Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Martijn
Das toch een Levi broek? ( heb hem hier ook hangen als ik me niet vergis ;) )

nee deze is van het merk caspsize. Broek was nog best goedkoop ook... 55 of 65 euro.

BTW> ik heb die kleren niet uitgezocht. Dat laat ik altijd doen, ik heb er echt geen oog voor. Achja gewoon dus met een goeie vriendin gaan shoppen, dat werkt altijd
 
lonsdale blouse met soms een trui eroverheen
spijkerbroek
en kisten of nikes

tis dat me kisten nu naar de kut zijn 8P
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik loop er alleen mooi bij wanneer er meiden in de buurt zijn. Hehe uitgaan dus.. Doordeweeks zie ik toch haast niemand
DSCF0067.JPG



iedereen in holly loopt tegenwoordig in zon stepending, beetje jammer :rolleyes:
 
Ik was diesel freak maar de nieuwe style vind ik afgrijselijk op sommige dingen na... ben nu overgestapt op G-star, haal ook weleens wat anders maar G-star is wel leuk merk op dit moment

Geurtje: Issey Miyake 8)
 
Mjah, het begint er bij mij een beetje in te sluipen... Komt een beetje door m'n gf... Mijn ex vond kleding wat minder belangrijk dan mijn huidige vriendin :)

Kom tegenwoordig meestal bij Sting/Man at Work enzo... Eerst droeg ik altijd Levi's, laatste jaar Capsize/Gapstar... Soms koop ik dure truien/shirts/broeken, en soms vind ik iets heel leuks voor wat minder geld, en dat ben ik ook heel tevreden... Sommige dingen MOET ik dus hebben, en die komen er dan ook...

Luchtjes; had Polo Sport [maar mijn gf vond die goor :D]... nu nog Jill Sander, Freedom [Tommy], Diesel, Brunotti en allerlei Axe/Adidas/Vogues-spul dat nooit opkomt :S... Aqua di Gio krijg ik nog van m'n vriendin, het is gruwlijk afgezaagd, maar het ruikt zo lekker...

Als ik na het sleutelen in de supermarkt loop, voel ik me de laatste tijd ook niet meer op m'n gemak in m'n gore spijkerbroek, Converse-trui uit '97 :D en gare Maxxies... Ik loop tegenwoordig wel graag redelijk verzorgd bij...

Broeken van €100+ vind ik redelijk achterlijk, ik zie er [nog steeds] niet aan af wat daar nou beter aan is dan een broek van 50-80 euro...
 
Broeken van Lee, type brooklyn. (een van de weinigen die niet zon stom uitgezakt kruis hebben bij mij )
T-shirt's van Pierre Cardin.
Schoenen: Kisten
En truien... tja.. n paar van levi en wat vage truien waar niet eens een merkje op staat :)

M'n deo is: Axe Africa
aftershave heb ik niet want ik heb zon electrisch geval.

Kleding is niet erg belangrijk voor me, er verzorgd uitzien wel. Maar ik hou niet van die mensen die er goed uit moeten zien omdat ze van binnen wat te verbergen hebben zeg maar...
 
Nee cker niet :) Ik heb ook electrisch ding :)

Maare ik zie dat er aardig wat mensen in G-Star broeken lopen, vorige keren in de topic was het vooral allemaal Diesel. Jammer, ik koop nl altijd G-Stars, maja dat komt odmat ze zo lekker lang zijn :) Lengtemaat 38 no problem, en 36 valt ook lang.
 
Veel overhemden en truien van Pall Mall hierzoot is wel netjes en niet super duur...

BTW Master dat overhemd van je is wel vet moek ook nog maar is voor kijken :)

BTW scheer me elektrich met zo een philishave gewoon aftershave gebruiken en een lotion.....
 
...oja en op zaterdag doe ik onder douche met mesje :) wordt het toch wel gladder van , maar ja is neit echt goed voor de huid heh :)
 
Hmmm, het gaat me eigenlijk meer om hoe de kleding eruit ziet dan van welk merk het is...
En wat ik helemaal niet cool vind is dat dus het betreffende merk er ZOOOOO! opstaat geknalt.
Bijvoorbeeld zoiets als Replay ofzo, daar staat op zo'n shirt heel groot REPLAY! Dat vind ik niks, terwijl hij niet eens zo speciaal of mooi is. Het gaat mij meer om hoe ze eruit zien, kijk dat t achteraf G-Sus is ofzo, ok... Maar ik vin em vet, en ik koop het niet omdat iedereen ermee loopt maar gewoon dat ik em cool vind. Ik bedoel zo'n simpel shirtje van G-Sus met die naam erop vind ik niks, het is niet iets bijzonders ofzo.
Terwijl ik wel weer een shirtje van G-Sus heb waar
gsusindustries heel klein op staat, maar het shirt gewoon verder cool is.

