ze er met 7 man zo hard aan dat ik ternauwernood bij kon blijven.
Na een ronde of 5 kwam ik in mijn ritme en kon in enkele ronden opklimmen tot P4. daar 3 rondes gebleven waarna mijn banden steeds meer begonnen te glijden. Toen ik start/finish opkwam met een voor-en-achterwiel-slide :D heb ik effe wat rustiger aan gedaan.
Toen 9 ronden op P5 gereden totdat ik zag dat #6 aan het terugvallen was. Nieuwe motivatie dus. +ralf+ Ikke pushen en daarbij 2.5 sec sneller gereden dan in tijdtraining (3e dagtijd van Pitbikes). Bij het uitremmen van #6 ging het fout; zat er al langs toen hij instuurde; dacht dat ie me gezien had (misschien ook niet) en we raakten elkaar waarbij hij ten val kwam. Sorryyyyyy.... :eek:
Heb nog effe langzaam gereden om te kijken of ie okeej was en toen weer verder. Kostte me 2 plaatsen waarmee ik dus 7e werd.
Toch ERRUG fijn gereden. Was wel kapot; het was warm en die jonge gasten blijven maar gaan........ x|

Ben er inmiddels wel achter dat mijn achtervereing gewoon k*t werkt; niet werkt eigenlijk. Zal ook wel de werking van mijn banden/grip be-invloeden........ heb nog veel te leren van de racerij..... :|
Komt allemaal goed.

Weer compliment voor de SBO-crew; thanx voor weer een mooie wedstrijd op een super-circuit.
 
toen ik je door het zand zag stuiteren en een grote stofwolk achter liet, kon
ik me lach niet meer inhouden. wel gaaf dat je daardoor niet gas terug nam...
 
Na een ronde of 7 a 8 achter erick W. te hebben gezeten en een paar proberen ernaast te zitten was ik het zat en haalde hem in :D dat was voor korte duur, want 2 rondes erna vond ik het nodig me scooter en mezelf de bandstapel of iets dergelijks in te parkeren :7

Dat krijg je er nou van :+
 
O WEE... als er iemand miept dat er niet genoeg pix zijn van de Stage6 Cup !!!!!!

http://www.scootertuning.net/raceresults.php?ID=226

Iemand ooit zo'n bleke neg0r gezien ?
226-1187208056.jpg
 
michael jackson de 2de

edit: alleen maar foto's van manche 2 dus ik sta er alsnog niet op.. miep, miep. hahahaha
 
Last edited:
Back
Top