Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by //\\//\\@$t€®


broek @ sting geloof ik 55€-65€


Wow, Replay heeft volgens mij PRECIES zo'n broek maar dan voor ~ 120 euro ofzo!! Binnenkort moet ik maar eens bij de Sting langs dan :#
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Ok, ik loop niet in vodden en ben ook in het bezit van één Evisu broek, maar dat was omdat ie leuk geprijst was, want de normale prijs (218E) is me te gortig. Kan het wel betalen, maar ik heb gewoon een limiet gesteld.

Bij behorende denim jack nog zien hangen. Was alleen 500E, too rich for my blood)

GVD! kheb €230 voor die broek betaald!! :'( hebben ze me nog genaaid ook! 8P

Heeft dan NIEMAND het luchtje Issey Miyake ? Tsss...[/B]


Ehm.......L'Eau D'issey bedoel je??? ik heb em wel! :)....en i like it!!

Ik denk dat IEDEREEN wel weet dat diesel etc. duurder is dan de gem. merken. Waarom moet dat meteen rondgeroepen worden?? triest eigenlijk... [/B]


Uhh.... :| als je een merk noemt dan heb je toch een beetje een indicatie van hoe iemand zich kleed!?! als je zegt van jah uhh...ik draag rode/gele/blauwe truien blauwe broeken en zwarte schoenen 8P neej dan is het lekker duidelijk! |( Het noemen van merken vind ik nou dus echt niet 'patsen' je maakt jezelf alleen maar duidelijker!

Ow ja en het hoeft uiteraard niet altijd duur of van een of ander merk te zijn! H&M en WE hebben ook wel phatte kleding! :) en is niet overdreven duur! i wear what i like! ennuh diesel/replay/evisu etc.etc. is gewoon mijn style, mijn smaak! snappie?? daarom koop ik het! ennuh mijn portomonnee laat het toevallig toe! dus..... waarom niet? :!
 
mjah....ik ga geen merken opnoemen. Tis allemaal italiaans spul. Tis duur, maar daarom koop ik maar om te paar maanden een setje kleding ipv elke maand wat goedkopers. Mijn keuze, mijn stijl.

En voor thuis + sleutelen heb ik mijn 6 jaar oude Caffelo + Aussie trainingsbroeken en sponsorshirtjes (van die gratis witte cheapo shirtjes van Samsung, Algemeen Dagblad, Coca Cola, Mission Impossible...etc..etc...hehe:D )

igorinwoonkamerspiegel.jpg


Schoenen:
Sportief: Air Max ouwestijl
Netjes: Timberlands boots

Geurtjes:
Lang een trouwe aanhanger van Dolce
 
Ik heb van alles en nog wat.
Ik probeer er in ieder geval goed verzorgd bij te lopen!

H&M heeft leuk spul en de WE ook.
Daarnaast aantal truien van Tommy Hillfiger,Ralph Lauren,Replay,Diesel en Chasin.
Broeken: Versace,Diesel,Tommy Hillfiger,Levi's,G-Star,Sodium.
Shirts: Diesel,Ralph Lauren,etc.
Schoenen van Mexx en Manfield(net).
Geurtjes:
Davidoff Goodlife,Davidoff Cool Water,DKNY Men,Aqua di Gio,Ralph Lauren gedoe.
Deo. Rexona.

Van alles wat dus!
8)
 
merk had ik al eerder genoemd... broek zit nu in de was dus kan niet kijken. staat geen 5 op geloof ik. de achterkant van de broek is van dat bruine ribbelstof. voorkant gewoon blauw met van die vage witte plekken zoals je ziet... Damn ik vind het wel leuk dat iedereen me broek mooi vind. Ik ga wel vaker met die meid winkelen :)
 
Keb me schoenen al 2 jaar en lopen nog prima :) Beetje gaar mja zijn nog heel. De dag dat ze uiteenvallen komen er weer nieuwe :) (zijn fila's die leren dingen)
 
Pff waarom loopt iedereen te zeiken dat je patst wanner je de merken van je kleren koopt, ik bedoel als jij je goed voelt bij dure kleding dan koop je die en anders niet

Mijn Kleding:

- jassen:
Helly hanssen
Gaastra
o`neill


Truien/ t- shirts:
timberland
puma
replay
ralph lauren
nike
French connexion, dit merk heeft btw echt mooie kleren
gaastra

Blousjes/overhemden:
ralph lauren
brunotti
pepe jeans


Vesten:
ralph lauren
Canadion stocks

Broeken:
cars
g- star
en op zondagmiddag australian:W


Schoenen:
Perry ellis
Puma
timberlands
Fila( als oude schoenen)


Luchtjes:
Hugo boss bottled
Jean paul coutier
Lanvin



Sow dat was wat ik allemaal draag, ben geen patser maar voel me wel flex in merkkleding.
 
