Show je eigen auto topic #66

Status
Not open for further replies.
droom:love:


aanschaffen is wel te doen... rijden/onderhoud/maandelijkse kosten niet echt :p

wel zakelijk denks?

Grijs kenteken particulier op benzine. Dan is het nog goed te doen...

En, ja, sta wel eens ooit in Liempde, 6 dagen in de week :rolleyes:
 
Locht ding Dion :7


Nog een half jaartje, hopelijk is dan een SRT-10 binnen m'n budget
7170-2005-Dodge-RAM%20SRT10.jpg

Bij mij in de straat staat er 1, dat ding is groot :eek:
:W
 
Ik vind die je nu hebt ook 10x dikker als zo'nm nieuwe SRT. Tuurlijk is die SRT ook super super dik, maar vind die je nu hebt wel specialer en bruter.
Prijs in gedachten waar je hem voor zou verkopen?
 
:D Nog beter!

Hopelijk morgen mn onderdelen binnen, zodat ik kan beginnen met het monteren ervan. Moet aan de auto zelf ook nog wat dingetjes doen, want mijn benzine meter springt bij het contact aanzetten naar full, maar na een week rijden lijkt het mij raar als die nog steeds vol zit. Denk dus dat de vlotter blijft hangen o.i.d. Die moet dus schoongemaakt worden.

Als we dat hebben gedaan ververs ik gelijk de automaatbakolie, zodat die ook weer vers is.
 
Ok, dus maandag heb ik de papieren? APK doe ik gelijk dezelfde dag ja, moet even nieuwe wissers, stadslichtjes en kentekenverlichting fixxen, dan is hij in orde voor de apk :W

Vanmiddag namelijk het geld overgemaakt ( spoed en voor 15:00uur ;) )

Ja 5 werkdagen:p Meestal op vrijdag overgemaakt, en dan had ik vrijdag de papieren binnen en vrijdag ook direct de platen laten maken + apk. De laatste keer op woensdag overgemaakt en de papieren dinsdag in de bus gehad...
 
Een maat van me zoekt een cooper voor z'n gf... ik zal eens vragen wat z'n eisen zijn.... Zijn die dingen zo cheap @ duitsland?

Ja deze komt uit italie. In duitsland beginnen ze bij 6500 ongeveer, zonder leer etc. Deze is wel leuk aangekleed maar moet dus even wat aan gebeuren...

@ Sasjoes: D'r zitten al gele platen op dat ding? of niet?

Nee, staat nog op exportplaten. Hij kan dus wel gewoon op locatie worden gebracht... Bpm zit rond de 580 euro (hoog aangehouden).
 
kerel je lijkt op die gast met die corsa van help m'n man heeft n hobby :p
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top