hoe hard?

Advertisement - register to remove this

1. Dit hoort bij Piaggio thuis...
2. Niet echt een boeiende vraag...

Maarjah, toch maar een antwoord;

Piaggio heeft voor watergekoelde cilinders verschillende typen op de markt gehad, oplopend van BSG-01 tot BSG-07 of 08... De BSG-05 is het snelst schijnbaar, en zit op een Runner SD, verder een BSG-06, die op een Runner SP DD zit, deze is weer extreem traag, daarna is een middelmatige cilinder gemonteerd...

Greetz.
 
De cil op hjet model 2001 is terug de snelle cilinder, dus reken maar op een 90 teller (dacht ik) Heb vrhalen gehoord tot 110 teller van de zoon van de baas van een gilera-garage, maar daar moet je niet zoveel van geloven denk ik...
 
die nieuwe sp's net na die erg trage zijn iig op de NRg al weer goed voor 90 teller, en ik dacht dat den NRG mc3 weer een beetje sneller is, zal ook wel gelden voor nieuwste runners
 
Ik vindt het eigenlijk beetje geblaat over die langzame en snelle cilinders, want de "langzame" pia cilinder die ik dus zou moeten hebben volgens het hierboven staande verhaal is net zo "langzaam"als mina. hor. lc dus beetje gezeik... En die nummers kloppen ook geen reet van en volgens mij is de bsg 07 het langzaamst van allemaal hoor..
 
en zitten de begrenzers alleen in je uitlaat of ook in je scoot
(qua tuning weet ik niet zoveel van scooters af)

dus met alle begrenzers eruit gaat je scoot 85-90 op teller?

en stel je zet er nog een snelle bocht op, scheelt dit ook in je snelheid of is dit alleen voor het trekken?
 
Ik heb nu de BSG-2 van Joel (JS tuned dus, duh :)) en die wordt door mij dus effe uitgetest binnenkort :)

Effe vraaggie aan Joel nog: Je reed zonder die onderste zuigerveer rond?
 
Ja en Rogue six6six heeft een NRG Extreme die als ie naast mij rijdt 100 op de teller heeft terwijl ik ( OP EEN APRILIA TELLER!!) 85 heb staan......


m.a.w. overdreven tellers.

PS vandaag nog een NRG xtreme onbegrensd ( dus vario, carb en prop) van een gast die ik ken weg gereden met ontgrensde SR (mijne dus) met 5 km'h ofzo , dus denk er niet te veel van.
 
Back
Top