Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Iemand tips waar je heel cheape Plimsolls krijgt?

Zoals deze van Asos:

[ir]http://images.asos.com/inv/media/2/4/0/5/1175042/black/image1xxl.jpg[/ir]

Helaas zijn hiervan alle maten uitverkocht. Alternatieven?
 
Eerste paar santoni's gekocht, donkerbruin halfhoge met veters in vintage leer, gelukkig 50% korting.
 
Waar baseer je dit op? Zwarte schoenen zijn prima onder een pak, helemaal op een bruiloft of begrafenis.

Is volgens mij echt een etiquette hoor (styleforum.net). Vind het zelf ook gewoon niet zo mooi om bovenstaande reden. Op een begrafenis kan ik het me nog ergens voorstellen, maar ook op een bruiloft zou ik het zelf niet doen. Een zwart pak trek je ook niet aan naar informele gelegenheden om dezelfde reden. Een smoking is volgens mij het enige geaccepteerde pak op gelegenheden waarbij je zwarte lakschoenen kunt dragen.

Maar je moet maar doen wat je goed lijkt. In NL is het sowieso niet zo belangrijk om erg met nette kleren bezig te zijn en daar wat geld aan te spenderen. 90% van de pakken die je ziet is een half-synthetisch-uit-het-rek-pak-van-de-we.
 
Naar mijn weten zijn zwarte schoenen formeel en kunnen prima onder blauwe en grijze pakken. Bruine schoenen kunnen ook prima in een minder formele setting. Zwarte pakken zijn voor obers en rocksterren hehe. Lakschoenen uiteraard niet onder een "normaal" pak.

Voorbeeld van in welke combi ik bijv. zwarte schoenen draag:

sf1.jpg

sf2.jpg

sf3.jpg


Verder niets mis met goede RTW.
 
Dat sowieso ja:)!

Vind alleen die zakdoekjes helemaal niets. Onderste kan nog wel, maar niet alsof je 'm er zo ingepropt hebt.
 
Als je er niet elke dag zo bij loopt kan ik die reacties begrijpen, maar ik denk dat we mochten willen dat we er zo uit zagen in een pak :p ( no homo )
 
Toch heb ik vrijwel altijd het idee dat als ik iemand zie lopen van in de 20 in zo'n pak, dat het wel of 1 of ander verkoper/vertegenwoordiger moet zijn of iemand anders die zichzelf te belangrijk vind :p..

En de andere helft wil gewoon graag 40 zijn.


Zal wel cultuurverschil zijn =)
 
Gister ff kostuum gescoord bij piet zoomers... Goede pasvorm, alleen broek ligt er nog voor kleine aanpassing :)
Wel blij mee, prijs/ kwaliteit lijkt me goed vergeleken bij WE oid;o
 
Zeau, bril binnen van smartbuyglasses. Werd pas na 18 dagen verstuurd, maar daarna wel in 1 dag door DHL naar NL gehaald. Zelf op moeten halen bij DHL Hoofddorp aangezien de bezorgtijden niet uitkwamen.

Absoluut top. Mooie Essilor glazen erin met goede coatings. Bril past ook prima, dus dat is een goede ervaring. Binnenkort even kijken voor een zonnebril op sterkte.

Het enige minpuntje was dat de glazen bizar vet/viezig waren. Waarschijnlijk nog van het slijpen. Daar zijn ongeveer 4 Dreftbeurten tegenaan gegaan om het paarse (door vet) van het anti-reflectieve weg te krijgen. Al met al prima spul.
 
Toch heb ik vrijwel altijd het idee dat als ik iemand zie lopen van in de 20 in zo'n pak, dat het wel of 1 of ander verkoper/vertegenwoordiger moet zijn of iemand anders die zichzelf te belangrijk vind :p..

En de andere helft wil gewoon graag 40 zijn.

Zal wel cultuurverschil zijn =)

Je zegt zo'n pak, maar zoals Opzorp op zn fotos laat zien gaat wel even wat verder door een doorsnee 20 jarige vetegenwoordiger/verkoper/stageloper ;)

Ben ook benieuwd naar de Santoni's van Nicholas btw! Pics pls!
 
Je zegt zo'n pak, maar zoals Opzorp op zn fotos laat zien gaat wel even wat verder door een doorsnee 20 jarige vetegenwoordiger/verkoper/stageloper ;)

Ben ook benieuwd naar de Santoni's van Nicholas btw! Pics pls!



als je geen kenner bent, zie je het verschil echt niet hoor....

vind het wel mooi, alleen zou ik het nooit dragen... mijn omgeving verleend zich er ook niet echt voor...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top