Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Iemand die nog een fijne webshop weet waar je zomerkleding (t-shits / zomerjas) kan kopen waar je niet iedereen mee ziet lopen? :p Hier in de stad hebben ze alleen grijze / zwarte / witte shits. Of het zijn shirts van Jack and Jones waarmee je iedereen ziet lopen.

zalando
 
f7b.png
 
Afgelopen zaterdag bij sample sale van Deus Ex geweest. Aantal shirts, korte broek en zwembroek meegenomen. Voor weinag:W

Maar Johnny de Mol komt ook nog even binnenlopen en neemt alles bijna in elke kleur mee haha.
 
In Amsterdam? Ik stond vrijdag en zaterdag naast ze in Utrecht.
Ik heb er ook nog een zwembroek, shirt en jasje meegenomen. :)

Ben wel bang dat t merk binnen de kortste keren weer 'kapot' is..
 
Ja, was in Amsterdam. Over kapot gaan, tja zou kunnen, maar op dit moment prima spul.

Ik zou daar opzich ook niet te rouwig om zijn als er opeens veel mensen met een merk lopen, gewoon weer tijd voor wat nieuws.
 
Het is ook een kut reclame, de winkel zelf is wel chill voor even simpel broekje/shirtje. Gratis verzenden, gratis retourneren, veel keus, niet duur en snel bezorgd :)
 
In Amsterdam? Ik stond vrijdag en zaterdag naast ze in Utrecht.
Ik heb er ook nog een zwembroek, shirt en jasje meegenomen. :)

Ben wel bang dat t merk binnen de kortste keren weer 'kapot' is..

Dat logo kwam me al zo bekend voor, maar wist niet dat het een kledingmerk was. Wel tof spul imo:)
 
ff een vraagje..
Volgende week een bruiloft van een kameraad, ik heb wel een pak maar weet niet precies wat voor stropdas goed erbij past qua kleur aangezien ik normaal nooit een stropdas om heb.

Heb een zwart pak (niet helemaal iets gebroken), met een licht blauwe blouse.

Nu was mijn vraag:
- welke kleur stropdas
- Bruine of zwarte schoenen?
 

Attachments

  • pak.png
    pak.png
    1.9 MB · Views: 57
Zwart pak zou ik zelf nooit naar een bruiloft aan doen. Zeker niet met zwarte schoenen. Meer begrafenis stylo. Zou ff naar bijv een suit supply gaan en daar een mooie feestelijke overhemd en stropdas halen.
 
Antraciet is prima. Bruine of zwarte schoenen maakt niet uit. Bij antraciet + lichtblauw shirt past ongeveer iedere kleur das.
 
Zwarte schoenen doe je officieel alleen aan onder een smoking. Ik zou bruine schoenen nemen met bijpassende riem. Anders ben je zo'n donkere gestalte. Das kun je zo gek maken als je wilt, maar als je weinig nette kleren draagt, zou ik niet gelijk een enorm schreeuwerige strop nemen.
 
Je kan best gelijk hebben, maar ik vraag me wel af hoe officieel dat dan is. In landen met een wat conservatievere business werd ik raar aangekeken met bruine schoenen. Daarnaast loopt 90% van de 50-plussers op m'n werk al hun hele leven op zwarte schoenen.
 
Behalve als het lakschoenen onder een smoking zijn vind ik zwart sowieso niet zo interessant. Het zal de tijd zijn denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top