Show je eigen auto topic #33

Status
Not open for further replies.
Ook EINDELIJK aan de auto.. Heb nu sinds Januari me rijbewijs. Auto heb ik paar weekjes later gevonden :D

8-2.jpg


ceet11-2.jpg


ceet_.jpg


Hij is uit '93
in 2001 geimporteerd uit duitsland. Auto is ieder jaar bij een BMW dealer geweest. Zelf de duitse dealer stempels staan in het boekje, staat nu ongeveer 170k op de tellert. En is helemaal standaart.
Enige wat een beetje zonde is is dat hij 3 weken geleden voor +- 825 euro bekrast is. :(

Haha. Dat is echt toevallig. Rij vanavond richting Rabobank op het dorp en zie die auto staan. Dat ik nog denk: Van wie zou die zijn :D
 
Zo had een vriend van mij ooit eens een boete gekregen voor het niet dragen van een gordel (hij had hem wel om) maar die agenten bleven volhouden dat hij hem ff snel om had gedaan toen ze hem stopten.

Precies zo had ik het ooks ja :L 75 euro naar de haaien...
 
Precies zo had ik het ooks ja :L 75 euro naar de haaien...

Kameraad van me ook, 75 euro voor het aanhebben van ver schijners.. Terwijl hij gewoon ff aan het ouwehoeren/seinen was naar kameraden :X.... Politie kwam om de hoek dus hij hield er mee op, beweren zij dat hij snel zijn ver schijners uit deed, omdat hij de politie zag
 
Hele mooie auto! Perfect zo origineel:)
Opzich het is helemaal niet erg dat hij bekrast is:)
Hele M3 overspuiten!

Mwa, op zich wel erg.. de auto is duidelijk van een liefhebber geweest. Zoiezo omdat hij helemaal orgineel is. boekje compleet dealer onderhouden.. En hij is al een keer in de orginele lak helemaal overgespoten.. Waardoor hij, op die krassen na, perfect in de lak zit...
maarja, laat het toch niet maken totdat ik weet wie het gedaan heeft...
diegene gaat echt voorpagina nieuws halen.. alleen zal hij het zelf nooit meer kunnen lezen.
 
Krijg je het er niet uitgepoetst of zit het echt tot aan het metaal?

Is tot op het metaal, achter ook over me BMW logo heen. het metaal van het logo is zelfs ingedeukt.. is dus niet zachtjes gegaan.
Maarja, in plaats dat ik geld in me krassen stop. zet ik er veeeel liever een carbon airbox op :D
 
Verder ben ik van plan om de auto wat stijver te maken dmv. veerpootbruggen. In de loop van het jaar zal het standaart onderstel toch ook plaats moeten gaan maken voor een iets strakker afgeveerd setje. En de nodige rondjes over de Nordschleife zullen gereden gaan worden.
 
Met Robin ook ;)

Maatje van me is er ook aan verslaafd geraakt. Zou binnenkort nog een keer meegaan, maar na zien van die filmpjes ga ik sowieso niet met motor mee. Dan rij ik wel mee met hen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top