SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #44

Status
Not open for further replies.
6 runs achter elkaar: 23,6, 23,8, 23,8, 23,7, 23,8 etc.
Geblokt zelfde verhaal met 24,5+


Super constant en bijna identieke lijnen;)
 
Accu was wel gewoon vol we hadden 3 accu's geprobeerd allemaal 4 of 5 amph maar ging allemaal kut. Toen 8 amph accu erop en liep als een zonnetje. Dus nu een mega accu erop, vandaag maar ff rondje rijden. Liefste ga ik nog wel ff langs pieter, hopen dat het kan :) Heiko kan alles jongens!

Ik rij al een jaar met Ignitech, en heb er toen gelijk een LiPo accu voor gekocht.
2200 mAh en weegt net over de 200 gram. Ik kan er een hele dag mee rijden of testen.

Qua aanschaf is het duurder als een gewone accu maar je hebt geen gezeur met de accu en hij is mooi licht.

En uiteraard je eigen curves maken is ideaal
 
Accu was wel gewoon vol we hadden 3 accu's geprobeerd allemaal 4 of 5 amph maar ging allemaal kut. Toen 8 amph accu erop en liep als een zonnetje. Dus nu een mega accu erop, vandaag maar ff rondje rijden. Liefste ga ik nog wel ff langs pieter, hopen dat het kan :) Heiko kan alles jongens!

je kunt zeggen, dat ze vol waren, maar dat heb je niet nagemeten, dus dan zijn ze gewoon leeg! Moet je niet zeggen, dat ze vol zijn, is toch ook een domme opmerking. zou een 4 of 5 amp accu vol zijn, dan zou de ontsteking het ook gewoon moeten doen.

@ Wuntke (ik vlieg je niet aan) maar een idee of de waarheid is anders. je hebt helemaal geen dikke accu nodig. 1,2 amh, de kleisnte 12 volt die je kunt kopen werkt prima. echter als je lader niet goed is, dan denk je een volle accu te hebben. lijkt me sterk als ik er 13 heb gemonteerd en ze allern met 1,2 am,h het doen, dat een ander met 4 amh nog te weinig amp. heeft. beetje onzin natuurlijk.

@ Stijn. een ignitech geeft altijd tov de beste ontystkeing met soel 0,4/0,5 pk meer. daarnaast heb ik heel wat blokje kunnen verbeteren en dan wel met betrekking ot de opbouw. een 70cc speed emt js70 pijp, die dan bij 12500 toeren meer dan 1,5 pk meer scoort tov een hpi. dus een opmerking om een hopi te m,onteren, waar er 8 van de 10 kut zijn, is voor mij een zinloze discussie. daarnaast weet je dat elke ignitech het zelfde is.....ik rijd sowieso met een accu ivm waterpomp en aangezien 99% dat doet, maakt het ook geen reet uit, dat jet op een accu moet werken. met een speciale batterypack schijn je bovenop de 0,4/0,5 pk zelfs nog eens 0,5 pk winst te kunnen behalen. ach ja, het is maar net wat je wilt.

als je de accuspanning gewoon even meet en bijhoudt (wat elk persoon bijna doet tijdens een race/sprint) dan weet je ook hoe lang je er mee kunt doen, en daarnaast ook tijdig zo'n accu kunt vervangen. ik gebruik er 1 a 2 per dag.

grapje: een ander technisch voordeel is dat als de accu te leeg is, hij nog wel goed koelt echter niet meer goed vonkt, dus je zal altijd met goede waterkoeling rijden.


@Oscar
haha
mijne rijd tegen de 200 en dan zonder draaiende motor (wel gemeten achterin mn auto). SAE. ik ben benieuwd, als ik hem start wat hij dan doet.
 
Last edited:
Haha sukkel, mijn blokje liep 230 in de auto naast me voor de passagiers stoel:+

Waar ben je dan met je 34 pk:D
 
Haha sukkel, mijn blokje liep 230 in de auto naast me voor de passagiers stoel:+

Waar ben je dan met je 34 pk:D

jij bent een sukkel.....osknar,haha. rij nou maar eerst gecorrigeerde kilometers. een kadet wijkt boven de 160 met meer dan 30 km per uur af.
ps 33 is het. ben mn pk's kwijt.
 
Last edited:
ja ik weet ook wel zeker dat een ignitech beter is zit 1 nadeel aan dat het gewoon wat tijd en moeite kost

als ik een andere ontsteking zou nemen ipv een pvl zou het ook een ignitech worden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top