hoe hard

Status
Not open for further replies.
weten jullie ongeveer hoe hard ik zal gaan met deze setup onder een aerox:
MHR-Replica 70
evo 70 uitlaat
malossi vario
17.5 mm carb dell.
en wat kan ik eraan doen om harder te gaan of harder te rekken de uitlaat krijg ik morgen dus dan gaat hij in elkaar ;) :p :rolleyes: :?
 
Advertisement - register to remove this

ligt grotendeels aan je afstelkunsten, en ik ben hier niet goed in maar ga toch een gokje wagen

100digi ofzo?
 
Originally posted by chesterfield
en wat kan ik eraan doen om harder te gaan of harder te rekken
Heel veel...
Grotere carb, andere cil, tunen, vertanding, enz.

Grotere carb is zoiezo een must. Minstens 19mm met die setup
 
ow oke maar heb net een nieuwe 17.5 en is die uitlaat wel goed voor deze setup zou koppeling veel uitmaken (die van hebo ) nee he
 
1: waarom heb je als avatar een plaatje van Tim's HRIII en MHR pijp?
2: je vraag is dom en niet te beantwoorden :|
3: laat hem maar lekker afstellen bij de Jager :| jonge zo'n extreme setup is het nu ook al weer niet, kun je best zelf (denk ik :rolleyes: )
 
Originally posted by chesterfield
ow ja ik ga denk ik mij scoot laten afstellen bij die jager zij hebben test bank en zijn er wel goed n heb ik gehoord

koppeling werkt tot +-30km en dan niet meer
en jah afstellen met test is meestal beter/makkelijker
 
patrick als je niets te zeggen hebt zeg dan niets als hij niet te beantworrden is waarom antwoorden die anderen er dan wel op dus hou als je blieft je ...:| :| en bedankt (dat is voor die anderen die nie zo zeiken )
 
Originally posted by chesterfield

en wat kan ik eraan doen om harder te gaan of harder te rekken de uitlaat krijg ik morgen dus dan gaat hij in elkaar

ow ja ik ga denk ik mij scoot laten afstellen bij die jager zij hebben test bank en zijn er wel goed n heb ik gehoord

Is dit nou wel verstandig om zo'n setupje te nemen.....wanneer je eerst van dit soort vragen gaat stellen......begin eerst maar eens met een snelle 50 en kijk dan weer eens verder want het is niet alleen de spullen eronder laten zetten en laten afstellen en dan 'hard' gaan rijden...
 
100digi lijkt me haalbaar. Maar hoe hard je zult rijden is nu eenmaal {! NIET TE ZEGGEN!

Mag er nu een slotje op?
 
Last edited:
Kerel, je topsnelheid is afhankelijk van;

- de staat van je cilinder + zuigerveren
- de gemonteerde bougie
- de vario-afstelling
- de drukveer
- de gemonteerde bougiedop
- de uitlaat
- de carb + de afstelling
- of andere delen in goede staat zijn [onsteking, krukas]
- enz, enz, enz...

Snap je dan niet dat we hier geen concreet antwoord op hebben? Verder is een Evo70-uitlaat geen vaak gemonteerde uitlaat op deze cilinder, dus helaas kunnen we je hierbij niet verder helpen...
 
ow wat zijn jullie een ....... ik heb het er toch niet precies over maar wat kan ik eruit halen zo goed dan want als ik hier niet harder mee kan dan 90 dan wil ik het niet dus doe nou niet zo moeilijk en geef gewoon antwoord of kijk in een andere topic
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top