Toekomst...

ik vind het gewoon te sneu hoe die regering nu doet :mad:
want toen zei 16-17 waren voerde ze ook op en deede ze zat dinge die niet mochte
en dan moeten wij opeens wel aan allemaal regels gaan houde??
omdat zei dat wille !

haha dacht het niet he :)
 
zouden we niet met ALLE scooterraars van Nederland naar Den Haag moeten rijden en dan op het binnenhof gaan protersteren met een petitie oid. wedden dat dat de mensen aan het denken zet. net als de 2e fase staking en al die stakingen van moslims en andere lui daarzo (ik woon er nl). ik denk wel dat dat te realiseren is. en als er egt veeeel scooters komen geeft dat moeilijke ophef en herrie :)
 
ik vind het gewoon te sneu hoe die regering nu doet :mad:
want toen zei 16-17 waren voerde ze ook op en deede ze zat dinge die niet mochte
en dan moeten wij opeens wel aan allemaal regels gaan houde??
omdat zei dat wille !

haha dacht het niet he
---------------------------------------------------
Erg leuk verhaal wat degelijk waar is maar ik denk dat de regering dit besloten heeft omdat de rijstijl van heel veel jongeren het gewoon verpest (wat je ook al een beetje aangeeft)

Niet iedereen rijdt zow ,geef ik eerlijk toe !

Enkele voorbeelden : Door rood rijden , straatje hier 100 , straatje daar 100 , zndr helm rijden , het meeste gross herkent zich hier wel , Kortom gewoon een gevaar op de weg !

Maar misschien kan dat plan om te gaan protesteren in Den Haag wel voor een verandering zorgen.
 
Net als t plan, scooters op de weg...(ok al een tijdje ingevoerd)...

Hier in de straat moet je op de weg, is een 50km straat btw...
Alleen de meeste auto's rijden gemiddeld 80(politie doet er niets tegen),
en als je dan voor je eigen veiligheid op het fietspad ga(m'n moeder bv.).
Dan word je eraf gestuurd en krijg je gelijk een boete.....

Er hangt hier elke 2 weken wel iemand in een autospiegel, alleen omdat jij 45 moet, en er wel op gepakt word...
En die dwazen in een auto alles maar mogen.....

Wanneer is de Binnenhof-Meeting.....
 
In de stad mag je maar 30 op je scooter.. daar waar de auto's 50 moeten..
Dat is hier in Doetinchem een zelfmoordpoging als je hier 30 gaat rijden..
 
misschien eens kijken of er serieus aniemo is voor een "BINNENHOF-meeting".

Razma, wat vind jij van zo'n plan?? aangezien jij wel van het organiseren van scootershitjes bent?
denk dat t lastigste is om het geheel niet te aggressief over te laten komen: beetje hells angel achtig. maar daar kunnen we wel omheen tog! :)
 
Allemaal leuk en wel...

Maar de blauwtjes zullen ook wel weer gaan huilen dat ze niet uitgenodigd zijn, en weer op de proppen komen met blauwe MachtelozeEikels busjes....

Maakt mij niet uit, maar denk er wel ff aan...
 
Tja, en dan ga je zo'n ''binnenhof-meeting'' houden, en dan komen weer van die debielen aan waarvoor ze 't juist allemaal willen doen. Dan heeft 't altijd wel van die etters wat wheelies gaan trekken, of lekker gaan burnen omdat ze zich willen bewijzen tegen de andere scooteraars daar wat het wel goed bedoelde. En dan kunnen die heren politiekers zeggen van : ''zie je wel, daar doen we het voor!''
 
