SOBW Race 7 Wemeldinge - 18 Juni

ben het met joopie eens, vind het ook jammer dat er nooit foto's van expi en supertaart zijn.

ik wil inne ook absoluut niets verwijten want ik weet dat ze het druk heeft, maar schakeltuning.net is sinds februari ook niet meer geupdated en op deze manier heeft schakeltuning.net niet echt zin lijkt me.

nogmaals neem ik inne niks kwalijk!!!
 
hyperracing said:
ben het met joopie eens, vind het ook jammer dat er nooit foto's van expi en supertaart zijn.

ik wil inne ook absoluut niets verwijten want ik weet dat ze het druk heeft, maar schakeltuning.net is sinds februari ook niet meer geupdated en op deze manier heeft schakeltuning.net niet echt zin lijkt me.

nogmaals neem ik inne niks kwalijk!!!

Je spreekt jezelf een beetje tegen, je klaagt dat schakeltuning.net niet wordt geupdate, maar je verwijt de webmaster niets... :X
 
Pronk said:
Je spreekt jezelf een beetje tegen, je klaagt dat schakeltuning.net niet wordt geupdate, maar je verwijt de webmaster niets... :X

Kom jij nou maar weer gewoon racen pronkie, op amsterdam hoef je niet bang te zijn dat je boven de 100 uit komt ;)
 
hyperracing said:
ben het met joopie eens, vind het ook jammer dat er nooit foto's van expi en supertaart zijn.

ik wil inne ook absoluut niets verwijten want ik weet dat ze het druk heeft, maar schakeltuning.net is sinds februari ook niet meer geupdated en op deze manier heeft schakeltuning.net niet echt zin lijkt me.

nogmaals neem ik inne niks kwalijk!!!


wie wil nou die nep-crossers zien dan ? :p
 
ach heinie je leeft ook nog, en ach heinie maak je niet druk , Melf rijd nog geen deuk in een pakkie boter, en zijn scooter trekt nog geen worst van tafel :D
 
Ralf said:
Supertaart gaat geregeld worden op Amsterdam...

Kijk, dat zijn nog eens berichten :D

@melf: voorlopig rijden die nep-crossers je wel 4x om je oren... en over het algemeen zijn ze ook betrouwbaarder :p
 
hyperracing said:
Kijk, dat zijn nog eens berichten :D

@melf: voorlopig rijden die nep-crossers je wel 4x om je oren... en over het algemeen zijn ze ook betrouwbaarder :p

ja , met 70cc , 16mm ,watergekoeld :p
 
Back
Top