Show je eigen auto #89

Bel morgen eerst eens met Dekra en daarna met je verzekeraar. De expert is toch al bij je auto wezen kijken? Heeft Möller het schadebedrag niet bepaald? Die expert kijkt alleen maar of dat redelijk is.
 
Lang verhaal kort maken. Kan alles uit eigen zak betalen omdat er dus volgens de schade expert al een scheurtje in de motorsteun zat en dit dus een "vervolgschade" is. Slaat compleet nergens op, waar de fuck heb je dan een allrisk verzekering voor?:D

Heb m'n tussenpersoon ingeschakeld en die gaat nog kijken wat hij voor me kan doen. Iemand hier nog iets dat misschien kan helpen ofzo?
 
Lang verhaal kort maken. Kan alles uit eigen zak betalen omdat er dus volgens de schade expert al een scheurtje in de motorsteun zat en dit dus een "vervolgschade" is. Slaat compleet nergens op, waar de fuck heb je dan een allrisk verzekering voor?:D

Heb m'n tussenpersoon ingeschakeld en die gaat nog kijken wat hij voor me kan doen. Iemand hier nog iets dat misschien kan helpen ofzo?

Rechtsbijstand ?

Jij kon toch niet ruiken dat er al een scheurtje in zat ?
 
Ik zou als ik jouw was eens even je polisvoorwaarden erbij pakken. Alleen dan valt een zinnige discussie te voeren. Bij veel 'all risk' verzekeringen is schade 'ten gevolg van een technisch gebrek' wel verzekerd (het 'technisch gebrek' zelf is dan niet verzekerd). Misschien dat je tussenpersoon c.q. verzekeringsmakelaar dit weet, maar juridisch advies van een makelaar nooit aannemen.
 
Dat kreeg ik dus ook te horen van een vriend van me die bij Independer werkt, dat schade van een technisch gebrek wel vergoed moet worden, alleen het gebrek zelf niet. Maar ook hier kreeg ik te horen dat dit niet zo was... Waarom juridisch advies niet aannemen van m'n tussenpersoon?:)

Bedankt iig dat jullie meedenken!
 
Kan in de polisvoorwaarden niets terugvinden over dit soort regelingen. Update: auto is naar een garagebedrijf gebracht en die vent belde me net dat hij het vreemd vond hoe die expert aan die bestaande scheur is gekomen, aangezien hij niets kan vinden.

Schade expert weer gebeld, neemt natuurlijk niet op. Dus ik hoop dat ik word teruggebelt zodat hij aan de reparateur uit kan leggen waar dat zou moeten zitten... Er is dus nog hoop.

Voorlopige schade is rond de 3,5k :|
 
Begin er een beetje spijt van de krijgen dat ik m'n vorige auto heb verkocht met de schroefset er nog onder... Ik had het toen wel een beetje gehad met hoe hard het was, maar toch had het met een goede afstelling (was KW3 dus alles instelbaar zowat) en niet zo achterlijk laag zetten als bij de vorige het comfort wel aanvaardbaar kunnen zijn... Ik mis het nogal dat de hoogte mooi af te stellen is en hoe ik met die vorige de bocht om kon smijten met amper bodyroll :(

Ik moet de loterij maar eens winnen geloof ik, d'r staat ook nog een set 330 remmen en een Gerritje te koop :p
 
Back
Top