Show je eigen auto topic #66

Status
Not open for further replies.
:D Nog beter!

Hopelijk morgen mn onderdelen binnen, zodat ik kan beginnen met het monteren ervan. Moet aan de auto zelf ook nog wat dingetjes doen, want mijn benzine meter springt bij het contact aanzetten naar full, maar na een week rijden lijkt het mij raar als die nog steeds vol zit. Denk dus dat de vlotter blijft hangen o.i.d. Die moet dus schoongemaakt worden.

Als we dat hebben gedaan ververs ik gelijk de automaatbakolie, zodat die ook weer vers is.

Nice! Ff tank openbeunen en reinigen.. check eerst ff de bedrading onder de kap. Kan ook m'n laptop ff meenemen en uitlezen.. mss storing in tellerunit of signaal wat verkeerd binnenkomt vanaf de pomp.
 
Nice! Ff tank openbeunen en reinigen.. check eerst ff de bedrading onder de kap. Kan ook m'n laptop ff meenemen en uitlezen.. mss storing in tellerunit of signaal wat verkeerd binnenkomt vanaf de pomp.

Zou wel chill zijn! Deze week gaat het niet meer lukken denkik. Heel misschien donderdagavond en anders begin volgende week. Gaan we gelijk met de schroefset en velgen aan de slag :)
 
voorkant2.jpg

Voorkant-4.jpg

onderdekap.jpg

Interieur-2.jpg

achterkant-4.jpg

Zijkant-2.jpg


Mijn Golf :D
 
Beetje vies ding :p

iemand trouwens nog interesse in een golfje 3 1.4? prima wagentje alleen wat roestplekjes hier en daar, drukgroeplager heeft ook zijn beste tijd gehad maargoed koppeling etc is ook met een middag vervangen. Word gewoon met nieuwe apk verkocht.
1000eypo
 
Locht ding Dion :7

Nog een half jaartje, hopelijk is dan een SRT-10 binnen m'n budget
7170-2005-Dodge-RAM%20SRT10.jpg

Wat is je budget? Mijn broer gaat een nette zilvergrijze SRT10 quadcab importeren (geen amerikaanse). Met huif die er uiteraard ook af kan, zoiets dus:

03660268.jpg


PM me anders even
 
Last edited:
ik zie t nut ook niet, buiten patsen, mooi? dat wel :p

tis wel een goede trekauto, voor het echte 4x4 werk achterop de trailer.
maar dan zou ik voor een mooie cummins diesel gaan bv.
 
Vind m wel ff leuk om te posten :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UR-QT8-JAF0&feature=related"]YouTube- 1000hp Dmax Launch 2[/ame]
 
Laatst ook nog de hulpveren van mn schroefset er tussen weg gehaald. Dus nu staat hij helemaal zoals ik het wil.

12892865.jpg


35260520.jpg


57516977.jpg


Staat trouwens ook te koop :)!
 
ik zag gister mijn kans schoon in een lege pitbox @ Spa :p

198ai0.jpg


DSC_0488-border.jpg


DSC_0478-border.jpg


DSC_0474-border.jpg


Was trouwens weer een te gruwelijke dag! Zal asap wat pics in het meetingtopic gooien.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top