Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.

M/\RC!

Hustler One
Owkey! ik ben ff benieuwd hoe onze gemiddelde forummer erbij loopt! :) dus........Boeit het jou wat hoe je eruit ziet? Of geef je er geen ene reet om?!? (dat ken natuurlijk!) ennuh......geef je veel geld aan kleding uit? of gemiddeld of uhh zo goed als nix??

En geef je ook veel/weinig geld uit aan ander dingen die betrekking op je uiterlijk hebben??? (luchtjes/sieraden etc etc)

Foto's van de shizzles die je draagt zijn natuurlijk altijd welkom :)

Nou ik hoor/zie het wel!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Doordeweeks boeit het me niet veel (tenzij speciale gelegenheden). Als ik ga stappen let ik er wel op. Dan doe ik dus me haar en trek ik fatsoenlijke kleren aan :)
 
Zorg er altijd wel voor dat ik er verzorgd uit ziet ( lijkt me niet meer dan normaal ) in het weekend dan zorg ook ik idd ervoor dat de combi goed is :)

BTW Hugo Boss luchtjes :W
 
Nou ik begin dus zelf weer!

Ik zeg altijd; Kleding maakt de dewd! dus idd jah ik geef VEEL geld uit aan kleding! ik heb nogal een redelijk dure smaak (Diesel/Replay,Evisu etc.) dus het komt soms best wel hard aan in mijn portemonnee! 8P

Ik heb zelf ook toch wel een fortuin aan luchtjes op mijn kast staan! dus ook daar weer geef ik veel geld aan uit!

Kortom; ik vind het gewoon belangrijk hoe je der uitziet! ennuh het deelt mee aan dat ene wat ik zo lekker/lief/leuk/geil vind!.............CHICKS!....want als je der over nadenkt draait het daar uiteindelijk allemaal om! :W
 
sinds ik mn scoot heb doe ik nooit meer mn haar, doordat ik mn helm opheb, vind ik zelf wel jammer. draag wijde broeken, en gwn puma's en timbers, dat soort schoenen. en gewone truien/t-shirts.
DKNY + Armani White geurtjes :)

ps ik zie er wel altijd redelijk verzorgd uit ;)
 
ACh je...ik besteed VEEEEL aandacht aan kleding, ik houd gewoon van kleding. Ik loop veel in gsus, Replay, Ralph lauren Tommy Hilfiger etc. Dure smaak dus. Qua geurtjes kies ik voor Boston, Yves Saint Lorain en Nemo by cacharel :")

out...
 
Altijd redelijk netjes verzorgd, ook wel eens niet omdat me hoofd daar niet naar staat (lees: ochtend na het uitgaan of lange nacht :) ) Maar je probeert toch altijd goed voor de dag te komen, je weet immers nooit wat je tegenkomt :)
Geurtjes: ArmaniMania, Acqua di gio, emporio en roma...
 
Leuk nu kan iedereen weer leuk de rijtjes merkkleding gaan opnoemen.

Ok, ik loop niet in vodden en ben ook in het bezit van één Evisu broek, maar dat was omdat ie leuk geprijst was, want de normale prijs (218E) is me te gortig. Kan het wel betalen, maar ik heb gewoon een limiet gesteld.

Bij behorende denim jack nog zien hangen. Was alleen 500E, too rich for my blood)
 
Vind de meeste merkkleding meeloop zooi. Beetje indruk maken met de kleren die je wel niet kan betalen :(

Wil niet zeggen dat iedereen dit doet maar het grote gedeelte wel. Je kan er goed en leuk gekleed uitzien met kleding zonder merk en je bent er niet minder om.
 
Ik loop er alleen mooi bij wanneer er meiden in de buurt zijn. Hehe uitgaan dus.. Doordeweeks zie ik toch haast niemand
DSCF0067.JPG

DSCF0068.JPG


kleren die ik vorige week gekocht heb.
 
Meestal lonsdale petje met een lonsdale polo of trui en en spijkerbroek en classics dr onder. Mijn moeder betaald het en het draagt het fijnst en het is mijn stijl....

Heb ook gewone kleren hoor, niet alleen lonsdale en fred perry enzo. Pas had ik zo'n replay broek aan. 105 euro. Ja dikke, die hoef ik dan weer niet he. Belachelijk dure zooi, en vaak ook nog rose ofzo ook.

Asn geurtjes geef ik helemaal niks uit. Moeder koopt Harley Davidson en een goedkope aftershave.... net zo goed als een hugo boss van 100 euros.
Maar k vind het wel belangrijk om er verzorgd uit te zien dus.
 
Last edited:
Meestal RL blouze aan of Tommy rugby polo's enzo, en tja das niet goedkoop maja op ene van dere manier zijn die kleuren heel makkelijk te combineren :) En als schoenen bootschoenen of leren schoenen met platte leren zool. Luchtje: Armani Mania of desnoods Emporio black.
 
hmm, Tom, die broek is vet :)

mja, loop er meestal ook wel normaal verzorgd bij, behalve als ik een dag in huis hang ofzo (cavello/KRT trui combi roelt dan)

en qua kleding, tja, ben ook koopziep soms maar de laatste tijd niet echt, vind alles toch veel te duur....

geurtjes: Diesel Green, Kenzo for men... (mja krijg ik van mn gf... :p)
 
ik loop op me werk met een oude spijkerbroek met t-shirt dat hou ik de hele dag aan (niet de hele week dus) bij uitgaan kleed ik me wel netter

merken doe ik niet echt aan ik heb een paar g-star broeken die waren leuk geprijst

gewone witte t-shirts haal ik bij taxi daar hoef echt geen tommy op te staan ofzo
 
Mwach die broek is niet echt wat voor mij, opzich hou ik wel van zulk soort broeken, maar deze zou IK niet halen :)

Verder, vind ik het ook belangrijk, zoals Dvo al zegt uiterlijk goed, voelen goed.

Verder moet alles gewoon goed bij ekaar passen vind ik, je ziet vaak van die gasten lopen die echt dingen bij elkaar hebben gesprokkeld waarvan je dnekt van tjees, die denkt ook 'laat ik zon broek halen en dan ben ik de man' verder niets erbij hebben wat erbij hoort, verkeerde schoenen etc.
Tja de merken die ik draag heb ik nu ook al 200x genoemd :) weeeer zon topic :p

Geurtjes vind ik ook belangrijk, heb ik ook aardig wat van staan. Hugo Boss, Armani, etc. etc.

Tja ik draag bijna altijd wel klerne die ik mooi vind, en loop er zegmaar altijd verzrogd bij. Je weet maar nooit wat je tegenkomt heh :)

Nu ik op stage zit moet ik me een beetje netjes kleden, mwoah geen izn in overhemden enzo, dus gewoon strak zegmaar. Binnenkort een pak halen :) Wit mafia ding :p Neej gewoon normaal pak.

Ok dan weer wat tijd verspild ltrz
 
tis erg belangrijk voor mij hoe ik erbij loop..
als ik me haar niet gedaan heb en ik moet snel naar de winkel ofzo met simpele kleding dan voel ik me gewoon niet..sja op me gemak zeg maar..

beetje combineren van kleding vind ik altijd goed..
draag meestal versace/levi's broeken.. cool truitje erboven of shirt en als het fris is een chill bodywarmer erbij..

en me haar is me trots he :p als ik helm op heb gehad is het een ramp! te erg gewoon 8P

en schoenen loop ik vaak in fubu sportschoenen als ik ff snel moet anders loop ik in van die half hoge dieseltjes..

en me geurtje is Giorgio Armani .. toppertje gewoon })
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top