Heb nu broek van evisu aan ( goud-kleurig teken) en longsleef van evisu ( die waar achterop japan staat). Draag vooral diesel, replay, e-play, puma, G-sus, G-star, etc..
 
Weet je wat een vette broek is? Die nieuwe Elwood van G-star...met die blauwige ribstof wat een beetje verkleurd, en gewone spijkerstof zakken erop...

Dat Karl Kani, daar loopt een neger in me klas ook altijd mee, hij heeft er van die big pimpin' pakken van, loop jij daarook mee?

En weet iemand waar dat cacussie of hoe je het ook schijft in A'dam te vinden is?
 
Tegenwoordig is er trouwens echt veel lelijke kleding voor mannen. Mietjes kleding om zo maar te zeggen.
 
Zoiets wordt nou omschreven als "de mode"...

JIJ vindt het lelijk...maar als het in de mode is...zegt juist dat de meeste mensen t mooi vinden :p

Wrom is dat mietjes kleding ?

Is trouwens nix mis meej :p, tsjix love it :)

want zoals eerder gezegd...daar draait t allemaal om
Reken maar dat een tsjik tegenwoordig eerder met iemand meegaat als ie r modieus, in jouw ogen "mietjes achtig" eruit ziet dan dat r een sjakie komt aanlopen met maxies, een oude spijkerbrok en een mooie lonsdale trui...

Btw - Kapsel scheelt ook veeeeeel...
 
Mannen is rose replay shirtjes hoort gewoon niet.... vrouwen dragen ook geen losse spijkerbroek.
Tis maar een mening he.

Trouwens, elke vrouw valt op "iets" anders. Dus ook op een mooie lonsdale trui.
 
Wie zegt dat dat niet hoort ?

Dr is geen wet voor kleding ofzow :p

Omdat jij er niet in zou lopen hoort het niet ?

ALS je r zo over denkt ben je wel erg kortzichtig :)
 
Originally posted by Vassago
Wie zegt dat dat niet hoort ?

Dr is geen wet voor kleding ofzow :p

Omdat jij er niet in zou lopen hoort het niet ?

ALS je r zo over denkt ben je wel erg kortzichtig :)

Onthoud: Het is maar een mening. En dan ben ik maar kortzichtig.
 
Ik ben het wel met Jossi eens eigenlijk, opeens zijn er allemaal van die kleren op de markt voor mannen die ik nog nie eens in de fik wil zetten, zo dom...
Waar homo`s 3 jaar geleden in liepen(roze, lichtblauw enzo) loopt nou iedereen in, net als die ¾ broeken en dan ook nog je benen scheren(!!!!!!!!!!!) omdat je anders van die harige kuiten onder je broek hebt hangen...
Ik draag gewoon nike truien of dikke wollen of iets dergelijks, t-shirts ook zoiets, schoenen Air Max alligt, en al zijn ze geen mode, ze lopen het fijnst van alle schoenen, dus ik ga niet meelopen en pijn aan me voeten hebben...
Kapsel doe ik niet aan, want ik heb altijd petje op, alleen op me stage niet, daar mag het niet en is ook niet handig(werkplaats automonteur/schadeherstel), dus daar kam ik ze gewoon naar achter...
Verder heb ik 2 gouden kettingen, 1 dunne met dobbelsteentje eraan, en 1 dikkere, nie superdik maar wel relaxt, 1 gouden ring, 1 gouden armband en gewoon stalen horloge...
Ik hoef al die gekke dinge nie, koop gewoon wat het lekkerste zit...
 
Ik hebsoms bennik een slons gast, soms perfect gekleed :)

Slons (de ochtend als ik ben uitgeweest, als ik te laat op sta, en als ik gewoon geen zin heb om wat aan me uiterlijk te besteden)= witte nike broek/spijkerbroek/gsus broek spul, ralph lauren polootjes, lonsdale trui/polo, Jonhy Blaze, Gsus en petje op

Netjes (meestal naar school, uitgaan en verjaardagen jekent het wel)
= Hugo Boss, Dolce & Gabana en Armani shirtjes, overhemden en broeken, en me kapsel geperfectioneerd :)

luchtjes= Hugo Boss Botteled
sieraden= niet veel bijzonders. Seiko horloge, goude armband, en goude figaro ketting met plaatje met naam van vriendin erop :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top