Suzuki Zillion hard laten lopen

SNap

Well-Known Member
Een vriend van mij heeft een suzuki zillion. dit ding loopt onbegrensd 60 op de teller en met een mk uitlaat 70. Is hij nog op andere manieren begrensd zoals cilinder of cdi(toerental)
 
Advertisement - register to remove this

waarop is de cilinder begrensd? en die cdi's zijn daar zo onbegrensde voor te koop?

spruitstuk zal ik nog es nakijken, denk je dat die er al uit is of niet? Hij loopt nu 60 op de teller...de teller klopt aardig.
 
ik geloof op de inlaat, weet ik eingelijk niet zeker ci's weet ik niet, kun je bij scootparts wel voor kijken. Of de ring uit het spruitstuk eruit is kan ik zo niet zeggen, ik rijd zelf 80 en heb ring nog in het spruitstuk zitten, het scheeld ook niet veel in top als je die eruithaald, maar meer in optrekken
 
Tellers wijken niet zo veel af als je denkt hoor bij lagere snelheden is er nauwelijks/niet een afwijking. Zie het zo Hoe harder je rijdt des te meer je teller afwijkt. Voorbeeld bij 90 op teller zou je misschien rond de 80 gaan. Maar dit is bij elke scooter anders. En is ook nooit vast te stellen met een normale standaard teller hoe hard je gaat. Wil je het echt weten monteer dan een digi teller. Maar ik zou persoonlijk geen digiteller kopen voor een onbegrensde scoot.
 
ja dat verhaal van tellers ken ik....maar ik heb met mijn digi teller naast hem gereden en hij ging 60. en 62 op zijn teller ofzo.

enne zillion; wat heb jij er allemaal aan gedaan dat hij 80 liep? cdi veranderd ofzo?
 
Ik heb onder mijn scooter: Malossi vertanding, koppeling. De vario is van polini, maar die wordt binnenkort vervangen door een malossi vario, denk dat die wel beter is, maar daar kom ik binnenkort achter. Zit ook nog een technigas uitlaat onder. cdi is niets aan veranderd.
 
Back
Top