Vrije racetraining zaterdag 6 juni - Veldhoven

Razma

Well-Known Member
Komende zaterdag is het mogelijk om te trainen op Veldhoven. Niet het volledige circuit, maar het grootste gedeelte is vrij beschikbaar (het kleine stuk bij de kantine wordt dan gebruikt door de RAP minibikes).

Deelname is 20 Euro
 
Advertisement - register to remove this

Mischien kunnen we aan het einde van de dag een wedstrijdje organiseren met de snelste van lelystad achteraan startend en omgekeerd:p
 
Paddock open voor deelname Track 2 09:30u
Baan open 10:30 en zal tot 17:30 doorgaan.


Aan de hand van de aanmeldingen zal bekeken worden of er in 1 of meerdere groepen word gereden.

Onder voorbehoud zal er een tijdwaarneming aanwezig zijn.

Kosten zullen dan 35,-e zijn

Aanmelden kan op zaterdag bij de Dhr. Schotman.


Dit staat op een ander forum....
 
Baan open 10:30 en zal tot 17:30 doorgaan.
Kl*tezooi.... moet zaterdag tot 14.15u werkuh..... kan dus pas om 15u of zo daar zijn. :'(

Vrij vragen heeft geen zin... had graag nog wat rondjes (en testen) gedaan op V'hoven.
Kom misschien wel effe kijken dan...... :7
 
Kl*tezooi.... moet zaterdag tot 14.15u werkuh..... kan dus pas om 15u of zo daar zijn. :'(

Vrij vragen heeft geen zin... had graag nog wat rondjes (en testen) gedaan op V'hoven.
Kom misschien wel effe kijken dan...... :7

maar miss gewoon uurtje of 2 miss eerder weggaan...vorige keer werd ook al door je neus geboord??? valt altijd wel wat te regelen @ work als je maar netjes vraagt:D
 
Tja... aan het netjes vragen ligt het niet.... wel aan het opsplitsen van 3 ploegen in 4 ploegen en daarmee dus onderbezetting.....

Daarbij ontbreekt het mijn teamleider alleen nog maar aan een klein zwart snorretje en de bijpassende lef (bang voor zijn eigen baas).... :X... tenminste... als ie op het werk is. (daarbuiten is het gewoon een toffe gast die élke keer komt kijken als in in V'hoven rijd)

Hij woont maar 3 minuten van circuit V'hoven vandaan dus misschien kunnen we zaterdag eens met een paar man langs gaan?? :#
 
:winner:

IMG_1485.1.jpg
 
Was een mooi dagje trainen :)

Uiteindelijk reed ik constant 38 rond 37 hoog en daar ben ik supertevreden over, mijn banden zijn namelijk helemaal op :p
Ik ben er 3 keer hard afgegaan, uitlaat helemaal plat spatbordje dood, veel kappen stuk, maar gelukkig had ik de oude trainingsset er op :)

[ir]http://www.eykensfotografie.nl/jalbums/sbo-training%20landsard%2006-06-2009/slides/IMG_1330.1.jpg[/ir]
 
Was een mooi dagje trainen :)

Uiteindelijk reed ik constant 38 rond 37 hoog en daar ben ik supertevreden over, mijn banden zijn namelijk helemaal op :p
Ik ben er 3 keer hard afgegaan, uitlaat helemaal plat spatbordje dood, veel kappen stuk, maar gelukkig had ik de oude trainingsset er op :)

[ir]http://www.eykensfotografie.nl/jalbums/sbo-training%20landsard%2006-06-2009/slides/IMG_1330.1.jpg[/ir]

banden warmers gebruikt;)
 
Back
Top