Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Watvoor las apparaat is dat? Zoek ook nog eens iets leuks voor de hobby.

Ook wel vrij logisch he, als je nagaat hoe de VR6 kop eruit ziet, het inlaatspruitstuk zit aan één kant, en moet dus verder naar de achterste 3.

Ik weet hoe zo blok in elkaar steekt maar niet exact de kop en de inlaat vandaar..

Betreft dbilas set. Tuurlijk wordt er veel over geschreven maar ik probeer het gewoon.
Dan weet ik zelf hoe het rijdt en evt met de testbank hoe veel het scheelt.

Dan kan ik je vertellen als het aan te raden is:p

En anders verkopen we de bende gewoon weer:)
 
bumpstops is voor prutsers, dat wil je toch niet? Investeer dan in een goede set, of pas je spul aan.


Zonet ff een kentekenplaathouder zondeer reclame er op gezte, van die kleine dingen maken je auto zoveel mooier.
 
Hoezo wil je bumpstops monteren roel? Lopen je banden aan? Dat zou betekenen dat je smallere banden moet kopen, geen bumpstops..
 
Nou, ik heb nou weer m'n verbreedstaal gemonteerd.
Toen ik de RMs eronder uit heb gehaald, heb ik de schroefset laten staan op die stand. Dus met m'n staal lag m'n kas bijna op m'n banden, het staat super stoer.
Ik dacht dat je met bumpstops de veerweg iets verkort of zo iets. Niet dat m'n auto nog veel veert.
Maar dat haalt dus niets uit, bumpstops?
 
Weet iemand hier hoe het zit met een auto die onlangs 30jaar is geworden en elke 2 jaar een APK? Mijn auto is namelijk 21september 30 jaar geworden en heeft vandaag z'n APK gehad. Maar op het APK bewijs staat dat ik volgend jaar weer moet. Ik meen stellig dat ik pas over 2 jaar weer moet.
 
Je moet gewoon de APK datum die je nu hebt. Daarna pas 2 jaar.


@ Jorne, gaaf man! maar waarom niet de body los laten spuiten?
 
Güde MIG lasapparaat met Argon/CO2 fles eraan gekoppeld :)

@ Jesse, thanks! Maar ik ga de auto zelf spuiten, misschien haal ik de body er dan weer af. Maar wou nu even alles passen ivm de gelaste delen / kokers enzovoorts.

Weet alleen nog niet wat voor 'n bandjes erom moeten.. heb jij misschien ideeën ?
 
Güde MIG lasapparaat met Argon/CO2 fles eraan gekoppeld :)

@ Jesse, thanks! Maar ik ga de auto zelf spuiten, misschien haal ik de body er dan weer af. Maar wou nu even alles passen ivm de gelaste delen / kokers enzovoorts.

Weet alleen nog niet wat voor 'n bandjes erom moeten.. heb jij misschien ideeën ?

Ja weet niet wat voor stijl je wilt? Ik heb zelf 135/80/R15 voor en 205/70/R15 achter. Als je em achter wilt verlagen kun je naar een 195/65/R15.

Versmalde vooras?
 
En ja hoor, het is weer raak!
Wéér schade aan de 147, ditmaal gelukkig wel een nummer gekregen dus het wordt iig vergoed. Wel weer 450euro aan schade, de hele voorbumper moet gespoten worden.

In 6 maanden tijd 1800 euro schade, en niet eens mijn schuld :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top