Toekomst

Ok September 2005 staat het nu in de planning regering.
Wat gaat er gebeuren omrent contstruktie snelheid vrij of?????
dat moet nu toch wel bekent zijn of tasten we hier in het duister??
 
dat bedoelde ik dus met dat "hells angels" gedoe. dat mOEt je zien te voorkomen. kijk, er zal heus wel IEMAND gepakt worden bij zoiets. zeker als ik zeg dat ik t haagze (scooter)volk een beetje ken. maar t KAN ook gewoon sociaal. en als er ff iemand een belletje pleegt naar de J*den zullen ze heus wel een oogje dichtknijpen. dat doen ze iig ook bij alle andere demonstraties die er gehouden worden (+- 2 per dag ofzo, egt TE erg).
:)
 
Ook fijn dat bij alle citta framenummers van de 3 een 8 is gemaakt. Meer dan de helft kan dus geen kenteken aanvragen.

En hoe zit het als jij een brommer van iemand leent en hem dan laat keuren? De brommer staat dan op je eigen naam en je kan hem meteen als gestolen opgeven! De reden dat dit 4 jaar geleden niet door ging is dat je met enkel een frame nummer een kenteken aan kon vragen. Dit was dus heel fraudegevoelig. Maar een brommer lenen is toch net zo makkelijk?????

En zijn er al mensen die hebben gedacht aan een project? Als je een kenteken hebt moet je verzekerd zijn. Je kan hem dus niet zoals nu iets later verzekern of iets dergelijks. Als je niet verzekerd bent ivm een project of geen gebruik van de brommer kan je dus een boete krijgen!
 
ze willen het liefst zo min mogelijk scooters op de weg hebben. Mochten twins enzo de deuren sluiten dan hebben ze dat het liefst. Zo willen het zo onaantrekkelijk mogelijk maken om scooter te rijden. Je kunt je spullen wel in duitsland gaan halen, maar als ze je pakken ben je met een beetje pech je scoot nog sneller kwijt. 45km (of de toekomstige constructie snelheid) en gewoon niet harder. wordt dus magisch verkloot het scooterrijden.
Ik heb een inschijving bij de Kvk en ik kreeg onlangs een enquete binnen van de bovag. Dat ging over het kenteken en er werd gevraagd aan elke dealer wat ze de beste prijzen vonden voor de kentekens. Er werd daarin ook 15-20 euro voor t kenteken gesuggereerd. En als dealer hoef je er alleen maar ff omheen te lopen en de nummer na te kijken en dan kun je weer een jaar vooruit.Ik betwijfel dus of de gare en alle gestolen scooters er wel uit gaan.
Als je een lamme dealer hebt loopt een rondje om je scoot en hoppa weer het x-bedrag van de keuring kwijt. En dat terwijl ze er mijns inziens weinig mee opschieten, eerder geldklopperij
 
Als de scooters een kenteken hebben dan vind ik dat ze gewoon te veel vermogen mogen hebben dus wel opvoerkitjes erop, maar dat de scooters zich wel aan de max. snelheid moeten houden. Dus meer de auto regels ook bij de scooters toepassen. Ik neem aan dat je ook gelaserd kan worden en dat je ook geflitst. etc kan worden en als je dan met 60 ofzo gesnaaid word dat je dan een rijontzegging van een maand of zo krijgt en als je met 70 gesnaaid word dan je rijbewijs kwijt bent, zodat je op legele meetings wel wat met je vermogen kunt doen en dat je op de openbare weg gewoon aan de snelheid moet houden daarbij zouden de scooters ook op de autoweg moeten gaan rijden. Als je soms ziet hoe iemand die met moeite de 60 haalt vlak langs de fietsers af gaan en er geen rekening mee houden dat ze een gevaar op de weg zijn. Dat kan dus gevaarlijke sitiaties met zich meebrengen.
 
Mja dit was eigelijk allemaal al wel een beetje te verwachten, ben wel blij dat ze (nog) niet gaan kijken op snelheid/geluid bij dealer.

Wat ik btw gister las is dat ze het puntensysteem ook willen gaan invoeren bij bromfietsen, en dit zou dan doortellen voor je autorijbewijs. Dus als je een keer met je brommer een dikke snelheidsovertreding maakt, dan neem je die puntenaftrek gewoon mee naar je autorijbewijs:rolleyes:

Lekker zinloss allemaal weet deze regels:L maar ja
 
Back
Top