Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Foto? Motor?

1.4MPI met 60 pk's :p Rijdt acceptabel, niet te veel van verwachten. Schommelt soms iets in toerental stationair, gasklephuis? Iemand ervaring mee?

Zonet nieuwe remblokken voor geplaatst, remvloeistof vervangen, olie+filter, brandstof filter. Net wagentje, geen schokkende dingen tegen gekomen :)

2wlxz40.jpg
 
Gasklephuis schoonmaken (was nog aardig schoon), verse bougietjes en een vers luchtfiltertje verhielp dat bij mijn polo (ik gok met name de bougies).
 
inteier4.jpg

IntN1.jpg

IntN3-1.jpg


Bijna klaar, alleen de tel achterin, en de electrische achterbank goed aansluiten. Kabels liggen er al. Nu nog een chauffeur :p
 
Hehe gaaf hoor! dat hout nog een keer glans zwart:p
M'n pa heeft in z'n 5 serie zelfde idee navigatie, maar kan dat is duits. Kan je die upgraden in nederlands oid?
 
Thanks! Volgende mods: dubbel glas, rollo's achter, electrisch inklapbare spiegels + dimmend spiegelglas en de rest afmaken. En ebay hunten naar nutteloze opties. TV en Fax staan ook nog op de verlanglijst :p

@ Jurjen, je moet volgens mij even kijken welke MK navi computer je hebt. Per computer verschilt dit. Een andere taal is uiteraard mogelijk. Ik ben een van de weinige die hout juist mooi :p Ook de asbakjes in de achterdeur van hout gescoord. Ik heb het vorige matte zeldzame hout vervangen voor dit. Al die individual dingen zijn al zeldzaam in dit hout, andere kleur vind je gewoon niet.
 
Thanks! Volgende mods: dubbel glas, rollo's achter, electrisch inklapbare spiegels + dimmend spiegelglas en de rest afmaken. En ebay hunten naar nutteloze opties. TV en Fax staan ook nog op de verlanglijst :p

@ Jurjen, je moet volgens mij even kijken welke MK navi computer je hebt. Per computer verschilt dit. Een andere taal is uiteraard mogelijk. Ik ben een van de weinige die hout juist mooi :p Ook de asbakjes in de achterdeur van hout gescoord. Ik heb het vorige matte zeldzame hout vervangen voor dit. Al die individual dingen zijn al zeldzaam in dit hout, andere kleur vind je gewoon niet.


Die vriend van met vertelde dat klaptafels nooit geleverd zijn in de stoelen die hij heeft (750iL), sportstoelen had ie het over. Mist dus blijkbaar alleen die koelkast, dus als je die nog is ergens tegenkomt :p Of zoek je hem zelf ook?
 
Vanmiddag de pulsar uitgelaten:D

[video=youtube;jIRa1aWUKNI]http://www.youtube.com/watch?v=jIRa1aWUKNI&hd=1[/video]
 
Nice, die Porsche is ook van het forum hier? Loopt ook wel lekker door. Hoeveel pk zit je nu op ongeveer? @ Inimoek. Maar goeie basis zo'n auto, hier valt wel veel uit te halen, auto komt nu nog heel stabiel en rustig over.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top