Slapgeouwehoertopic #48

Status
Not open for further replies.
iemand die vanuit noordholland of ergens komt, of die een stukje wilt omrijden naar hilversum. waarmee ik kan meerijden?

wil best meebetalen met benzine.

anders zal ik helaas sittard moeten overslaan:p
 
Als ik toch elke sprint moest bedelen om vervoer zou ik er heeel snel mee gestopt zijn :X

Stelle die scootercare gaste geen bus beschikbaar?
 
Hoe zit het eigenlijk met de tijden komen die nog n keer online of krijgen we die pas na zwolle te zien?
 
Niet aanvallend bedoelt tegen degen die dat regelt maar ik zou het wel over willen nemen neem aan dat iedereen zo snel mogelijk zn tijden wil weten
 
niets tegen jou maar ik denk niet dat ze zomaar iemand dat laten doen aangezien je dan toegang tot de site moet hebben !
 
Mooi altijd, worden er blokjes aangeboden die ik getuned zou hebben, maar weet 100% zeker dat ik dat nooit gedaan heb:p
 
In de advertentie staat dat die vent de cilinder en alles rechtstreeks bij mij gekocht had, ken die hele vent niet:p
 
niets tegen jou maar ik denk niet dat ze zomaar iemand dat laten doen aangezien je dan toegang tot de site moet hebben !

ook dat heb ik al in de gaten maar het feit dat het altijd te lang duurt komt niet ten goede van het feit dat sbo ook n naam heeft en alles netjes en goed wil doen en aangezien er veel over geklaagd wordt maar niks aan gedaan wordt snap ik dan niet vanuit daar mijn reactie omdat ik er wel iets aan wil doen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top