Slapgeouwehoertopic #49

Status
Not open for further replies.
Vind het allemaal een beetje overdreven jappie...

baby-crying.jpg


Jenkiejenk!
 
jullie zijn allemaal gewoon een stelletje kankerlijers . jullie moeten je schamen . jullie zijn de reden dat er zo wijnig mensen zijn bij de sprint . telkens als er iemand nieuw komt op het forum met vragen over de sbo of over hun machine dan beginnen jullie hem meteen af te zeiken . bij deze zeg ik mijn accout op scooterforum op . want zo als ik het begrijp . is een persoon met gevoelens niet op dit forum /volgends jullie SBO niet welkom .

en nog een laatste keer . vuilen kanker mensen !!!!!!!
 
jullie zijn allemaal gewoon een stelletje kankerlijers . jullie moeten je schamen . jullie zijn de reden dat er zo wijnig mensen zijn bij de sprint . telkens als er iemand nieuw komt op het forum met vragen over de sbo of over hun machine dan beginnen jullie hem meteen af te zeiken . bij deze zeg ik mijn accout op scooterforum op . want zo als ik het begrijp . is een persoon met gevoelens niet op dit forum /volgends jullie SBO niet welkom .

en nog een laatste keer . vuilen kanker mensen !!!!!!!

Stoer hoor, met kanker spotten.
Krijg je thuis geen aandacht ?

Maar na die reactie van jou hier staan zeker 100 leden te popelen om zich in te schrijven ??
 
Dat je zelf maar eens kanker krijgt. Achterlijke mongool. Rotop hier!

+20000

Sorry hoor jasper, maar JIJ veroorzaakt problemen en regelt je zaakjes niet en dan zijn 'jullie' (wij dus, maar wie? ) degene die slecht zijn. Denk eerder dat jij het slechte voorbeeld bent voor nieuwe rijders en niet andersom.... zolang je nornaal doet en gewoon gezellig is er niks aan het handje en wordt je gewoon geaccepteerd (kijkt naar zichzelf, tb jongens, en nog tal van andere).

Dus ipv zielig te doen en het forum vol te spammen regel je zaakjes en alles is goed! Volgend jaartje knallen en eens goede tijden rijde ....
 
+1 to Wuntke.

Zullen we het nu maar ff een beetje volwassen aanpakken?

Die scheld partijen zijn ook weer niet nodig.
 
Als je hier wekelijks probeert in dit soort topics op een typische Nederlandse schooierige-manier aan onderdelen probeert te komen en iedereen die er iets van zegt (gemeend of met humor) volledig af begint te zeiken, foto's van een half afgebouwde sprintscooter post waarop een paar mensen 'beunhaas' roepen (wederom gemeend of met humor) en jij daar weer volledig out op gaat, verwacht je dan dat je serieus genomen wordt?

Ik ga geen partij nemen maar er is hier een V&A deel waar je terecht kan alleen jij flikt het elke keer om hier te schooien om onderdelen, ik zeg: Eigen schuld, dikke bult.

Je weet hoe het werkt hier en je wijkt er vanaf. Na je laatste post wens ik jou hetzelfde toe.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top