Veldhoven 25/07

Lezen is niet je sterkste kant ofwel???

Staat toch nergens dat morgen de foto's komen.

Beter gooid een mod hier een hangslot op want dit gaat nergens meer over. Beter komt de SBO gewoon met een verklaring/mededeling, is dat meteen opgelost.
 
Kan er wel een slotje op doen maar dan kan de SBO geen reden meer neerzetten waarom er laatste maanden geen foto's meer zijn :Z
 
Foto's kunnen we dus beter niet meer naar vragen aangezien sommige er niet tegen kunnen?
En dan moet er ook niet gezegt worden aan het begin van het seizoen dat ze een dvd van circuitfotografie krijgen en die vervolgens zouden posten!8P
 
Last edited:
Foto's kunnen we dus beter niet meer naar vragen aangezien sommige er niet tegen kunnen?
En dan moet er ook niet gezegt worden aan het begin van het seizoen dat ze een dvd van circuitfotografie krijgen en die vervolgens zouden posten!8P


Ik vind het ook geen rare vraag.. Ik wil graag verder met foto verslagen maken en leuke foto's aan vrienden en familie laten zien, daarom heb ik circuitfotografie naar de SBO wedstrijden gehaald. Beide partijen hebben afspraken gemaakt over de foto's maar gooi ze dan wel online! Heb ookal aangegeven om te helpen maar helaass..
 
Wel foto´s van Veldhoven in de nieuwe Moto73

Wel een leuk artikel over het pitbikeracen bij de SBO, jawel in Veldhoven,met foto´s in de nieuwe Moto73 nr 19 !!!!!
 
Last edited:
Back
Top