Verder boeit het me niet of ik in me trainingsbroek en slippers en enorme trui met capuchon en pet op bier ga halen zaterdagavond, dat maakt me echt niks uit.
En ja op school zie ik er wel altijd goed uit en bij het uitgaan ook natuurlijk maar daarnaast... weinig.

Broeken koop ik niet zo maar ff die boven de 100 Euro komen, kijk schoenen ok... Maar broeken en shirts niet.
Maar ik moet wel toegeven, een broek van de H&M is wel ff wat anders dan een g-star natuurlijk Die dingen gaan zo kapot, maar dat kan ook voor die prijs. Ik zeg niet dat dat altijd gebeurd maar het komt wel regelmatig voor in ieder geval.

De kleding moet bij mij ook wel passen verders, zie ik laatst een cool shirt met coole print donkerbruin maar met fel roze erin verwerkt, daar kan ik dus niks mee, das dan wel weer jammer, niet dat ik roze niet mooi vind maar de comb klopt niet meer dan.

En verder koop ik niks wat iedereen al draagt, qua shirts enzo en ook qua haar enzo, ik probeer altijd een soort van eigen stijl te creeeren. :)
 
Als je trouwens wat nette relexte kleding wilt hebben en niet te veel geld hebt, kun je bij de We (Men) ook best leuk spul halen en kwalitatief is het minstens even goed, vaak nog beter dan sommige merkkleding.
 
Meestal loop ik in vanalles wat rond, broeken meestal van G-star.
Shirts en truien wisselt, soms Sutherland, soms G-star, soms DKNY, soms Timberland...

Laatst heb ik deze broek aangeschaft van Replay:
MV902_773_F07_Dirty_Green.jpg

Echt vet, maar wel schofterig duur ( € 108 )

Samen met dit shirt van G-star:
sandershirt.jpg

Wel een chille combo :#


Luchtjes:
Hugo Boss
Dolce & Gabbana
Van Gils Basic Instinct


Hieruit mag je dus concluderen dat ik het wel belangrijk vind hoe ik erbij loop en er aardig wat centen voor uitgeef.
 
ligt eraan..soms zie ik eruit als een sjonnie met me joggingbroek en me NIKE trui en me afgetrapte nikies...maar dan ben k meestal aan het sleutelen of lompe acties aan het zetten...Als ik naar school ga moet ik er gewoon altijd netjes uitzien, anders voel ik me gewoon kut. Meestal gewoon een nette of vette spijkerbroek, leuk shirtje eronder, en me g-star vest of me lere jackie... Ik snap echt niet sommige mensen er altijd bij kunnen lopen als japie van de hoek hoor :)

Luchtjes geef ik niet veel om...er zitten toch alleen maar gozers in me klas en wil de chick naast je in de trein het ruiken moet je een liter opspuiten...Ik heb overigens CK one en eentje van Van Gils, laatst gekocht, ik vinnut echt een toppertje.
 
Erhmz,

kleding:

Gsus,G-star,Replay,Diesel...

Qua broeken, G-star & Big star...zitten alle2 relaxed
Cars ofzow..tis niet duur...maar damnit, als je gaat zitten :D, altijd pijn aan je ballen van die kutbr0ek :)

Luchtjes: DKNY, Jean Paul Gaultier, Hugo Boss Dark Blue

:), dat was t wel :)
 
Kleren boeien me niet echt.

Ik heb altijd een worker van Cars aan, vind ik gewoon relax.
Heb vorige week 2 Spalding truien gekocht, waren in de uitverkoop bij aktie sport BOEIUHH:p

Voor de rest geef ik gewoon veel geld uit aan andere spullen, scooter, MD, tellie enz
 
Waarom gaat (bijna) iedereen meteen patsen als zo een topic word geopend??

Ik denk dat IEDEREEN wel weet dat diesel etc. duurder is dan de gem. merken. Waarom moet dat meteen rondgeroepen worden?? triest eigenlijk...
 
owja ik loop er altijd verzorgt bij.

Meesatal heb ik ook diesel/armani/hugo maar als ik een t-shirt tegenkom dat 5 euro kost en ik mooi vind ben ik daar net zo blij mee.
 
Originally posted by baeron tuynheck
owja ik loop er altijd verzorgt bij.

Meesatal heb ik ook diesel/armani/hugo maar als ik een t-shirt tegenkom dat 5 euro kost en ik mooi vind ben ik daar net zo blij mee.

Nou zeg je zelf ook dat je die dure merkkleding koopt, is dat dan niet patsen?? beetje hypokriet om daarachteraan te zeggen dat je shirts van 5 euro koopt en daar blij mee bent...
Ik denk dat als je merkkleding mooi vind om te kopen liever niet in een shirt loopt van de markt van 5 euro.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top