Slapgeouwehoertopic #48

Status
Not open for further replies.
ook dat heb ik al in de gaten maar het feit dat het altijd te lang duurt komt niet ten goede van het feit dat sbo ook n naam heeft en alles netjes en goed wil doen en aangezien er veel over geklaagd wordt maar niks aan gedaan wordt snap ik dan niet vanuit daar mijn reactie omdat ik er wel iets aan wil doen


betere instelling heb je iig
 
In de advertentie staat dat die vent de cilinder en alles rechtstreeks bij mij gekocht had, ken die hele vent niet:p

Me broertje heeft de cilinder toen bij jou weg gehaald. Heb je toen nieuwe wand in laten zetten en kregen er een nieuwe zuiger bij. Tenzij je de rotzooi hebt genaaid natuurlijk ;)
 
Me broertje heeft de cilinder toen bij jou weg gehaald. Heb je toen nieuwe wand in laten zetten en kregen er een nieuwe zuiger bij. Tenzij je de rotzooi hebt genaaid natuurlijk ;)

Ja dat was ik:D 100% Ik heb er zelfs drie nieuwe wanden ingezet, special for you.
 
Ja dat was ik:D 100% Ik heb er zelfs drie nieuwe wanden ingezet, special for you.

Nu opeens wel? En in de PM die je stuurt zit ik lullen? Volgens mij ben jij degene die er nu een beetje raar in om praat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top