Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
glimmend zwart :p

6mhp2jjq1fpt5hm1x4hn.jpg
 
Scheeldt dat als je dat soort auto's netjes houdt, en er niet teveel kilometers op jaagt, ze hun waarde wel houden, zo niet stijgen in waarde.

Die mensen die dat doen zijn geen M3 waard imo, een M3 moet je gebruiken waar voor die gemaakt is.. Banaal hard trappen :W
( gelukkig doet het gros van de M3 rijders dat ook wel )

Moet wel zeggen dat ik niet zo van de show cars ben, zie auto's liever hard over een circuit knallen.
 
Haha ja, zwarte lijsten had een vriend in z'n cabrio, zag er vet uit idd... Al moet ik zeggen dat ik me niet zo stoor aan het donkere hout icm rood.

En was eigenlijk opzoek naar een auto met meer vermogen, en dus een tijdje naar een e36 m3 gekeken. En kwam toen deze tegen, weze kijken en kon em voor die prijs niet laten staan. Daarom staat deze ook wel tekoop. En zo komt een e46 m3 steeds verder binnen bereik:)
 
Resultaat van een beunavondje, zondag verder:p

[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/IMG_1064.jpg[/Ir]
 
Ziet er goed, vanwaar het verschil in lengte van de aanzuigbuis? het spruitstuk is toch evenlang?

Ik ben ook bezig met een ander inlaat setje, hopen dat het iets word8)
db10010006.jpg


Van de week nog wat mooi's voor de racer opgehaald bij Vink Motorsport.
Hun gaan de afstelling van het onderstel ook doen waarschijnlijk:)
P1040048.jpg
 
Inlaat kanalen van de achterste cill rij zijn iets van 8cm langer in de kop, in het std spruitstuk zit daarom runner-lengte compensatie.

Geen van de SRI's die te krijgen zijn heeft t echter.(loopt r prima mee hoor, maar t is niet optimaal.)
 
Ah zo, mij leek de inlaat op de foto idd dezelfde lengte te hebben, maar de kop zit et em dan:)
En dan komen je gaskleppen er nog tussen? dus tussen spruitstuk en luchtbak
 
Ah zo, mij leek de inlaat op de foto idd dezelfde lengte te hebben, maar de kop zit et em dan:)
En dan komen je gaskleppen er nog tussen? dus tussen spruitstuk en luchtbak

Hier kotm een 4inch buis omheen, en dan aan de zeikant de gasklep
 
...carbon lijsten zijn overigens ook OEM te krijgen.

Zal maar geen prijs posten van die set. Dat wil je echt niet weten.

Het stuk OEM carbon rondom de pook wat ik o.a. heb mag je €700 voor neertellen bij de stealer x| (wat ik er overigens niet voor betaald heb. Ik heb ook mijn grenzen).


Jurjen: Zo'n DBilas ITB ding is wel leuk, maar je krijgt er amper pk's bij. Wel krijg je een veel snellere gasreactie met die 6 aparte gaskleppen vlak voor de inlaten.

En je levert wat kracht onderin in, vanwege die korte inlaatbuizen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top