Show je eigen auto #89

Haha jaa daarom juist :p

Maar ik vind ze er wel goed uitzien. Mja geen zin als je gas geeft dat de rugleuning afknapt :D

Maar dit is wel makkelijk op een golf2 stoelframe te krijgen?
 
Koplampen geschuurd en gepolijst, eerst korrel 1500 nat daar na 2500 nat en met een schijf op de boormachine gepolijst.

Het kan nog een stuk beter maar ik durfde het nog niet aan om er helemaal los op te gaan :p

Voor

20121215132940442[1].jpg

Tijdens

20121215140624990[1].jpg

Na

20121215141517677[1].jpg
 
lijkt iig al een stuk beter! Ik mag binnekort ook aan de gang, door die zon hier worden ze zo dof als de pest, in een paar maandjes tijd :(
 
Hmm een marn? Naam komt me niet echt bekend voor, maar doe ook niet zoveel zaken met die 1 jaar gangers eigenlijk haha..

Die zon suckt echt, laatst weer verbrand enzo :(!!





:+ :D
 
Haha jaa daarom juist :p

Maar ik vind ze er wel goed uitzien. Mja geen zin als je gas geeft dat de rugleuning afknapt :D

Maar dit is wel makkelijk op een golf2 stoelframe te krijgen?

Niet op een origineel mk2 frame. Wel op een frame van een GTI Recaro, zo een elektrisch verstelbare maar die zijn moeilijk te vinden. Je kunt ook een imitatie frame kopen van Wiechers of zo.
 
Afgelopen week het laatste grote onderdeel voor de S3 binnen gekregen. Wagner intercooler kit!

xely4o.jpg


Ben er super blij mee, mooie afwerking/kwaliteit! Wil begin volgend jaar beginnen met bouwen :)
 
Is goed mogelijk met die koplampen.. zijn ze echt al ver heen dan eerst ff nat schuren. Genoeg tutorials over te vinden :)

http://forum.carclean.nl/cc_postst14080/Koplampen-herstellen.aspx

In onderstaande link hebben ze het over polijsten na het opschuren. Zo'n apparaat heb ik niet, maar ik kan natuurlijk wel een beetje met schuurpapier aan de gang en een spuitbusje blanke lak. Is het polijsten noodzakelijk om de koplampen weer mooi te krijgen, of is het in stappen opschuren en daarna blanke lak spuiten genoeg?
 
Volgens mij krijg je zonder te polijsten nooit alle schuurkrasjes er uit.. en of dat je met de hand lukt heb ik geen idee van. Ideaal is schuren/polijsten/uv-resistant blanke lak
 
Polijsten zal je altijd moeten doen ja. Met alleen schuren blijft de koplamp dof, ook met blanke lak eroverheen na het schuren. Je hebt speciale polijstmiddelen voor koplampen te polijsten, maar met doodgewone autosol gaat het prima ;).
 
Back
Top