Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Auto zou nu rond de 280 pk moeten zitten aldus de vorige eigenaar. Nou bleef Bas met z'n Porsche aardig plakken, dus denk ik datie een stuk lager zit. Eerdaags maar is een andere boostcontroller erop en hem om 14 psi laten lopen ipv 12.5.

Van de winter gaat de oude Turbonetics T04E turbo van Pim z'n golf erop. Dat zal wel iets beter gaan lopen denk :)
 
De Porsche is ook lichter denk ik? En minder aandrijfverliezen met zn achterwiel aandrijving. Zou je de auto niet eerste eens ergens op een testbank willen hebben dan? Om te zien wat je basis is?
 
Zou kunnen maar vind ik dan weer zonde van me geld aangezien het toch uit elkaar gaat van de winter. Sunny weegt 1220 kg op kenteken en was uitgelijnd als een kreupele koe ( Echt extreem vanwegen de verlaging en mijn luiheid ).

Hij loopt ook echt extreem rijk.. Bas reed gister achter me en zei dat er godzilla like vlammen uit kwamen :D
 
Die vriend van met vertelde dat klaptafels nooit geleverd zijn in de stoelen die hij heeft (750iL), sportstoelen had ie het over. Mist dus blijkbaar alleen die koelkast, dus als je die nog is ergens tegenkomt :p Of zoek je hem zelf ook?

Ja ik heb comfort stoelen, sportstoelen hebben idd nooit tafels. Ik weet iemand die een koelkast te koop heeft, kost wel serieus geld (1100 euro oid). Ik wil die fondmonitor van die vriend van je :p
 
Nice, die Porsche is ook van het forum hier? Loopt ook wel lekker door. Hoeveel pk zit je nu op ongeveer? @ Inimoek. Maar goeie basis zo'n auto, hier valt wel veel uit te halen, auto komt nu nog heel stabiel en rustig over.

Valt mee hoe rustig ie is, vering is toch wel vrij straf.
Toen we zo zaten te lachen op de snelweg kwamen we een eind los van de grond.

Die porsche is van Bas ( dutch944)
 
Recaro stoel gekocht voor de vti, helaas maar eentje:
p1.jpg
 
Ik weet dat er hier een aantal zijn die in mijn omgeving (Waddinxveen) wonen, dus post het ook gewoon ff hier.

Ik ga uit mijn garagebox, en om onder mijn 3 mnd opzegtermijn uit te komen probeer ik zsm een nieuwe huurder te vinden.

Box van 6x3m, geen stroom. €98 p/m.

Bij interesse graag PM.
 
Hartelijk bedankt:)

Er staat hier in Zeeland nog een set te koop. Wel met rails voor een civic Jur, maar die neem ik dan wel van je over voor een nette prijs.
Ik woon in Vlissingen dus dan ben je er gelijk van af.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=11&pos=10

Oke wat zou je voor die slee's geven?
Jammer dat het middendeel zo'n naar stofje heeft, maar zijn moooie stoelen!
Laat maar even weten dan kan ik kijken als het interessant is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top